שאל את הרב

סילבסטר-מי..? ולמה..?

חדשות כיפה חברים מקשיבים 07/12/06 20:15 טז בכסלו התשסז

שאלה

הייתי מאוד רוצה לקבל איזה אינפורמציה לגבי האיש המפוקפק "סילבסטר" שביומו אלפי בני נוער חוגגים לבלי היכר בזהותו....

מי היה..?

את המידע הזה, אני מתכנן בעז"ה לתלות בבסיסי, למען דעת כל החוגגים והחוגגות, אז מאוד אשמח אם המידע יהיה נוגע לאנשים החושבים, ובשפה קולחת....!!

בתודה מראש, אסף.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן

תשובה

שואל יקר שלום רב,
להלן ליקוטי דברים מתוך מפר אתרים:


אתה רותח כאשר ניאו-נאצים חוגגים את הולדתו של היטלר? אז מדוע תשתתף בחגיגות סילבסטר? סילבסטר היה אחד השונאים הגדולים של היהודים בכל הדורות!!!

לאורך ההיסטוריה היו משתתפי חגיגות סילבסטר יוצאים לאחר החגיגה לפוגרום קטן בגטו היהודי. נכון, אתה הולך למסיבה רק כדי לבלות ולהעביר זמן בצורה החביבה עליך אבל האם אין אתה בלי כוונה הופך, שלא בידיעתך, לשותף לטיהור דמותו של מפיץ חיידקי שנאה זה, וגם מחזק את ידי שונאינו הנוכחיים?!

מצאנו לנכון להביא לידיעת הציבור מספר עובדות, שניתן למצוא בכל אנציקלופדיה תחת הערך ´´סילבסטר´´ על מנת לתת לך הקורא, את זכות הידיעה והבחירה בדבר הנכון. המידע המובא לעיל נאסף ופורסם ע´´י ארגון ´´ערכים.´´

הידעת שחג ה´´סילבסטר´´ הנו לזכרו של ´´האפיפיור סילבסטר הראשון´´ בימיו של הקיסר קונסטנטינוס (335-314).

הידעת שהאפיפיור סילבסטר נחשב לגדול רודפי היהדות בדורו. הוא הפיץ את הנצרות באכזריות, בחרב ובהרג רב של יהודים בכל רחבי האימפריה הרומית.

הידעת שאותו סילבסטר, שונא היהודים קיבל מהקיסר קונסטנטינוס את ה´´אדיקט מילנו´´, שהוא כתב סמכות המקנה זכויות יתר לנוצרים בכל האימפריה הרומית, והפכה את הכנסייה לכנסיית המדינה. הכנסייה בראשות סילבסטר חוקקו, בעקבות כתב זה, חוקים שטניים נגד היהודים ובוטלו כל זכויותיהם האזרחיות.

הידעת שאותם חוקים- שנמשכו במשך דורות רבים גם לאחר נפילת האימפריה הרומית – הופצו בעולם כולו והיו הבסיס לרדיפת היהודים בימי האינקוויזיציה, הפוגרומים ושאר הפרעות.

הידעת שיום הסילבסטר היה יום קבוע לפוגרומים ורצח כנגד יהודים במסורת הנוצרית!

הידעת שבליל 31 בדצמבר 1400, לשם משל, בזמן חגיגות היין של הנוצרים בליל הסילבסטר, יצאו בפוגרום מאורגן ראשון נגד יהודים. הפוגרומים פרצו במקביל בערים באנגליה, צרפת וגרמניה.

הידעת שבליל סילבסטר 31 בדצמבר 1941, חיילים גרמנים רצחו בלילה אחד יותר מ-600 יהודים, נשים זקנים וטף בוורשה כדי ´´לחגוג את החג´´ חג הסילבסטר!

הידעת שבליל 31 בדצמבר 1942, מכונות ההשמדה באושוויץ עבדו בקצב מטורף יותר מאשר בימים רגילים, ולשמחת החוגגים השמידו ללא רחמים אלפי יהודים (ראה עדויות ממשפט אייכמן) אך האפיפיור ברומא בירך את מאמיניו לרגל הסילבסטר. העולם ´´הנאור´´ כמנהגו נהג, וזעקות הקורבנות נבלעו במצהלות השיכורים שחגגו את הסילבסטר.

הידעת שיום הסילבסטר הוא יום דתי נוצרי מובהק בעל אופי אלילי! אימוץ יום זה מהווה פגיעה בזכרם של היהודים בדורות הקודמים שמסרו נפשם על כך.

הידעת שבהלכה היהודית חל איסור לציין חגים של עובדי עבודה זרה, קטגוריה אליה נכנסת הנצרות על דעת רוב הפוסקים, במשנה תורה לרמב"ם (הלכות עבודה זרה וחוקות הגויים פרק ז´ הלכה ג´), מצוין "עבודה זרה עצמה ומשמשיה ותקרובת שלה וכל הנעשה בשבילה אסור בהנאה" והכסף משנה מפרש במקום כי מדובר גם בחגים של עובדי עבודה זרה האסורים בהנאה.

האם ידעתם שאותו סילבסטר חוקק חוקים שטניים נגד היהודים ובוטלו בגללו כל זכויותיהם האזרחיות?

האם ידעתם שאותם חוקים נמשכו במשך שנים גם לאחר נפילת האימפריה הרומית הופצו בכל העולם כולו והיו הבסיס לרדיפת היהודים?

[לסיכום]
מספר סיבות שלא לחגוג את היום הזה:
א. מדובר ב"חג" נוצרי.
ב. מדובר ב"חג" ששימש במוצהר "מטרה" נגד יהודים.
ג. גם לשיטה שאומרת שהאיש לא היה גרוע משאר האפיפיורים - הוא חוקק חוקים רבים ואנטישמים במוצהר, וגם אם לא באופן ישיר הוא גרם לרצח של מאות ואלפי יהודים.
[האם תחגוג חג כזה?] [האם תחגוג את יום ייסוד תורת הגזה בנירנברג? - כי יש סיבה למסיבה?!]

בהצלחה גדולה,
שלמה,
shlomo@makshivim.org.il

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן

כתבות נוספות