הסוף לאימוג'ים: כך תצרו אווטאר אישי בפייסבוק שלכם

ברשת החברתית מאפשרים כעת להרכיב אווטאר אישי, בה כל אחד יוכל להרכיב דמות מצוירת בעלת תווי פנים הדומים למשתמש. לאחר בניית האווטאר ניתן להדביק לו רגשות, איתן יהיה ניתן להגיב להודעות במקום השימוש באימוג'ים

עדיאל שביט עדיאל שביט, חדשות כיפה 19/08/20 14:18 כט באב התשפ

הסוף לאימוג'ים: כך תצרו אווטאר אישי בפייסבוק שלכם
צילום: צילום מסך

טרנד חדש: במאה ה-21 הדרך היום להביע רגשות היא לשלוח אימוג'ים תואמים, דבר שהפך ללהיט מאז המצאת הלייק בפייסבוק. ברשת החברתית עולים בשלב בדרך להבעת רגשות ומוציאה טרנד חדש שעושי לקבור את האימוג'ים בספרי ההיסטוריה. כל בעל חשבון פייסבוק יוכל ליצור לעצמו אווטאר אישי המבוסס על המראה האישי של המשתמש.

אמנם האווטאר לאו דווקא יראה אחד לאחד כמו המשתמש, וייתכן שהדמות תראה עליזה יותר ומחוטבת יותר, אך מדובר בלהיט. כל משתמש יוכל להרכיב לעצמו את האווטאר החל מצבע העור ועד צורת הפנים, העיניים, אף, שפתיים ושיער. בנוסף ניתן לבחור אקסוסריז הכוללים משקפיים, עגילים ואפילו כיסוי ראש. לאחר הרכבת האווטאר ניתן יהיה להדביק לו רגשות שונים, ובמקום לשלוח אימוג'י המביע רגש ניתן יהיה לשלוח את האווטאר כשהוא מביע את הרגש המבוקש בעצמו.

נכון לעכשיו, ניתן להשתמש באווטארים אלה רק עם המדבקות המנוסחות מראש, ולכן הן מעט מוגבלות בכמות הרגשות אותן ניתן להביע. נכון לעכשיו אפשר להשתמש בהם במסנג'ר ולהגיב על פוסטים בפייסבוק. טרם ידוע אם יהיה ניתן להשתמש באווטארים אלו גם מחוץ לפייסבוק, אך בחברה עוד עובדים על דרך לפתח אותם יותר ואפשרות להביע ארסנל רב יותר של רגשות.  

איך יוצרים אוואטר?

1. נכנסים לאפליקציה ונכנסים בסרגל הכלים העליון בקטגוריה של השלושה קווים הנמצאת בקצה.

צילום: צילום מסך

2. לאחר מכן בחרו בקטגוריית עוד, ומשם לחצו על האפשרות הראשונה - אווטארים

צילום: צילום מסך

3. החלו ליצור את האווטאר שלכם על פי האפשרויות המוצגות הכוללות: מבנה וצבע פנים, צורה וצבע לעיניים, צורה לאף, צורת תסרוקת ושיער פנים, אקססוריז, מבנה גוף וביגוד.
לאפשרותכם בצד נמצאת תמונה של מראה לחצו עליה וכך תוכלו להסתכל על עצמכם בזמן שאת מעצבים. בסוף לחצו על "סיום" הנמצא בפינה.

צילום: צילום מסך

  4. אחרי שסיימתם פייסבוק תיצור עבורכם גם מערכת של מדבקות תגובה שנקבעו מראש, בהם תוכלו לתת ביטוי לרגשותיכם. אלה משתנים בין אגודלים פשוטים ועד צחוק, בכי ואפילו סתם קריצה. כל רשימת התגובות יופיעו לכם בעת שתרצו במהלך הצ'אט או התגובה לשלוח מדבקה. סכנת התמכרות למשתמשים. 

צילום: צילום מסך