3 מתנות מפנקות לחגים

ראש השנה, כיפור ואז סוכות מעניקים לכל אחד מאתנו הזדמנות נהדרת לפנק משפחה וחברים. אבל איך בוחרים את המתנה המושלמת? אספנו עבורכם 3 הצעות בטוחות

חדשות כיפה תוכן שיווקי 27/10/19 11:39 כח בתשרי התשפ

3 מתנות מפנקות לחגים
מתנות, צילום: pexels (Pixabay)

תקופת החגים מביאה איתה שילוב יוצא דופן בין התרגשות לבין חששות. מצד אחד, כולנו נהנים מימי החופש מהעבודה והלימודים ומהמפגשים המשפחתיים. מצד שני, אנחנו גם רוצים לפנק את האנשים שקרובים אלינו ולא תמיד ברור לנו מה יעשה להם טוב. חוץ מזה, בין ראש השנה, כיפור וסוכות יש לנו גם הזדמנות טובה להפתיע בני זוג וחברים.

אז מה עושים? הולכים על בטוח עם 3 מתנות מפנקות לחגים שאין מישהו שלא ישמח לקבל:

1. מכונת קפה של נספרסו

חברת נספרסו הצליחה לשנות לגמרי את תרבות שתיית הקפה. עם מכונות איכותיות, קפסולות משובחות וחווית משתמש שאין לה תחרות, זו בדיוק החברה שאותה תרצו להכניס לבית של החברים או המשפחה שלכם. בטווח הארוך, זו גם מתנה שתזכיר אתכם כמעט כל בוקר מחדש.

דגמי מכונות הקפה של נספרסו מאפשרים לכם לבחור מתנה מושלמת בתקציב בהתאמה אישית. אם למקבל המתנה כבר יש מכונת קפה כזו, אתם יכולים לפנק אותו עם מארז קפסולות בטעמים מיוחדים או עם אביזרים משלימים. בטווח המיידי, כל מה שעליכם לעשות הוא להיכנס לקטלוג החברה באתר או בחנויות ולשאוב השראה למתנה שאין לה תחליף.

2. שואב אבק איי רובוט

מי שמעדיף מתנה פונקציונאלית מאוד שחוסכת זמן, כסף והוצאות יכול לבחור שואב אבק איי רובוט. גם כאן אפשר ליהנות מהגב של חברה מוכרת ואמינה, כאשר הערך המוסף הוא טכנולוגיה מתקדמת שמוכיחה את עצמה על בסיס יום יומי בבתים בכל רחבי העולם.

שואב אבק איי רובוט יקר יותר משואבי אבק אחרים אך הוא שווה את ההפרש. מנגד, זו עדיין מתנה שאותה בדרך כלל רוכשים לחברים, בני זוג או משפחה מהמעגל הקרוב. במידה ולא בטוחים לגבי ההתאמה של השואב לחלל הפנים של מקבל המתנה, צריך לצרף אליה שובר החלפה.

3. שובר מפנק למסאז'

בקטגוריה אחרת לגמרי של מתנות לחגים יש את השוברים שמבטיחים חוויות ולא מוצרים. כאן למשל אפשר ללכת על בטוח עם שובר מפנק למסאז', שיכול להתקיים בבתי מלון שונים ברחבי הארץ או באתרי ספא ייעודיים. מלבד ההנאה המיידית בקבלת שובר מן הסוג הזה, מדובר על דרך טובה להביע הערכה למארחים שלוקחים על עצמם את ארוחות החג המרכזיות.

שובר מפנק למסאז' מעניקים עם ברכה אישית, סלסלת שוקולדים ויין או עם זר בלונים. בגלל שהמתנה עצמה היא רק שובר או דף נייר, כדאי להשקיע באופן שבו מציגים אותה. בנוסף, מומלץ לגשש מראש לגבי סוגי מסאז'ים שמועדפים על מקבל המתנה – כמו למשל עיסוי שבדי, עיסוי לספורטאים, שיאצו ועוד.