מחפשים מתנה מפנקת לסבא וסבתא? הנה כמה רעיונות בשבילכם

חגיגת יום הולדת בגיל השלישי יכולה להיות הזדמנות נפלאה להביע הערכה ואהבה בפני סבא וסבתא. אבל איזה מתנות כדאי להביא לאירוע? קבלו כמה רעיונות מקוריים

חדשות כיפה תוכן שיווקי 02/01/19 08:56 כה בטבת התשעט

מחפשים מתנה מפנקת לסבא וסבתא? הנה כמה רעיונות בשבילכם
צילום: shutterstock

תוחלת החיים בישראל היא מהגבוהות בעולם המערבי ולפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, כ-11% מהאוכלוסייה הם בני 65 ומעלה. בתוך כך, 26% מבני 65 פלוס הם בני 80 ומעלה והאחוז הזה צפוי לטפס ל-34% כבר בשנת 2035. עם זאת, לא באמת צריך את נתוני הלמ"ס בשביל לדעת שמבוגרים בגיל השלישי הם חלק חשוב וחיוני במרקם החיים החברתי בארץ.

מבחינת רובנו, יום הולדת לסבא וסבתא הוא גם הזדמנות להביע בפניהם אהבה והערכה. באירועים מן הסוג הזה מצופה מאתנו לחשוב מחוץ לקופסא ולהביא מתנות מקוריות – אז אספנו עבורכם כמה רעיונות שיכולים לסייע:

1. כורסת טלויזיה
צפייה בטלוויזיה היא פעילות הפנאי המועדפת על מבוגרים. הבעיה מתחילה כאשר הכורסא שעליה הם יושבים לא מעניקה להם את התמיכה האורטופדית הנדרשת, אך כאן נכנסת לתמונה כורסא עם ערך מוסף.

כורסת טלויזיה היא בדיוק מה שסבא וסבתא צריכים על מנת לבלות את שעות הפנאי שלהם בסלון. לאורך השבוע הם יכולים להשתמש בכורסא כדי לראות סרטים וסדרות, בעוד בשבתות היא תעמוד לרשותם בפעילויות פנאי של קריאה, מנוחה או סתם בטלה.

הכורסא מומלצת לגיל השלישי ובהשקעה נמוכה יחסית היא צפויה לשפר את איכות החיים של סבא וסבתא. במידה וקיימת התלבטות לגבי הדגם, כדאי להגיע לאולמות התצוגה ולבדוק את המפרט הטכני. כמו כן, אפשר להתייעץ עם אנשי מקצוע ולמצוא את הכורסא המתאימה ביותר.

2. לוח שולחני מגנטי מחיק
המתנה המושלמת היא כידוע משהו שמישהו רוצה אבל לא יקנה לעצמו. אם אתם מתלבטים לגבי מתנה לסבא וסבתא, נסו לחשוב מה הם צריכים ומה יעזור להם. בהקשר הזה, מומלץ לקחת בחשבון את היתרונות של לוח שולחני מגנטי מחיק.

לוח הזיכרון כולל עט מיוחד, שני מגנטים ומחק. הוא מותאם לצרכים של אוכלוסייה מבוגרת, בטוח מאוד לשימוש ומקל עליהם באופן יום יומי. בעזרת הלוח תקלו על סבא וסבתא להשאיר לעצמם תזכורות בגיל שבו לעיתים יש נטייה לשכוח, מה גם שתוכלו להוסיף תמונה וברכה אישית.

3. חפיסת קלפים
מבוגרים שמתקשים בראיה עדיין מחפשים אחר פעילויות פנאי שיעבירו להם את הזמן. החדשות הטובות הן שאפשר לרכוש עבורם חפיסת קלפים עם ספרות גדולות ולהשאיר להם את האפשרות לבחור האם לשחק סוליטר, רמי, פוקר ועוד.

חפיסת קלפים למבוגרים צריכה להיות בעלת ספרות גדולות בגובה 2 ס"מ לפחות. בנוסף, יש לוודא שהפונט של הספרות קריא ולוותר על עיצובים מיותרים. אם החפיסה עונה על כל הדרישות האלה, אתם צפויים להבטיח לסבא ולסבתא שלכם שעות של הנאה וחוויות חדשות.