ללמוד איפור על חשבון הפיקדון

מסלול לימודים חדש לבנות שירות צבאי ולאומי אחרי השירות. ללמוד איפור על חשבון הפיקדון. אין צורך בידע מוקדם, אבל כדאי שתהיה אהבה

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/08/21 20:46 י באלול התשפא

ללמוד איפור על חשבון הפיקדון
ללמוד איפור, צילום: רונן פדידה

מאות בוגרות י"ב ובנות שירות צבאי ולאומי מתלבטות מה לעשות בזמנן הפנוי עם סיום לימודיהם או שירותם.  כעת, שהן נמצאות בצומת דרכים משמעותי בחייהן בו הן צריכות לתכנן את המסלול המקצועי שלהן המצב מאתגר שבעתיים. רבות מבנות המגזר אוהבות להוסיף צבע ללחיים, תרתי משמע,  וכעת נפתחת לראשונה אפשרות לשדרג את המציאות בשביל שכולן יוכלו להיראות הכי נכון שיש. 

חברת איל מקיאג',  מותג האיפור הבינלאומי הפועל בישראל למעלה מ-20 שנה אשר מפעיל למעלה מ-40  סניפים ו-6 בתי ספר לאיפור בכל רחבי הארץ, מציעה לבנות המגזר הדתי לאומי לבנות את הקריירה החדשה שלהן דרכה. החברה הודיעה כי היא הגיעה להסדר מיוחד עם הצבא ורשות השירות הלאומי ולפיו כל מסיימת שירות תוכלנה ללמוד על חשבון הפקדון הצבאי את מקצועות האיפור השונים שהחברה מציעה בסניף תל אביב. 

מקצוע לחיים

מקצוע לחייםצילום: רונן פדידה

טלי כהן, אחת מהנרשמות החדשות אמרה:  "סיימתי שנה שעברה את האולפנא והתלבטתי לאן להמשיך הלאה. רציתי לרכוש מקצוע רווחי שאתרגש ממנו כל יום מחדש. מצאתי כי חברת  איל מקיאג' פותחת בפנינו שערים בינלאומיים והזדמנויות מקצועיות חדשות בסניפי בית הספר לאיפור שלה בבני ברק ובירושלים במסלול ייחודי המותאם במיוחד למגזר. כאשר אמרו לי שניתן לעשות זאת גם באמצעות הפקדון של השירות הלאומי שמחתי שכן נוצרה פה הזדמנות של ממש".

שרי יהל, כוהנת האיפור והמאסטרית: "למדתי את המקצוע ותוך כדי פשוט התאהבתי בעולם הביוטי והאופנה והתחלתי לאפר ולקבל פידבקים, כיום איפור זו האהבה הכי גדולה שלי, והיכולת להפוך את האהבה הזו למקצוע רווחי זו המתנה הכי גדולה שיכולתי לבקש.., הדבר שהכי  גורם לי לאושר, משתפת יהל,  זה לגרום לכלות להיות מאושרות וללוות אותן ביום הכי שמח שלהן. ברגע שאת עושה את מה שאת אוהבת ואת מתחברת ללקוחה שיושבת מולך יש לך ברכה מיוחדת בידיים ואושר גדול בלב".