תואר בהנדסה לנשים

עזריאלי מכללה להנדסה מזמינה נשים ליום פתוח יחודי להכרת מסלול הלימודים שנפתח במיוחד עבורן.

חדשות כיפה שירה רביד 01/03/15 15:45 י באדר התשעה

תואר בהנדסה לנשים
shutterstock, צילום: shutterstock

מדינת ישראל, כמדינה צעירה ומתפתחת, מתמודדת עם אתגרים רבים - חלקם אסטרטגיים וחלקם יומיומיים. ישראל משוועת לתחבורה ציבורית מתקדמת, לפיתוח מאסיבי בתחום הנדל"ן, נאלצת להתמודד טכנולוגית עם אויבים המקיפים אותה, שואפת להיות מדינה מובילה בתחום איכות הסביבה ולהמשיך להצדיק את מעמדה כמדינת ההיי טק. מהנדסים מומחים יידעו לענות על כל הצרכים האלה ולקחת את המדינה קדימה, להפוך אותה למדינה מהמובילות בעולם, מקום שנעים ובטוח לחיות בו.

המשימה: להוביל! על הבנות והנשים המצטיינות לצעוד ולהוביל. נשים ובנות יכולות ללמוד תואר נחשב בהנדסה תוך השתלבות במשק בדרגים הגבוהים והנחשקים ביותר, ועם זאת, לנהל בית וחיי משפחה עם צרכים שונים פרט לעבודה.

וכעת, מציעה המכללה יום פתוח, להיכרות עם התחום והנושא. רוצה לבנות בית בישראל המבוסס על עצמאות כלכלית מרשימה? - עזריאלי מכללה להנדסה מזמינה אותך ליום פתוח ומרתק בכ"א אייר (11/03/15), בין השעות 12:00 - 17:00 בקמפוס המכללה בירושלים. בתוכנית: מפגש עם ראשי המחלקות, ייעוץ אקדמי אישי, פאנל בוגרים, סיורים במעבדות, פאנל סטודנטים ועוד.

קבוצת המצטיינות הדתיות נהנות מהטבות משמעותיות בעלות ערך רב: מלגות גבוהות, הזדמנות איכותית - קבוצה נפרדת המספקת דרבון ללימוד בקצב וסיום לימודים לתואר ראשון ושני בהנדסת תוכנה, שנת לימודים ראשונה חינם על פי חוק חיילים משוחררים ובנות שירות לאומי, שכר אוניברסיטאי, וכמובן ליווי מקצועי ייחודי ויחס אישי שיסייע לבנות להגיע לתוצאות טובות בע"ה ולרכוש מקצוע מבוקש עם היצע מכובד בשוק העבודה.