שווה להיות חייל

מכון לנדר מעניק לחיילים משוחררים מלגה ע"ס 10,000 ₪ בשנה

חדשות כיפה שירה רביד 25/10/11 19:21 כז בתשרי התשעב

'מכון לנדר - המרכז האקדמי ירושלים' יוצא במבצע חסר תקדים ומעניק מלגת לימודים בסך 10,000 ₪ בשנה למשך כל שנות הלימודים לעשרת הלוחמים הראשונים שיירשמו ללימודים לתואר ראשון בלימודי ארץ ישראל וירושלים.

התואר הראשון (B.A.) בלימודי ארץ ישראל וירושלים של מכון לנדר הוא היחיד מסוגו בארץ ומקיף במסגרת תכנית הלימודים את כל היבטיה ופניה של ירושלים. הלימודים מוכרים על ידי המועצה להשכלה גבוהה.

שנת לימודים במכון לנדר עולה 13,000 שקלים כך שהסטודנטים שיזכו לקבל את המלגה ישלמו 3,000 שקלים בלבד לשנה. תכנית הלימודים מאפשרת לסטודנטים לשלב לימודים עם עבודה כך שמעבר לעלות הסמלית יוכל הסטודנט להמשיך בעבודתו. מלגת הלימודים מיועדת לסטודנטים מצוינים בעלי תעודת בגרות בציון מינימום 105 ומעלה, יוצאי יחידות קרביות בלבד.

מנכ"ל מכון לנדר שוקי גולן אומר כי החיבור בין בוגרי הצבא לתואר בלימודי ארץ ישראל וירושלים הוא טבעי ומבורך, "התואר בלימודי ארץ ישראל וירושלים הוא התואר אליו שאפנו מאז הוקם המכון. זהו תואר שכל כולו ציונות והחלטנו להעניק הזדמנות לאלה שהקדישו את חייהם למען המדינה ושהוכיחו יותר מכל כמה המדינה חשובה להם, ללמוד לתואר שכל כולו אהבת ארץ ישראל."


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368