קורס תמצתיות "באך" לנשים

מכללת שלם מציעה לציבור הנשים:קורס תמציות באך כשרות. בקרוב גם לגברים

חדשות כיפה שירה רביד 27/10/11 08:34 כט בתשרי התשעב

מכללת שלם שמחה לבשר על פתיחת קורס יחודי לנשים בתמציות באך כשרות. שיטת הטיפול בתמציות פרחי באך מבוססת על שיטה שפיתח רופא אנגלי במאה ה-19, אשר גילה כי תמציות פרחים מסוימים מסייעות בסילוק רגשות שליליים ומסייעות לשלוות הנפש ולשמחת האדם. התמציות מסייעות בהתמודדות עם מצבי לחץ, חרדה, פחד, דכאון, כעס, דאגות, רגשות אשם ובדידות.

תהליך הפיכת צוף הפרחים לתמציות נשען בעיקרו על הברנדי (תוצר של יין) מה שיכול ליצור בעיית כשרות חמורה של יין נסך. במכללת "שלם", לראשונה בארץ מועבר הקורס תוך שימוש אך ורק בתמציות כשרות בהכשר מהודר.

הקורס יתקיים בקמפוס המכללה בירושלים, אחת לשבוע למשך 26 מפגשים, בין השעות 9:30-12:30. בנוסף כולל הקורס גם התמחות קלינית. במכללה מבטיחים כי בקרוב יפתח גם מסלול דומה לגברים.

בנוסף נפתחים בימים אלו במכללת "שלם" קורסים במגוון רחב של נושאים וביניהם: רפואה סינית, נטורופתיה, גרפולוגיה, ניתוח ציורי ילדים, הומיאופתיה, רפלקסולוגיה, תזונה טבעית, צמחי מרפא, עיסוי הוליסטי, שיאצו, דולה (תומכת לידה), התפתחות תינוקות, אירידולוגיה, פסיכותרפיה, ארומתרפיה (טיפול בשמנים), תרפיה בטבע, דמיון מודרך, מח אחד והילינג.


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368