"פסטיבל הורים וילדים" בגבעתיים

יומיים של חוויה והעצמה להורים וילדים: סדנאות, הרצאות, שלל פעילויות חווייתיות והנחות ענק במגוון חנויות ומותגים בקניון עזריאלי גבעתיים

חדשות כיפה שירה רביד בשיתוף קניון עזריאלי גבעתיים 28/11/16 16:39 כז בחשון התשעז

"פסטיבל הורים וילדים" בגבעתיים

להיות הורים, זאת אחריות. להיות הורים - זוהי זכות. להיות הורים זאת משימה לחיים. אבל להיות הורים, זהו האושר הגדול בעולם!

וכדי לחוות את האושר הזה ולמצות אותו עד תום, קניון עזריאלי גבעתיים מזמין אתכם - הורים וההורים שבדרך, לחוות במקום אחד את כל הטוב והאושר הזה, דרך מגוון ענק של סדנאות, הרצאות ופעילות עשירה, סביב החיבור המקסים והייחודי שלכם עם העולל שלכם.

כחלק מהתובנה שמובילה רשת קניוני עזריאלי "כמה קל להיות מאושר", גאה קניון עזריאלי בגבעתיים לערוך את "פסטיבל הורים ותינוקות", ולרכז למקום אחד את האושר המקסים והצרוף אותו אנו יכולים לשאוב מהקטנטנים הממלאים את חיינו.

חוויה מושלמת לאם ולעולל

במסגרת זו, יתקיימו סדנאות והרצאות במגוון גדול, שלל פעילויות חווייתיות להורים ולילדים, פעילויות בוקר, סדנאות ייעוץ, מתחם צילום, דוכני מכירה והכל בשבילך ובשביל הבייבי שלך!

בין היתר, תוכלו ליהנות מפעילות תנועתית חווייתית להורים ותינוקות מגיל 0-4 חודשים בשיטת צעד ראשון, פעילות התפתחותית לגילאי 0-6 חודשים, פעילות ליווי התפתחותי לגילאי 4-8 חודשים ופעילות מוזיקלית שמחה לגילאי 6 חודשים ומעלה.

גם את, האם המאושרת, תוכלי להעשיר את הידע שלך דרך הרצאה בנושא הנקה, ייעוץ אישי בנושא הנקה, הרצאה מרתקת בנושא 'איך לתקשר עם תינוקות בתנועה', וכן לקבל ייעוץ אישי ופרטני בנושא חיבור ההורה לפעוט.

חוויה מרעננת גם לכיס!

וזה עוד לא הכל: ימי פסטיבל ההורים והילדים, יהיו גם הזדמנות מצוינת לחדש את הקולקציה של התינוק, של האם וגם של האם שבדרך. בימים הללו ייערך סייל ענק של מבצעים משתלמים במיוחד, במגוון גדול של חנויות ומותגים בתחום בגדי הריון, בגדי ילדים ותינוקות.

המבצעים ייערכו בין היתר בהוניגמן קידס, צ'ילדרנס פלייס, פמינה, טומי אנד אניקה, נמרוד, ורדינון, 'מעוברת', ועוד. במגוון החנויות ייתנו הנחות משמעותיות של עשרות אחוזים ומחירים חסרי תקדים.

אז מתי כל הטוב הזה קורה?

אה, טוב ששאלתם: שלפו יומנים ושריינו את התאריכים: פסטיבל הורים וילדים יתקיים בעזריאלי גבעתיים, דרך יצחק רבין 53, בימים שני ושלישי, 5-6.12.16. בשעתיים הראשונות החניה חינם.

בהנהלת קניון עזריאלי גבעתיים, מצפים לראות אתכם, ההורים והילדים, מגיעים בהרכב מלא להשתתף בפסטיבל ואומרים כי "הקניון מושך אליו בכל ימות השנה מאות אלפי הורים וילדים מרוצים, המגיעים שוב ושוב לחוות את חוויית הקניה במקום המושלם והמותאם ביותר עבורם. כחלק מכך, אנו עורכים עבורם את הפסטיבל הייחודי הזה, כדי להשלים את החוויה ולהעצים אותה עבור כלל ההורים והילדים".