מעבדות לחירות (גירסת שנות ה-2000)

הצריכה המופרזת, נטילת ההלוואות הלא מבוקרת מהבנקים ומגופי האשראי, ההתמודדות הקשה עם החובות והמינוס בבנק – כל אלו יוצרים למעשה את השעבוד המודרני

חדשות כיפה איתי בורשן, סמנכ"ל עמותת מקימי 09/04/17 14:49 יג בניסן התשעז

מעבדות לחירות (גירסת שנות ה-2000)
shutterstock, צילום: shutterstock

בחג הפסח אנו חוגגים את יציאתו של עם ישראל מעבדות ושעבוד למצרים - לחירות.

חג הפסח, מסמל שינוי בתפיסת העולם הקדום ושבירת המוסכמות בכך שעבד מסוגל לצאת לחופשי, להשתחרר משעבוד אדונו ולהיות לאדם עצמאי.

"בכל דור ודור חייב אדם לראות את עצמו כאילו הוא יצא ממצריים" - במבט פשוט הדבר אינו פשוט כלל, הרי אנחנו כעת במדינת ישראל העצמאית והמודרנית, ללא שעבוד... - לכאורה בני חורין!

אך המציאות קצת שונה, בתהליך הליווי אשר אנו בעמותת מקימי מספקים למשפחות אשר נקלעו למצוקה כלכלית קשה נחשפת תמונה אחרת לחלוטין. אמנם איננו מצויים בשעבוד בו היו נתונים אבותינו במצרים אך אורח החיים המודרני דוחק אותנו אל גזירת שעבוד "מודרנית".

הצריכה המופרזת, נטילת ההלוואות הלא מבוקרת מהבנקים ומגופי האשראי, ההתמודדות הקשה עם החובות והמינוס בבנק אשר הולכים ותופחים מיום ליום - כל אלו יוצרים למעשה את השעבוד המודרני, אשר מרבית עם ישראל מצוי בו כיום.

את המציאות הזו, אנו בעמותת מקימי מנסים לשנות. באמצעות צוות מיומן ומקצועי אשר אמון על הדרכת וליווי המשפחות לחיי עצמאות כלכלית ולאיזון בין רמת ההוצאות להכנסות, ובאמצעות הסיוע הנלווה שאנו מעניקים - אנו מסייעים למשפחות רבות לצאת מעבדות לחירות כלכלית.

לתהליך היציאה לחירות כלכלית ישנם שותפים רבים - המשפחה אשר לוקחת אחריות על עתידה, הליווי והסיוע המקצועי אשר ניתן למשפחה לאורך התהליך וכמובן - כל אחד ואחת אשר שותפים ומסייעים לנו בפעילות החסד.

השנה תוכלו להיות שותפים אמתיים להוצאת משפחות לחירות כלכלית!

בנתינת קמחא דפסחא באמצעות עמותת מקימי אנו נעזור למשפחות רבות לעבור את החג בשמחה ובכבוד וגם ניתן בידם את הכלים והסיוע הנדרש בכדי להגיע לידי עצמאות כלכלית.

להשתתפות לחצו כאן: תרומת קמחא דפסחא באתר מקימי

או בטלפון: 1800-800-340

בברכת פסח כשר ושמח לכל בית ישראל.