מנכ״ל ״באמונה״ : ״נמשיך לבנות קהילות לכולם בכל ברחבי הארץ״

באמונה קיימה את האסיפה השנתית יחד עם 744 הרוכשים בקבוצת הרכישה בעיר חריש שתהפול לגרעין התושבים הראשון בעיר והציגה את ההתקדמות הגדולה בפרויקט

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/12/15 09:55 ט בטבת התשעו

מנכ״ל ״באמונה״ : ״נמשיך לבנות קהילות לכולם בכל ברחבי הארץ״
אריק בן שמעון, צילום: אריק בן שמעון

חודשים ספורים לפני כניסת ראשוני התושבים לעיר חריש, קיימה ביום ראשון חברת באמונה, המיישבת בעיר בפרוייקט ״נאות חנן״ את האסיפה השנתית יחד עם 744 הרוכשים. מדובר בקבוצת רכישה ייחודית המורכבת מציבור מגוון - דתיים ושאינם דתיים ואשר עתידים להפוך בשנה הקרובה לגרעין התושבים הראשון בעיר.

במהלך האירוע הוצג בפני הרוכשים סטטוס הפרוייקט הנמצא בגמר שלד ואשר נמצא בשלבים סופיים של הליווי הבנקאי. עד כה נחתם הליווי הבנקאי עם כ 85% מהרוכשים, כאשר בתוך כחודשיים צפוי להסתיים שלב הליווי ולאחריו תכנס הבניה לשלבי הבניה האחרונים עד האכלוס. כמו כן נבחר הוועד המנהל החדש של הקבוצה.

האירוע שהתקיים במרכז וואהל בבר אילן בהשתתפות ראש העיר יצחק קשת, עמד בסימן החלטת הממשלה בבוקר האירוע להשקיע כמיליארד שקל בפיתוח העיר חריש. הרוכשים שנכחו במקום הביעו סיפוק רב מהחלטת הממשלה שהתעכבה תקופה ארוכה והביעו תקוה שעד הכניסה לפרוייקטים יעמדו הכן גם מוסדות הציבור הנדרשים לחיי הקהילה של הקבוצה.

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/1221201529041.mp4[/embed]

יש לציין, כי בימים נמצא בשלבי שיווק מתקדמים פרוייקט ״כרמי גת״ של חברת ״באמונה״ כאשר החברה מתחייבת על מחיר פיקס למי שישלים את ההון העצמי עד סוף 2015.

מנכ״ל ״באמונה״ ישראל זעירא הביע סיפוק מהכינוס ואמר: ״פרוייקט ׳נאות חנן׳, הוא מהפרוייקטים המובילים של העיר חריש. יחד עם הקהל הנהדר של הרוכשים כאן בנינו קהילה גדולה ומגוונת המורכבת מכלל עם ישראל ואנו נמשיך במלוא המרץ עד כניסת הרוכשים לדירותיהם בעז״ה. בימים האלו אנחנו משווקים את הפרוייקט ב׳כרמי גת׳. לסרוגים יש בית חדש בעיר הנפלאה בקרית גת וכולם מוזמנים! נמשיך ונבנה קהילות לכולם בכל הארץ בדיוק כפי שעשינו בעבר״.

ראש עיריית חריש יצחק קשת אמר לרוכשים: ״זכינו ביום חגה של חריש להיות בכנס של חברת באמונה ופרוייקט ׳נאות חנן׳. לפגוש את התושבים העתידיים שיגיעו לגור בחריש. זהו עידן חדש ויום משמעותי שמהווה קרש קפיצה אדיר לחריש. היום חריש הולכת וצומחת לקראת היום שבו תבנה כעיר בישראל כאשר כל המשאבים שהעיר יכולה להקנות לתושביה יהיו בה״