ממש את המתכנת שבך

פריצת דרך בתחום הלימודים למקצוע המבוקש של תכנות מחשבים למגזר הדתי: בימים אלו שוקדים טובי המומחים במגזר על פרוייקט ייחודי שיקצר את הדרך לקבלת התואר הנחשק תוך שנה אחת בלבד, בנוסף לכך, במכללה מבטיחים לדאוג לכל לומד למקום עבודה במקצוע הנלמד, חלק בחברה שתקים המכללה עצמה, וחלק בטובי חברות ההייטק בישראל. הקידמה עם הפנים קדימה.

חדשות כיפה תוכן שיווקי 03/07/11 10:24 א בתמוז התשעא


רבים מכם ודאי חשקו להחזיק במקצוע מכובד ומבוקש, מקצוע שיביא פרנסה בכבוד, אולם המכשולים הרבים שנערמים בדרך גודעים באחת את המחשבה שהפכה לעץ משאלות שנקטע באיבו, הזמן הארוך, הלימודים המפרכים, המבחנים האינסופיים, ומעבר לכך, מקום ששומר על גדרי ההלכה והצניעות בלי "התחשבות מיוחדת" מנפצים את הרעיון.

רצף הבעיות שהביא לנחיתה באחוזי הביקוש מול ההיצע של הציבור הדתי הלומד את מקצועות המיחשוב עלה וצף על גדותיו, העסקנים הדתיים ניסו בדרכים שונות לטפל בבעיה ולהביא לפיתרון הולם, אולם לשווא, המערכת מאוד נוקשת, הלימודים ארוכים, ומוסדות הלימוד מחייבות לימוד רצוף בן ארבע שנים להכרת החומר, אולם, בו בעת, הישועה באה דווקא ממקום אחר, בחור צעיר ומוכשר, איש מחשבים ברמ"ח אבריו, העונה לשם אורי ברונר, שהספיק בעשר שנים האחרונות להיות בעמדות ניהול בטובי המכללות הדתיות בארץ, להעביר קורסי תכנות, להגות תוכנות ייחודיות, לפענח מבחני אישיות ממוחשבים, ועוד רשימה ארוכה של תפקידי מפתח נחשבים בעולם ההייטק בישראל, האיש בעל יוזמה ותושייה רבה, החליט יחד עם אשתו ענת, אשת שיווק במקצועה, להביא לפתרון מכובד וראוי, לייצר מציאות שהמקצוע הנחשק יהיה קרוב מתמיד לצעיר הדתי בין אם הוא בוגר ישיבה הסדר, חייל משוחרר, או בת סמינר אולפנה או מכללה, מסיימת שירות לאומי, העיקר גיל הצוערים עד 28 שנפשם חשקה בלימוד המקצוע המכובד והמבטיח, ברמה גבוהה ובצורה הנוחה ביותר.

את הדרך בשבילי הקמת המכללה שתיתן מענה הולם להכשרה מוסמכת וגם ברבות הימים למציאת עבודה בתחום, עושים הזוג ברונר חודשים ארוכים, בישיבות רודפות ישיבות עם ראשי מערכות חינוך בארץ, עם טובי המרצים והמומחים בתחום, ועם עוד שורה של בכירים שיסייעו להם להפוך את החלום למציאות.

ראש המכללה, אורי ברונר, הציב לעצמו יעדים ממוקדים לטובתם הוא עמל להקמת המכללה, בראשונה: ללמד ולפתח תלמידים ועובדים מקרב המגזר הדתי והחרדי, כדי שיפרנסו את עצמם בכבוד. שנית, לפתוח חברת תוכנה על מנת לספק את שירותי המחשוב לכל חלקי הארץ, ולשם כך יש צורך בהכשרת התלמידים העובדים, לעתיד תעסוקתי בחברה עצמה. עוד מטרה חשובה ומרכזית: לפרנס בכבוד כמה שיותר נפשות. ומטרה נוספת שטומנת בחובה דאגה גם לשיפור איכות החיים בסביבה: הגדלת מעגל התושבים הדתיים בראשל"צ ואף הקמת חיי קהילה תורנית בעיר, קהילה שתיווצר ממעגל התעסוקה והלימודים במסגרת המכללה, מעין חברות שנולדת על ספסל הלימודים.

המטרות הנעלות האלה שנראות תלושות משהו מן המציאות, דווקא כן ניתנות למימוש לכל המעוניין להתנסות בעצמו וללמוד במסגרת המכללה, כל זאת כמובן רק לאחר אבחון כללי ומקיף של ראש המכללה, שיבדוק ראשונית את כושר התאמתו של הנבחן להשתלב בלימודים מסוג זה ובשוק העבודה בעולם ההייטק.

כאמור, הייחודיות של "הקידמה הטכנולוגית" מתבטאת בכמה מישורים, ומתעלה בכמה מעלות טובות משאר מרכזי הלימוד בארץ: ראשית וגולת הכותרת היא: תוכנית הלימודים הקולעת, מסגרת הלימודים אורכת שנה אחת בלבד! ולא כפי שנהוג בשאר המרכזים הלימודיים, במהלך השנה ילמדו התלמידים רק את החומר הנחוץ לצורך עבודה מעשית, לימוד אינטנסיבי עדכני ומקיף של כלל מקצועות הנט וסביבת הדוט-נט, הכוללת: עיסוק עם מסדי נתונים, תכנות ובניית אתרים, ועוד, החל מהגשת פרויקטים ועד למערכת לימודים שמפלסים את הדרך ישירות לעבודה מעשית, בלי לימודים כלליים ומיותרים, בשונה משאר המכללות שעושות מסלול לימודים ארוך ומפרך בן ארבע שנים, בחומר לימודי שאינו שימושי כלל, לכל לומד יתלוו לפי צרכיו לימודי אנגלית ולימודים נוספים לשיפור היכולות מול גופי הנתונים עימם נתקלים תוך כדי לימוד תורת המחשוב.

הלימודים והקורסים במכללה מועברים ברמה גבוהה ע"י מרצים מומחים בעלי ניסיון מעשי, שהואילו להצטרף לפרוייקט המיוחד, כמו כן, האווירה כולה במכללה, היא אוירה תורנית בעלת אופי דתי, הלימודים בסביבה עם הפרדה מלאה. במסגרת שעות היום ניתן להתמקצע וללמוד הן במסלול שעות הצהריים והן בשעות אחר הצהריים, כך שכל דורש יוכל להתאים את מסגרת הזמן היומית שלו לתוכנית הלימודים, הלומד במסגרת מסויימת בשעות הבוקר, או אפילו אנשים שעובדים יוכלו להתאים עצמם למערכת הלימודית, ולרכוש מקצוע מכובד תוך שנה אחת בלבד.

אז מי מכם שחפץ להבטיח לעצמו בס"ד לימודים ברמה גבוהה, ומקצוע מפרנס בכבוד לאורך ימים, ימהר להצטרף לרישום הנמצא בעיצומו בימים אלה.


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368