מכת כינים: טבעי שתרצו להוציא את הכינים מהראש!

הן נדבקות ,מגרדות , ונעשה הכל כדי שלא יהיו על הראש של ילדנו. כולנו מכירים את מכת הכינים שחוזרת על עצמה בעיקר בתקופה הזו של השנה

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף מורז 04/04/17 13:29 ח בניסן התשעז

מכת כינים: טבעי שתרצו להוציא את הכינים מהראש!
shutterstock, צילום: shutterstock

זה מתחיל מגירוד קל במרכז הקרקפת ומאחורי האוזניים ומתפשט לכל הראש. מספיק מגע של ראש בראש והן פשוט מטיילות ועוברות לראש הבא ומתרבות בקצב מסחרר. הן שכיחות בקרב ילדים בני ארבע עד חמש עשרה, ובעיקר נדבקות לבנות בשל שיערן הארוך יותר בדרך כלל.

אז מהי כינה:

חרק טפיל המתארח וחי בשיער ראש של אדם וניזון רק מדם האדם. כיני ראש הן חרקים קטנים בעלי שש רגליים, נטולי כנפיים ואורכן כ-2 מ”מ.

הכינים נושכות את העור 4-5 פעמים ביום לצורך מציצת דם. זוהי הסיבה העיקרית לגרד בראש. עם זאת, נשיכות הכינים מאוד קלות ולא תמיד גורמות לגרד (הכינים מפרישות חומרי אלחוש). בשל יכולתן לחיות מחוץ לראש עד ליומיים, הכינים יכולות לעבור באמצעות מגע ישיר בין ראש לראש ו/או מגע עם כובעים, שמיכות וכריות של אדם הנגוע בכינים.

אז מה הפתרון?

שוק מוצרי הטיפול בכינים מציע שלל תכשירים שונים לטיפול נקודתי בבעיה. חברת מורז צמחי מרפא, המתמחה בפיתוח וייצור מוצרים קוסמטיים ופרא-רפואיים מציגה פתרון ייחודי בתחום המלחמה בכינים גם משמיד כינים וגם שמפו לשימוש יום יומי המונע הדבקות.

כינקייר-השמפו הצמחי היחיד המאושר על ידי משרד הבריאות כתכשיר הקוטל כינים.

√ הוכח מחקרית

לשימוש יום יומי

מבוסס על צמחי מרפא

ללא חומרי הדברה

ללא סיליקונים

לא נוסה על בעלי חיים

ריח נפלא

היתרון המובהק של כינקייר- 100% חומר פעיל צמחי שהוכח מחקרית

בזכות נוסחה צמחית ייחודית שפותחה במורז, בה החומר הפעיל מייבש את הכינה ומבצע פעולה מכנית לקטילתה. שמפו כינקייר משנה את תנאי הסביבה על הקרקפת, מבחינת תנאי המחייה ובית גידול של הכינים.

שלב ראשון => טיפול => שלב שני => מניעה

שלב ראשון - טיפול

טיפול ממוקד לחיסול כינים וביצי כינים עם שמפו כינקייר המבוסס על 100% רכיבים פעילים צמחיים. הודות לחומרים הפעילים כינקייר בטוח לשימוש לאוכלוסיות כגון : נשים הרות ומיניקות, וילדים העשויים לסבול מקשיי נשימה עקב שימוש בתכשירים עם חומרי הדברה. יש להקפיד על הוראות השימוש להצלחת הטיפול. להשלמת הטיפול מומלץ להשתמש במרכך שיער רוזמרין המקל על סירוק השיער במסרק צפוף, ומעניק ניחוח מרענן. לשימוש גם על שיער יבש ניתן להשתמש בספריי כינקייר לריסוס נוח וקל. לטיפול יסודי של השיער והוצאת הכינים, מומלץ להשתמש במסרק צפוף כינקומב המושלם לסילוק כינים וביצי כינים בזכות צפיפות השיניים וזכוכית המגדלת.

שלב שני-מניעה

מניעת הדבקות בכינים על ידי חפיפה יומיומית וקבועה עם שמפו כינקייר לשמירה על ראש נקי. לסרק במסרק צפוף כינקומב ולשטוף. בעת תקופות הדבקה בגנים ובבתי ספר, מומלץ לשימוש לכל המשפחה כי כינים זה מ-א-ד מדבק.

(צילום: יחצ מורז)

עוד בסדרה:

ערכת כינקייר -הפתרון היעיל והבטוח לשמירה על היגיינת הראש. מכילה שמפו פוליגונום צמחי, מרכך רוזמרין לטיפוח השיער ולהקלה על הסירוק, ומסרק לסילוק ביצי כינים.

ספרי כינקייר-מרססים על השיער היבש, מסרקים וזה הכל. כל מה שטוב בכינקייר, לשימוש קל ונוח. מושלם לטיפול בשיער ארוך.

מרכך לשיער רך וקל לסירוק- מרכך רוזמרין עדין, מחומרים צמחיים בלבד לשיער רך וסירוק קל.

מסרק כינקומב- מסרק מעולה לסילוק כינים וביצי כינים. עם זכוכית מגדלת ושתי שורות שיניים: מרווחות לסירוק ראשוני וצפופות לסירוק קפדני.