"מכון ירושלים" מציג: שבוע הספר התורני

במקום שבוע אחד - 3 שבועות שבהם תוכלו לחדש את ארון הספרים עם מיטב הספרות התורנית במחירים אטרקטיביים

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף מכון ירושלים 07/07/16 14:28 א בתמוז התשעו

"מכון ירושלים" מציג: שבוע הספר התורני
יחצ, צילום: יחצ

שוחרי התורה, מצפים במשך השנה כולה לשבוע הספר התורני, 3 שבועות בהם יוכלו למלא מחדש את ארון הספרים, עם מיטב הספרות התורנית במחירים אטרקטיביים במיוחד.

את גולת הכותרת תופסים מוקדי המכירה של 'מכון ירושלים' היוקרתי, אשר מציג גלריה עשירה של למעלה מ-800 ספרים מאירי עיניים ומקיפים בכל מקצועות התורה: ספרי ראשונים ואחרונים, ספרי פרשנות על התורה ועל התלמוד, ספרי הלכה ומנהג, ספרי שאלות ותשובות, קבצים תורניים, היסטוריה ומחקר.

עם השנים יצא שמו של מכון ירושלים למרחוק בכך, שחזקה על הספרים שיוצאים מתחת ידו שעברו נפה אחר נפה, ביקורת אחר ביקורת, שלא תצא תחת ידיו ח"ו תקלה ללומדי התורה. כך, הפכו ספרי המכון: מפעל הטור והשולחן ערוך השלם, אוצר מפרשי התלמוד, תשובות הראשונים, ספרי המהר"ל מפראג, מנחת חינוך השלם ועוד רבים, לנכסי צאן ברזל של לומדי התורה ואוהביה.

מפעלים כבירים אלו לצד הוצאתם המחודשת של ספרים נדירים מביאים לכך שאין בנמצא ארון ספרים יהודי שספרי מכון ירושלים לא מפארים אותו. המגוון העצום והמתחדש של הספרים שמוציא מכון ירושלים, מביא את לומדי התורה לקבל בחיבה ובשמחה כל ספר חדש שיוצא לאור בהוצאתו.

שבוע הספר התורני הבעל"ט הוא הזדמנות חגיגית להציג בפני שוחרי התורה ולומדיה את כל ספרי מכון ירושלים כפי שיצאו עד כה, ובמחירים חסרי תקדים.

השנה, לרגל שבוע הספר, יצאו לאור 15 ספרים חדשים ו-2 מהדורות חדשות לספרים קיימים:

מפעל חדש "משנה ברורה - אור המזרח" כרך ראשון בסדרה לה ציפו רבים. בכרך סימנים א-מה. ב'משנה ברורה-אור המזרח' דברי גדולי הפוסקים חכמי המזרח אשר הוסיפו על דברי המנ"ב או שהכריעו בשונה מדעתו, עם פסקיהם בדברים המעשיים המצויים בזמננו, ובתוספת לרוץ אורח מפתח מפורט לדבי השו"ע והמשנ"ב.

חלק ראשון במפעל "שו"ת שואל ומשיב" שיצא לאור לקראת סוף ימי מבצעי שבוע הספר, עם שאלות ותשובות בד' חלקי השו"ע, במהדורה מתוקנת ומפוארת עם אלפי תיקונים ותוספות, ציונים ומקורות, הערות, ביאורים ומקבילות.

כרך ראשון במפעל "שו"ת הרמב"ם" המאסף את כל תשובות הרמב"ם עם הוספות רבות ונכבדות, מסודר מחדש עפ"י סדר משנה תורה, עם ציונים ומ"מ, נוסחאות ותרגומים ומקבילות הערות ומפתחות.

וכרך חדש במפעל המפורסם "טור ושולחן ערוך" מהדורת פרידמעאן - הלכות ברכות.

שלחן ערוך מהדורת פריעדמאן (צילום: יחצ)

כמו"כ יצאו לאור: כרך רביעי במפעל "מנחת חינוך בשולי המנחה", ספר "יד מלאכי", "זכר יהוסף", "גבורות ה'", "אוצר מפרשי חנוכה", "לבוש מרדכי", כרך רביעי בסדרת "ספרי המהרי"ל", :יד דוד", "בזך לבונה על התורה", 2 כרכים חדשים בסדרת "מי טל"

שיתוף פעולה עם פרויקט השו"ת בר אילן מקנה לרוכשים בסך 100 ₪ מספרי 'מכון ירושלים', הנחה ע"ס 100 ₪ לרכישת פרויקט השו"ת בר אילן גרסה 24, וברכישה בסך 300 ₪ מספרי המכון, 300 ₪ הנחה לרכישת פרויקט השו"ת גרסה 24+.

כל הרוכשים בסך 250 ₪ ומעלה בשבוע הספר, יכנסו להגרלת ענק: פרס ראשון מאגר 'אוצר החכמה' הנחשק, פרס שני סט 'אוצר מפרשי התלמוד' - המקיף והממצה ביותר של החידושים והביאורים על הש"ס בעריכה הייחודית של 'מכון ירושלים'. פרס שלישי 'פרויקט השו"ת' גרסה 24+ ופרס רביעי - סט ספרי 'טור השלם'.