ליצור ביטחון כלכלי זה לבנות את העתיד כבר מהיום

השאלה הגדולה היא איך יוצרים את החופש הכלכלי הכל כך נחשק? איך מצליחים ליצור הכנסה פאסיבית משמעותית שתבטיח את עתידה הכלכלי של המשפחה?

חדשות כיפה אבני דרך, תוכן שיווקי 16/02/17 10:08 כ בשבט התשעז

ביטחון כלכלי מהווה משקל משמעותי ביכולת של משפחה לנהל חיים תקינים ומאושרים. הוא מוריד מתח ולחץ מיותרים, מאפשר למשפחה לצאת לנופש משותף כאשר היא רוצה וצריכה, ומאפשר לצלוח את עליות המחירים האין-סופיות ולנצח את יוקר המחייה.

השאלה הגדולה היא איך יוצרים את החופש הכלכלי הכל כך נחשק? איך מצליחים ליצור הכנסה פאסיבית משמעותית שתבטיח את עתידה הכלכלי של המשפחה? כולנו הרי יודעים שהכסף בבנקים לא מניב תשואה ריאלית, ובעשור האחרון הניב תשואה אפסית לחלוטין (פחות מאחוז לשנה). הריביות בבנקים נושקות לאפס אחוזים, שלא לדבר על כך שישנן מדינות בעולם בהן הריבית שלילית, מה שמביא יחד עם האינפלציה לשחיקה ריאלית בערך הכסף. התוצאה הבלתי נמנעת היא שבמקום להשקיע את הכסף - הכסף הולך ומאבד מערכו.

בדיקה שערך עיתון ידיעות אחרונות בחודש שעבר הראתה כי בהשוואה בין השקעה בשוק ההון ובין שוק הנדל"ן בעשר השנים האחרונות - מביס שוק הנדל"ן את שוק ההון במצטבר בעשרות אחוזים. משבר הסאב פריים שגרר את הקריסה הגדולה ביותר בשוק המניות ב-80 השנים האחרונות המחיש את משמעות המילה 'סיכון' בהקשר של שוק ההון.

ובאמת, יותר ויותר אנשים, משפחות וזוגות צעירים, החליטו כי הסיכון בשוק ההון גבוה מדי עבורם ומוצאים את השקט הנפשי ואת הביטחון הכלכלי בשוק הנדל"ן, שכאמור הניב תשואה עודפת לאורך השנים. השוק מאפשר לציבור השקעות יציבות ובראש שקט. הלקוחות אינם מופתעים באמצע הדרך משינויים קיצוניים בשוק, או מהשינויים הצפויים בריבית בנק ישראל.

העובדה היא כי מחירי הנדל"ן בישראל ממשיכים לנסוק כבר עשור שנים ואין סיבה לחשוב שהכיוון ישתנה. התגברות האנטישמיות והעלייה לישראל, רכישת דירות בידי תושבי חו"ל, הילודה הגבוהה בארץ, המחסור החריף בהיצע הדירות, פעולות כל הממשלות האחרונות שעל אף הרצון הטוב לא הצליחו לבלום את עליות המחירים ועוד- הן רק חלק מהסיבות שהמחירים ממשיכים לעלות, וגם אם תרשם בלימה זמנית בעליית המחירים , הרי שעדיין לא צפויה ירידת מחירים משמעותית.

ההשקעה בפרויקטים שנבחרים בקפידה, ומפוקחים כל העת בצורה בלתי תלויה, עשויים להניב תשואה משמעותית וגבוהה למשקיעים. הניסיון שמביאה חברת הנדל"ן "אבני דרך" מספק יתרון נוסף של השקעה אצל אנשי מקצוע בתחום וללא חשש מתקלות או אותיות קטנות באמצע הדרך.

את העתיד הכלכלי של המשפחה אסור להשאיר ליד הגורל, שכן מדובר באחת ההחלטות, אם לא ההחלטה החשובה ביותר שתקבלו במהלך חייכם, וכדי למקסם את התוצאה המיטבית ביותר עבורכם- צריך להתייעץ עם מומחים בעלי שם המבינים את התחום לעומק.

לכן, אם יש לכם 250 אלף שקלים ויותר, אנחנו ממליצים להיפגש עם יועצי ההשקעות המקצועיים שמעמידה לרשותכם חברת "אבני דרך", חברה ותיקה ויציבה שמוערכת מאוד בשוק הנדל"ן. אנשי החברה הינם אנשים מקצועיים אשר גדלו ממש כמו כל אחד ואחת מאיתנו במדינת ישראל ולמדו את סוד ההצלחה המקצועית, בעבודה קשה ותוך שימוש ביצירתיות ובמוח היהודי.

את מיטב הכלים שלמדו המומחים בחברת "אבני דרך" מעניקה היום החברה גם לכם. היועצים של "אבני דרך" מלווים את המשקיע מכל הבחינות, מסייעים לו במציאת ההשקעה הנכונה המתאימה לצרכיו האישיים, בין אם מדובר בהשקעות לטווח קצר, בינוני או ארוך, נותנת ייעוץ מקצועי בלתי תלוי ומאפשרת לקבל החלטות מושכלות. לחברת "אבני דרך" מסורת יציבה של השקעה בפרויקטים איכותיים ומצליחים, אשר הניבו לאורך השנים תשואות גבוהות וטובות.

אם אתם עדיין מתלבטים - פנו למומחים של "אבני דרך" 072-3712137 או הקליקו והשאירו פרטיכם