להראות הכי יפה ביום הכי חשוב!!

"אין כלה שלא רוצה להראות במיטבה ביום החתונה. יחד עם זאת למושג "להראות טוב" נוצרו המון פירושים וגירסאות עם הזמן..."

חדשות כיפה אורית ויזל, מאפרת כלות ואירועים ומורה לאיפור אישי 21/09/07 00:00 ט בתשרי התשסח

אין כלה שלא רוצה להראות במיטבה ביום החתונה. יחד עם זאת למושג "להראות טוב" נוצרו המון פירושים וגירסאות עם הזמן. חלק מהכלות לא אוהבות להתאפר, חלק אוהבות מראהטבעי יותר וחלק אוהבות מראה מודגש. על דבר אחד כמעט ואין ויכוח: את צריכה להראות "את עצמך" ולא "מלכת אסתר" . ה"אני מאמין" שלי בנושא איפור כלות הוא לאפר ולהביא את הכלה לתוצאה ולמראה הכי יפים שלה בעזרת איפור נכון ומבלי להפוך אותה ל"מישהי אחרת" אלא להשתמש בנתוניה הטבעיים , ולהשאירה כפי שהיא. מסיבה זו אני מאמינה בקו נקי ומעודן של איפור והכי חשוב יפה ומחמיא! לרוב , כלות רוצות מראה מאד נקי וטבעי.כאן ההפתעה- צריך לעבוד הרבה על מראה טבעי! ה"לוק" הטבעי יכול להראות מאד מאד נקי ועדין. יחד עם זאת- זה לא מן הנמנע שמאחורי הלוק הזה מסתתרת עבודת איפור דקדקנית ומלאה!

"עשי" ו"אל תעשי" לכלות

זהו היום שלך! הנה כמה עצות על מנת שתגיעי לחתונה במיטבך:

  1. הקפידי לבדוק שהמייקאפ תואם את הגוון ואת תת הגוון של עורך לקבלת מראה טבעי ולא של בובת חרסינה
  2. מעט מייקאפ על העפעפיים ועל השפתים יעשו נפלאות לעמידות של האיפור במהלך היום!
  3. למראה שזוף ניתן להשתמש באדמה אינדיאנית ע ל כל סוגיה.
  4. הקפידי על גימור של המייקאפ בפודרה. הפודרה תקבע את המייקאפ וחשוב מכך- עורך ייראה חלק ומשיי בצילומים. אל תפדרי את איזור העיניים- זה עלול לגרום למראה עייף ומרובה בקמטוטים.
  5. השתמשי בצבעים בעלי גימור מאט, ביום זה תווי פנייך אמורים להיות מודגשים ולא הצבעים עצמם צבעי אדמה על גוניהם הכי טובים למטרה זו. זכרי: זו אינה יציאה למועדון! ולכן לנצנצים למיניהם, לשימרים (מבריקים) אין מקום באיפור כלה!
  6. השתמשי במסקרה ואיילינר עמידים במים ועיפרון עיניים.
  7. כשאת מתכוננת לשכור שירותי איפור מקצועי ליום חתונתך או לאירוע, כדאי שתהיה זו מאפרת שתשרה אוירה נעימה עלייך ובקרבתך. אחת שתאזין לצרכייך ותייעץ לך מתוך שיקולים מקצועיים בלבד. אם את אוהבת במיוחד סגנון מסויים של איפור- בואי לנסיון עם תמונה שתמחיש מה את אוהבת. (תמונה מהעיתון טובה לצורך העניין) יחד עם זאת, תאמי -ציפיות בצורה הגיונית: אי אפשר להצביע על דוגמנית בת 16 ולדרוש להראות כמוה! בכל מקרה , התמונה תעזור למאפר/ת לדעת מה "הכיוון שלך"
  8. דרשי להתרשם מתיק עבודות המכיל תמונות מאירועים קודמים וערכי איפור נסיון כדי לקבל רושם ראשוני לגבי המראה הרצוי לך.
  9. אל הנסיון - הגיעי בחולצה לבנה , הצבע הלבן מאיר את הפנים בצורה שונה מבגד צבעוני . היות ( וברוב המקרים....) תלבשי לבן בחתונתך- בואי לנסיון בצבע הזה!
  10. את האיפור, בדקי בחוץ (אם יש אור יום - הכי טוב) אל תורידי אותו כשאת הולכת הביתה, אלא המשיכי להסתובב איתו, תראי איך את מרגישה איתו , שהוא לא מציק/ מגרד, ושהוא עמיד. בנוסף, כשאת מגיעה הביתה תהיה לך ההזדמנות להראות את האיפור לחברות ולקבל דעות נוספות . אגב, יש כלות שמצלמות תמונה במהלך הנסיון, על מנת להמשיך ולהתלבט בבית זוהי אופציה- אם בחרת לבצע אותה צלמי תמונה אחת בעיניים פקוחות ואחת בעיניים סגורות כך תוכלי לבדוק מכל הכיוונים
  11. טיפול פנים- שבוע-שבוע וחצי לפני האירוע. כך גם האפקט של הטיפול יישמר וגם אם נוצרה אדמומיות כתוצאה מהטיפול- היא תעלם עד האירוע.
  12. אל תשתי אלכוהול, אל תעשני,המנעי מקפה ותה (שתי נטול קפאין או תה צמחים) אני יודעת שהסעיף הזה נשמע בלתי אפשרי כמעט לחלק מכן, אבל אני ממליצה בכל זאת. רוצות להראות טוב? אז תתאמצי....
  13. שתי המון מים! זה יעשה נפלאות לעור הפנים !
  14. הקפידי על שינה של 8 שעות בלילה לפחות,
  15. עשי טיפול מונע לשפתיים- וזלין (הסוג הכי פשוט מבית מרקחת יתאים)- מרחי לפני השינה בשבוע שלפני החתונה.לשפתיים סופר-יבשות אפשר ומומלץ למרוח גם בבוקר.
  16. הצטננת? האף מתקלף? אותו טריק של השפתים היבשות (וזלין) יעזור גם לצידי האף המתקלפים....

ממה כדאי להמנע...

1. אל תשתמשי בצבעים מבריקים וזוהרים ונוצצים - נכון, זה באופנה וזה נראה אחלה במועדונים ועל דוגמניות בצילומים- אל תשכחי מצלמים אותם מזוית אחת בלבד על מנת לוודא שהברק שלהם מחמיא ואותך אף אחד לא יעמיד בזוית מחמיאה כך שתבריקי יפה. לרוב ברק מצטלם רע מאד, במיוחד באור יום. אני לא אומרת לא להשתמש בברק כלל- מעט ברק יכול בהחלט להספיק ולהחמיא- רק אל תגזימי בבחינת "כל המוסיף גורע"2. אל תשתמשי בצבעים מאד כהים או לחליפין מאד בהירים הפוקוס , זכרי , צריך להיות עלייך, לא על העיניים או השפתיים- שמרי על גווני איפור רכים , זה לא רק מחמיא אלא גם יעיל. 3. אל תדלגי על מנוחה מספקת , אל תדלגי על ארוחות. עור זוהר להשיג לא רק על ידי איפור אלא גם כשבבסיסו העור בריא.4. לא לפוצץ חצקונים שיצאו ביום החתונה. אם צץ חצקון בבוקר החתונה- הכי טוב להתיעץ עם הקוסמטיקאית שלך! 5. חוויות חדשות מחוץ לתחום, ביומיים לשלפני החתונה:טיפול קוסמטי שטרם ניסית (גם אם אמרו לך שהוא מיוחד לכלות!)6. לא לעשות שום טיפול קוסמטי ביומיים שלפני החתונה! (גם אם זה רק לצבוע ריסים/ להוריד שפם - את כל הקוסמטיקה ,סיימי שבוע לפני האירוע! )7. אותו דבר אמור על כל סוגי השעוות שאת צריכה (בתי שחי וכו...)8. לא ללכת לים ולא להשתזף- כוויות בעור, עור מתקלף, מראה לא מחמיא וקשה לאיפור! 9. גוון חדש בשיער גם בגלל שהצבע לא מוכר וגם בגלל שהצבע מכתים את העור. ולשאלת מליון הדולר:האם האיפור יחזיק לי כל הערב? התשובה היא כן, אם את משתמשת בפודרה. כשהפודרה דחוסה בתוך עור הפנים היא עוזרת לקבע את האיפור ושומרת על מראה רענן לאורך כל הערב- ככה כלות רוצות וצריכות להראות. הדבר שאת הכי לא רוצה לראות בתמונות שלך זה ברק. על מנת למנוע זאת כדאי תמיד להצטייד בפודרה קטנה וליפסטיק קטן על מנת לערוך תיקונים קלים (טאצאפס,) במהלך היום. המלווה של הכלה ממונה בד"כ על אחזקת הפדרה והליפסטיק ( אני תמיד ממליצה על כמה קיסמי- אוזניים, טישו, ליפסטיק ופודרה קטנים שאני משאילה לכלה, חוט ומחט לבנים וכמה סיכות ביטחון אם כבר, אז כבר) את התיקונים מומלץ לבצע בפודרה שקופה בלבד. מייק אפ מוצק אינו מומלץ לתיקונים עקב נטייתו להתחמצן ולהתכהות על העור, התוצאה תהיה מראה " מלוכלך" ככל שהשעות יעברו.שימוש במסקרה, איילינר ועפרונות עמידים במים, יעזרו לך לעבור את הלחות של אוגוסט (ואת הדמעות) בשלום.... שימוש בטכניקת שכבות בשפתון (שכבה של שפתון ושכבה של פודרה ושוב שפתון) יעזרו לך לשמר את השפתון על פני הערב, הארוחות והנשיקות.... והכי חשוב- שיהיה במזל טוב!! כבר אמרנו?

אורית ויזל, מאפרת כלות ואירועים ומורה לאיפור אישי

גלרית איפורי כלות מוצגת באתר גלרית איפורי כלות מוצגת באתר www.ov-makeup.co.il