יובש? כך תעלימי את פגעי החורף

חדשות כיפה אלינור 08/01/17 17:59 י בטבת התשעז

יובש? כך תעלימי את פגעי החורף
shutterstock, צילום: shutterstock

השנה קיבלנו חורף כהלכתו, ואיתו - יובש, סדקים וגרד כמעט בכל האיברים החשופים לאוויר.

רובנו בוחרים באופן טבעי ללחח את השפתיים אלא שהרוק גורם לתופעה הפוכה: במקום ללחח - הוא מייבש אפילו עוד יותר. לרובנו עור מעורב, מה שמוסיף יובש מתחת לעיניים, על הלחיים ובזוויות הפה.

לפני שאת רצה לרכוש חמאת שיאה ווזלין, היי מודעת לפיתוחים החדשים שעל המדף. אסתי לאודר, לדוגמא, חזקה מאוד בישראל בתחום האיפור אבל לא הרבה יודעות על נבחרת המדענים שלה והפיתוחים החדשים שעולים על המדף בכל שנה ועמם בשורות מרגשות..

ההבנה שלעור יש פוטנציאל נעורים פנימי דחפה את אסתי לאודר לגלות דרך מקיפה שתסייע לעור להתיר את הרסן מפוטנציאל טבעי זה בשיתוף עם ביולוג הצמחים הנודע בעולם, ד"ר איליה רסקין מאוניברסיטת רטג'רס בארה"ב, הורחב המחקר של אסתי לאודר בכדי לבחון את היתרונות שמציע צמח בשם מורינגה (שעושר מרכיביו מאפשר לחיות כשלושה שבועות רק ממנו וממים) ו"מתניע" תהליכי אנטי אייג'ינג בגוף בשל כמויות כפולות ומכופלות של מינרלים כמו אבץ אשלגן סידן, ויטמינים-ויטמין A,C ,ואנטי אוקסידנטים המעניקים בוסט של אנרגיה ו'תזונה' לעור ומחיים ומשקמים במהירות.

(צילום: יחצ)

נכון לעכשיו בסדרה החדשה REVITALIZING SUPREME קיימים קרם לחות ובאלם, אותו מניחים לבד או מעל קרם לאקסטרה זוהר ומרקם חלק ומשיי לעור. הקרם החדש הינו אנטי אייג'ינג גלובלי - כלומר שימוש אחד בוקר וערב המטפל בכל טרדות הקמטים, מיצוק, לחות וזוהר - יעיל ואיכותי המשמר את הלחות במשך היום.

ועכשיו, אחרי שהשפתיים משוקמות ובריאות, הגיע הזמן להכניס בהן קצת צבע:

מספר טיפים לבחירת הצבע:

ורוד - מתאים לעור ישראלי, לקיץ ולצעירות
אדום - למראה נשי
סגול - מתאים לבעלות עור צהבהב
חום- למראה טבעי, נהדר לבהירות
גוון טבעי- צבע נהדר ליומיום ומראה קליל
לבהירות עור כדאי דווקא להשתמש בגווני אדמה (ברונזה, כתומים, גוונים חמים)
לכהות עור ושזופות יתאימו גוונים ורודים, סגלגלים ומטאליים מבריקים.

(צילום: יחצ)

כמה טיפים כלליים:

• שימו לב שאתן מניחות שפתון או ליפ גלוס על שפתיים בריאות, לחות ולא יבשות .
• בגיל צעיר אפשר בהחלט להסתפק בשפתונים טבעיים בגוונים הרמוניים המשווים לפנים מראה צעיר ורענן: משפחת הורודים, גווני אפרסק או כתמתם וגווני אדמה.
• למראה של שפתיים מלאות- קחי שפתון גוון שקוף ומרחי מעט מעל השפה העליונה (קצת "לצאת מהקווים") האור שישתקף על איזור זה יעניק אשליה של שפתיים גדולות ומלאות.
• מומלץ להניח מרכך שפתיים או ליפ באלם לפני השינה, אפילו וזלין יעשה את העבודה טוב.
• ניתן לקחת קרם נגד קמטים או אפליקטור ייעודי לאיזור קמטי עיניים ושפתים ולהניח לאורך כל השפה ומעט מבחוץ בכמות נכבדה בלילה.
• נסו לא לקק שפתיים. זה מייבש..
• חפשו שפתון עם לחות ופחות מטאלי או מאט.
• עפרון תוחם על כל השפה עלול לייבש את השפתיים
• הנחת שפתון לחותי יכולה דווקא לשמור על השפה במשך היום.

שירטוט צורות שפתיים:

שפתיים דקות מאד - רצוי להשתמש בשפתונים בהירים או מבריקים בלבד לאשליית אור ונפח. לא לתחום ואם כן, אז מעל לקו השפה. שפתיים מלאות מאד- לתחום עם תוחם טבעי, למלא עם גוון כהה או מאט. שפתיים א-סמטריות- להגדיל את השפה הקטנה/ דקה יותר בעזרת עפרון בגוון מאט טבעי.

שמירה על שפתיים בחורף: מכיוון שהשפתיים הן איזור דק בעל רקמה עורית דקה, רגישה ומלאה כלי דם (המעניקים גם את גוון השפה) זה נחשב לאזור רגיש ומועד להתייבשות. בימי החורף אנו סובלים מיובש עקב מזג אוויר, קור, חימום, הסקות ורוחות. מומלץ לשמור על השפתיים על מנת שלא יסדקו ויתייבשו.

השוק מוצף שפתונים אולם יש מספר קטגוריות מובילות: שפתון וגלוס. שפתון: בעל לחות או עמיד, מאט או גימור מבריק, גלוס מעניק ברק שפתיים ומגיע בגימור מטאלי או נוצץ, כזה שרק מכתים שפתיים בעל פיגמנט או עמיד. והבחירה? עניין אישי לחלוטין.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן