היזמים שוויתרו על רווחי השבת

היזמים מאחורי אפליקציית המוניות החדשה, ריידר, הודיעו כי יוותרו על הכנסות שיגיעו במהלך השבת

חדשות כיפה נתנאל לייפר, כיפה 25/01/16 12:30 טו בשבט התשעו

היזמים שוויתרו על רווחי השבת
shutterstock, צילום: shutterstock

אפליקציית המוניות החדשה 'ריידר' (Rider) הודיעה כי בשל העובדה שבעליה הם שומרי שבת גם האפליקציה "תשמור שבת" מבחינת הרווחים. כלומר, האפליקציה תמשיך לעבוד בשבת למי שירצה להזמין דרכה מונית אך הנהג לא ישלם את העמלה והלקוח לא יקבל את הבונוס אותו הוא מקבל בכל הזמנה.

בשבוע שעבר הושקה בארץ אפליקציית Rider המאפשרת לנוסע להזמין מונית באופן פשוט לתפעול ונוח לשימוש וליהנות מזמינות ומהירות שטרם נראתה בישראל וזאת בזכות טכנולוגיה ייחודית ובלעדית לריידר.

ריידר עובדת בשיתוף פעולה עם נהגי תחנות המוניות בישראל, כך שהיא מאפשרת פריסה אופטימלית וזמינות גבוהה במיוחד של המוניות וזאת בהשוואה לאפליקציות אחרות הקיימות היום בישראל, כבר בהשקה מתגאים בחברה ב-4500 מוניות בכל רחבי הארץ שמשתמשות באפליקציה.

הטכנולוגיה של ריידר פועלת בשיטה ייחודית המאפשרת איתור מיידי של המונית הקרובה ביותר לנוסע וכן אופציות נוספות כמו מעקב אחר המונית בה שלחת את ילדיך. לצד החידושים הטכנולוגים שהמערכת מציגה היא אף מאפשרת לחייג מתוך האפליקציה לתחנת המוניות הקרובה לנוסע וזאת במידה ולא נמצאה מונית דרך האפליקציה.

ריידר מאפשרת לנוסע לבחור את צורת התשלום הנוחה לו, מזומן, אשראי באפליקציה או בכרטיס אשראי במונית. נוסעי ריידר שיזינו את פרטי כרטיס האשראי שלהם באפליקציה וישלמו באמצעות האפליקציה ייהנו מהחזר בסך של 10 ש"ח שיוחזר לחשבון הבנק שלהם, או יוכלו לצבור את סכום ההחזר ולהשתמש בו לנסיעות נוספות.