גבינה בטעם פסטו

לקראת שבועות, החליטה חברת טרה לגוון את קולקציית הגבינות בטעמים חדשים

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/05/11 11:15 יב באייר התשעא

מחלבת טרה יוצאת בפעילות שיווקית נרחבת לרגל חג שבועות 2011 - חג החלב. במסגרת הפעילות מעלה המחלבה קמפיין טלוויזיוני בכיכובו של מנשה נוי, משיקה מוצרים חדשים ויוצאת במבצעים נרחבים ברשתות השיווק והחנויות. גם השנה יתקיים ברשתות השיווק מבצע מיוחד - "נתפסת-קיבלת", במסגרתו תעבור סיירת דיילים מיוחדת שתבדוק את עגלות הקונים ברשתות השיווק. לקוח שבעגלת הקניות שלו "יתפסו" מוצרי חלב של טרה יקבל במתנה - כפפה לאחיזת סירים חמים בעיצוב מיוחד של כתמי הפרה. פעילויות אלו יתקיימו בנוסף לפעילות דיול רחבה ברשתות השיווק ובסופרים הגדולים ברחבי הארץ.

לכבוד החג משיקה מחלבת טרה שני מוצרים חדשים בעולם הגבינות:

· גבינה לבנה פסטו וגבינה לבנה שום עדין - הגבינות החדשות יושקו כמהדורה חגיגית לכבוד החג ומתאימה במיוחד לאוהבי הגבינות, שרוצים לגוון עם טעמים חדשים. הגבינות הינן גבינות 5% ויושקו באריזת 200 גר'. מומלצות למריחה על לחם, כמטבל או לאפייה והעשרת הארוחה.

(צילום: יחצ)



המוצרים החדשים מצטרפים למגוון מוצרי החלב של טרה ובראשם גבינת טוב טעם המצוינת אשר מהווה את ליבת הבישול, אפייה ועשיית מאכלי החלב של חג השבועות. לאחרונה השיקה טרה שמנת מתוקה עמידה 32% שומן, שהצטרפה לשמנת 38% אשר הוכיחה את עצמה באיכויות ההקצפה והפכה את טרה לשחקן השני עם נתח שוק של 15%.

ניר קניאס, סמנכ"ל שיווק טרה: "לאור התגובות המצוינות שקיבלנו לטעם ולמרקם של גבינות טרה, השקת גבינות לבנות בטעמים הם חלק מדיאלוג פתוח שיש לטרה עם הצרכן ומתוך מענה לצורך שקיים. השקת גבינות לבנות בטעמים מיוחדים עונה על צרכי החג לכל אלו אשר מעוניינים לגוון עם טעם חדש ולהעשיר את הארוחה".

דנה אבשלום, מנהלת שיווק טרה: "בנוסף למגוון הפעילויות השיווקיות ומעבר להשקת המוצרים החדשים, גם השנה אנו נרענן את עיצוב קרטוני החלב של טרה בסדרה חגיגית לחג, בהשראת הווי הרפת והמושב וכחלק מהכבוד שאנו רוחשים לרפתנים שלנו. מחלבת טרה מאחלת לכל בית ישראל חג שבועות שמח!".