בושם חדש לאסתי לאודר

חדשות כיפה שירה רביד 31/01/17 14:21 ד בשבט התשעז

אחרי שלושה השקות מוצלחות מאד בתחום הבישום עם Modern Muse, Modern Muse Chic ו -Modern Muse Rouge, משיקה אסתי לאודר את הבושם הרביעי במשפחה - MODERN MUSE NUIT. הבושם החדש מלא בניחוח עשיר, המגלם את הזוהר והקסם של רגע בלתי נשכח.

Modern Muse Nuit - הניחוח החדש של מותג הקוסמטיקה היוקרתי אסתי לאודר, רווי בזוהר ובניחוח קטיפתי ייחודי המוגש כתמצית אלגנטית עם נגיעה של גוון כחול צי בבקבוק עם פקק מוזהב דמוי סרט. המגנטיות והפיתוח הייחודי שלו יוצרים אמירה חדשה ומסקרנת של Modern Muse. המוזה המודרנית הזו, אנינה וחדת עין, מתהדרת בשמלה אלגנטית בכדי להרשים ולהותיר חוויה המרחיקה לכת מעבר לאלגנטיות ובטחון עצמי מובנים. מבטה המפתה גורם לכולם ללכת בעקבותיה. ככל שהלילה ממשיך ועובר, החתימה המסתורית שלה מתעצמת עם רשמים דואליים ובלתי נשכחים.

הבושם בהשראת העושר והסקרנות, הניחוח חוקר את הצד העמוק, הלילי והממכר יותר. הניחוח הפרחוני-עצי-אוריינטלי מוהל פרחים מתוחכמים בתווי עצים קרמיים לכלל ניחוח שופע, תוסס וחמים עד פינוק עשיר. הוא מפיץ את ההתגלמות הריחנית של זוהר ומסתורין מרתק והמבנה החדשני שלו, המתבטא ב"שני רשמים", מאפשר לנשים לחוות את הבושם באמצעות שני אקורדים מנוגדים : אקורד פרחוני מהפנט ואקורד עצי ממכר

להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן, ובפרפומריות פרטיות נבחרות.