בא לכם בטוב

כוח הקנייה של המגזר הדתי ימומש לראשונה ברשת, באתר מקוון לקופונים שיציע הטבות והנחות ממוקדות למגזר. בואו להרוויח וליהנות

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/01/11 00:00 כו בשבט התשעא

כוח הקנייה של המגזר הדתי ימומש לראשונה גם ברשת האינטרנט: אתר הקופונים וההטבות "בא בטוב" עלה השבוע לאוויר, תוך שהוא מבטיח לנצל את כוחו של הציבור הדתי-חרדי לטובת רכישות והטבות זולות ומשתלמות. מאחורי האתר עומד אתר האינטרנט המוביל בציבור הדתי "כיפה", שחבר למספר יזמים מקומיים להקמת המיזם המבטיח.

אין ספק שטרנד הקניה החברתית נמצא בשיאו. קרוב לעשרים אתרי קופונים קיימים כיום בישראל, אך אין ספק כי אתרים מפולחים וממוקדים, דוגמת זה של "בא בטוב", מצדיקים את קיומם, ויכולים להצליח גם בשוק הרווי - זאת בשל כוונתו להציע עסקאות בהנחות משמעותיות התלויות בהצטרפות של מספר אנשים נתון לעסקה.

הנחות של למעלה מ50% (צילום מסך)

האתר, המעוצב בדומה לאתרי קופונים מובילים, מציע הטבות והנחות ממוקדות לציבור הדתי. בעלי האתר מבטחים שתוכלו למצוא בו שלל הנחות "לייף סטייל" כמו מסעדות, צימרים ופינוקים נוספים, אך הם מבטיחים כי בניגוד לאתרים המתחרים כמו גרופון ובאליגם, כל העסקים שיופיעו באתר יהיו כשרים כך שיותאמו לקהל היעד הדתי.

"הרעיון מאחורי האתר הוא לנצל את כח הקניה של הציבור הדתי", אומר יואל זיו, מנכ"ל משותף בחברה, "עוד לפני שעלינו התחלנו לקבל פניות מבעלי עסקים שמזהים את הפוטנציאל העצום שיש במגזר הדתי-חרדי. אין לי ספק שהמיזם החדש יעשה טוב גם לבעלי העסקים, ועוד יותר לגולשים שלנו", מסכם זיו.

לבניית הפלטפורמה של האתר אחראית חברת "כיפה שרותי אינטרנט בע"מ", המפעילה מזה כעשור את אתר האינטרנט הפופולארי במגזר הדתי, "כיפה". האתר החדש צפוי להישען על טראפיק הגולשים הגדול של אתר האם, אותו פוקדים למעלה מ-40,000 גולשים ייחודיים מידי יום.