אורנג´ משיקה את smarty

אחרי שכולנו החלפנו את המכשירים הניידים למכשירי דור שלוש מתוחכמים, מציעה החברה הסלולרית לעזור לנו להשתמש בהם

חדשות כיפה אלעד רותם 29/06/11 20:26 כז בסיון התשעא

אורנג´ משיקה את smarty
יחצ, צילום: יחצ

חברת פרטנר הכריזה היום (ד') על "Smarty" קהילת תמיכה למשתמשי סמארטפונים. מדובר במהלך רחב היקף במסגרתו תפעיל החברה שרותי תמיכה והסבר על תפעול המכשירים במגוון פלטפורמות שונות. בין ערוצי הפעילות השונים ניתן למצוא את הרשת החברתית "פייסבוק", אתר הוידאו "YouTube", בלוגים ופורומים שונים ובנוסף גם מרכזי הדרה ייעודים למכשירים המשוכללים.

לדברי יעקב קדמי, מנהל חטיבת השיווק והתוכן, "הבנו שהעולם הדיגיטאלי תופס נפח גדול מאוד בחיינו והחיבור עם מכשירי הסמאטרפונים והטאבלטים פותח עולם שבו הצרכן רוצה לדעת יותר, זיהינו כי קיים צורך רחב במידע נגיש, זמין וממוקד ויצרנו מענה שלם, המאפשר ללקוחותינו ולכלל הגולשים איכות חיים דיגיטאלית".

קדמי ציין כי הפלטפורמה החדשה תכיל קהילת מומחים בתחומים שונים מקרב עובדי החברה, אשר יספקו תשובות, טיפים, עדכונים מהעולם וחוות דעת אישיות על המכשירים המשוכללים.