תנו לעצמכם את החופש ליהנות

כל אחד מאתנו צריך חופשה מדי פעם. קצב החיים המואץ בעידן המודרני, לא מותיר לנו הרבה הזדמנויות לקחת נשימה, להירגע, לעצום עיניים, לעצור הכול – ופשוט לנפוש.

חדשות כיפה תוכן שיווקי 10/06/18 11:10 כז בסיון התשעח

תנו לעצמכם את החופש ליהנות
אחוזת אלישבע, צילום: וילה VIP

החובה להיות במנוחה ובנופש היא חובה מדאורייתא, ושמירת השבת שהינה חלק מעשרת הדיברות, מבטאת זאת ביתר שאת. אבל לפעמים, אנחנו צריכים לצאת מהשגרה, ולא להסתפק רק במנוחה, אלא בחוויה מטהרת וממריצה של ממש. בחוויית חופשה אמיתית עם המשפחה, עם האנשים האהובים עלינו מכל. אלו שעבורם אנו רצים, מתרוצצים, מתאמצים ועובדים. בחוויה שתותיר אחריה זיכרון מבורך של הנאה, משפחתיות, ויציאה מהשגרה. 
    
כדי למצוא וילות איכותיות הזמינו וילות לחרדים באתר וילה VIP עוד היום וקבלו מחיר מיוחד למשפחות גדולות או קטנות כאחד!

עבור הציבור החרדי, יציאה לחופשה היא לא דבר של מה בכך. שלל הפרקטיקות ההלכתיות הנהוגות בחיי היום יום, אינן נעצרות ומחכות על "הולד" עד תום החופשה. עבור הנופשים החרדים, המנהגים ההלכתיים שרירים וקיימים כל העת, גם בעת הנופש. לכן, כל דבר בחופשה צריך לתכנן לפרטי פרטים, ולהכין הכול מראש, על מנת שלא תהיינה תקלות.  

וילת הממלכה

וילת הממלכה צילום: וילה VIP

וילת נופש המותאמת במיוחד עבורכם

אם אתם משתייכים לציבור החרדי, אין סיבה שתשברו את הראש לפני כל יציאה לחופשה. היום ניתן לשכור וילות לחרדים המותאמות במיוחד עבור הצרכים הספציפיים של ציבור זה. כיום, בעידן התיירותי המואץ והמתפתח, יותר ויותר ספקי נופש ותיירות מודעים לצרכים של מגוון אוכלוסיות ומגזרים, כולל אלו של המגזר החרדי. וילת נופש המותאמת לציבור החרדי, תספק לכם את השקט הנפשי בידיעה שכל פרקטיקות ההלכה תישמרנה גם במהלך החופשה שלכם.

לאור מבנה שוק העבודה הישראלי, רבים מהנופשים הישראלים מעדיפים לצאת לחופשה במהלך סוף השבוע. מדובר בזמן האופטימאלי מבחינת עבודה ובתי ספר. עבור הנופשים  החרדים, יציאה בסוף השבוע, אומר גם למעשה שהייה בנופש בעת שבת קודש. מבחינה זו, חייבת המשפחה החרדית לדאוג לשמירת שבת כהלכתה גם במהלך החופשה. כיצד עושים זאת? הפתרון האופטימאלי הוא כאמור וילת נופש פרטית, שם תוכלו לסגל לעצמכם את הפרקטיקות הנהוגות עליכם, ממש כמו בבית, מבלי לחשוש לחילול שבת באתר הנופש. תוכלו להתפלל, לקדש על הנרות, לברך על החלה, לעשות קידוש, להשתמש בפלטת שבת, ולעשות את כל מה שאתם רגילים אליו בשבת, ממש כמו בבית.

שילוב מושלם בין נוחות להנאה

גם אם אתם משתייכים למגזר הדתי – חרדי, היום כבר לא צריך להתפשר: אפשר לשלב שילוב מושלם בין נוחות להנאה. בין הלכה לנופש מלהיב, מרענן וחד פעמי. וילת נופש איכותית מעניקה לכם את כל הפינוקים שיש בבית מלון, עם הנוחות של מרחב פרטי שהוא רק שלכם. מלונות, גם כאלו שמתהדרים בחותמת כשרות, אינם מותאמים לכם, המשפחה החרדית, במאה אחוז. איך תהיו בטוחים שהכשרות היא מהסוג שאתם רגילים אליו? כיצד תדעו מי האוכלוסייה אשר נופשת במלון? לעיתים, נגרמת עוגמת נפש כאשר אנו נמצאים במלון עם ציפיות מסוימות, ונאלצים לחלוק את המרחב הפרטי שלנו עם אנשים שאינם מותאמים לסגנון חיינו. על מנת למנוע את עוגמת הנפש הזו, כדאי ללכת על הפתרון של וילת נופש פרטית. בוילה שלכם, אתם רואים את המטבח, שולטים על מה נכנס ומה יוצא, ונהנים ממטבח כשר עם הפרדה בין חלבי לבשרי ושני כיורים. במובן הזה, שווה לציין גם את החיסכון בכסף, שמושג על ידי האפשרות לבשל בעצמכם את האוכל במטבח משלכם. החיסכון הזה משמעותי פי כמה, כשמדובר בנופש למשפחות ברוכות ילדים. 

וילה מלך פרימיום

וילה מלך פרימיוםצילום: וילה VIP

קיץ – הזמן המושלם לחופשה

רבים מהנופשים יוצאים לחופשה בקיץ, הלוא היא עונת החופשות. בקיץ אין יותר טוב מלטבול את הרגליים במים קרירים וצוננים, בבריכה פתוחה או מקורה, בדיוק בטמפרטורה הנכונה, לכם ולילדיכם. גם במלונות יש בריכות מסוגים שונים, אבל כשמדובר בציבור החרדי, זו יכולה להוות בעיה. לא בכל מלון יש הפרדה מגדרית בשטח הבריכה, מה שיכול להגביל את ההנאה של הנופשים החרדים, שאינם יכולים להיכנס למתחם הרחצה.     

הפתרון כמובן הוא וילת נופש פרטית ואיכותית. וילות נופש רבות הינן מותאמות לצרכי הציבור החרדי, וכוללות בריכה פרטית בשטחן, ואף ג'קוזי. כך, אתם וילדיכם אינם צריכים להגביל את עצמכם מחוץ לשטח הבריכה, או לחשב את זמני הרחצה בהפרדה. יש לכם בריכה משלכם עשרים וארבע שעות ביממה, ואתם יכולים ליהנות ממנה בכל אופן שתרצו. 

ליהנות משקט ושלווה

וילות פרטיות לנופשים הן טרנד הולך וגובר, הן בקרב הציבור הדתי והן בקרב הציבור החילוני. מדובר בפתרון אופטימאלי במיוחד עבור משפחות חרדיות, שיכולות לפתור הרבה מגבלות הלכתיות שלא ניתנות לפתרון בנופש בבית מלון, לדוגמא. וילות רבות מציעות נופש במיקום מיוחד, אינטימי, שקט ופסטורלי, בדיוק עבור הסגנון שלכם. בנוסף לפינוקים שמציעה הוילה, תוכלו גם לצאת למסלולי טיולים רגליים המתאימים למשפחות, אשר נמצאים בקרבת מקום. ובעיקר, תוכלו ליהנות משקט ושלווה, מצרך נדיר בשגרה היומיומית השוחקת שלנו. וילות פרטיות הן אופטימאליות גם עבור חגיגות של שמחות משפחתיות, כגון ימי הולדת, שבת חתן, ברית, מסיבות בר מצווה, מסיבות אירוסין, ועוד.