תחתונים סופגים VS תחבושות

גברים ונשים בגילאים שונים סובלים מבריחת שתן ובוחרים להתמודד איתה בעזרת מוצרי ספיגה ייעודיים. במאמר הבא נתמקד בהבדלים בין תחתונים סופגים ותחבושות ונבין כיצד לבחור ביניהם

חדשות כיפה תוכן שיווקי 28/04/19 18:13 כג בניסן התשעט

תחתונים סופגים VS תחבושות
צילום: shutterstock

מוצרי ספיגה מאפשרים תפקוד יום יומי תקין גם על רקע בריחת שתן בדרגות חומרה שונות. מבחינה רפואית, ההגדרה לבריחת שתן קובעת שמדובר בתופעה שבה גברים ונשים כאחד עלולים לאבד שליטה על שלפוחית השתן. אובדן השליטה מביא מטבע הדברים לדליפה בלתי רצונית של השתן, לפגיעה באיכות החיים ולעיתים גם לתחושות של מבוכה.

בריחת שתן היא תופעה ששכיחה אצל גברים ונשים בכל הגילאים, אך בעיקר בקרב אנשים מעל גיל 55. כתוצאה מכך, חברות שמתמחות במוצרי ספיגה מציעות מגוון פתרונות ודרכים להקל על איכות החיים. בין היתר, ניתן לראות זאת בהבדלים בין תחתונים סופגים ותחבושות.

תחתונים סופגים: למי שרוצה פתרון ספיגה מלא
תחתונים סופגים מגיעים בגזרה נוחה, רכה ודיסקרטית ולובשים אותם כמו בגדים תחתונים לכל דבר ועניין. הייחודיות של תחתונים מן הסוג הזה באה לידי ביטוי בתעלות לספיגה מהירה ובשילוב של פילטרים מנטרלי ריחות. בנוסף, תחתונים סופגים מעניקים הגנה מלאה בלילה וביום והם מגיעים עם חגורה אלסטית ללבישה נוחה ומהירה.

החיסרון של תחתונים סופגים הוא הגבלה מסוימת בתנועה. היות ואזור הספיגה ממוקם בחלק העליון לספיגה מקסימאלית, התוצאה היא קושי בתנועה, בהליכה או בפעילות גופנית. עם זאת, הפתרון המומלץ על ידי אנשי המקצוע הוא ללבוש את התחתונים בישיבה וכך לשפר את היציבות והנוחות.

תחבושות: למי שנוח לו עם הבגדים
תחבושות לגבר ולאישה אמורות למלא את אותה פונקציה, רק שהן נלבשות מתחת לבגדים. מי שמספיק נוח לו עם הבגדים הקיימים יכול לשלב את התחבושות כחלק מהשגרה ולצאת איתן לעבודה, ללימודים או מחוץ לבית.

מצד שני, תחבושות מוגבלות ביכולת הספיגה שלהן ולכן מתאימות רק לבריחת שתן קלה ביותר. היתרון הוא שהן מותאמות באופן מושלם למבנה הגוף הגברי או הנשים ולכן בלתי אפשרי לראות אותן, אך החיסרון הוא קהל יעד מצומצם שיכול ליהנות מהן רק אם בריחת השתן לא מוגדרת בינונית עד חמורה. בכל מקרה אחר, הן כנראה לא יספיקו.

איך יודעים מה לבחור?
הסוד בבחירת מוצרי ספיגה הוא התאמה לצרכים האישיים. כדאי לגברים ולנשים להתייעץ עם אנשי מקצוע, לנסות סוגים שונים של מוצרי ספיגה ולהכריע בין תחתונים סופגים ותחבושות. בנוסף, התחבושות נדבקות היטב לתחתונים הרגילים כדי למנוע תזוזה ולנטרל ריחות – אך יש כאלה שלא נוח להם להסתובב איתן.

לסיכום, מוצרי ספיגה ממשיכים להתפתח על מנת לספק מענה לצרכים של גברים ונשים שסובלים מבעיה רפואית שכיחה אך מטרידה. מומלץ להשקיע קצת זמן בהשוואה בין מוצרי הספיגה ורצוי לנסות כמה פעמים תחתונים סופגים ותחבושות לפני שמכריעים סופית בסוגיה.