שמחה משפחתית? רק בוילה פרטית

יש שמחה משפחתית בדרך? חג ומועד? כל שמחה היא סיבה למסיבה! ומה יותר טוב מלשכור עבור החגיגה וילה פרטית עם כל הפינוקים הנלווים והנוחות הבלתי מתפשרת, לארגון אירוע שהוא חוויה חד פעמית!

חדשות כיפה תוכן שיווקי 10/06/18 10:46 כז בסיון התשעח

שמחה משפחתית? רק בוילה פרטית
אחוזת מאוריסיו, צילום: פורטל הנופש הגדול בישראל ריזורט - Resort

שמחות משפחתיות, במיוחד בקרב הציבור הדתי והחרדי, הן תמיד סיבה למסיבה, ואירוע מיוחד ומרגש. היום, עם ההיצע הרחב של מקומות לנופש, כנסים, אירועים ומסיבות, אתם יכולים בקלות לארגן אירוע משפחתי ברמה גבוהה שהוא חגיגה אמיתית, וחוויה שתיזכר להרבה זמן בקרב בני המשפחה והחברים. 

עם ההיצע הרחב של וילות פרטיות לדתיים, תוכלו למצוא בדיוק את הוילה המתאימה לכם, הן מבחינת מיקום, הן מבחינת גודל, הן מבחינת התאמה לסגנון הדתי, והן מבחינת הציוד הנלווה. שוק התיירות הישראלי הולך ומתפתח בשנים האחרונות. בהתאם, יותר ויותר ספקי תיירות מבינים את הפוטנציאל הענק שיש לקיום נופש ואירועים בוילות פרטיות. אחרי הכול, לא תמיד מתאים לנו להגיע לבית מלון הומה אדם, או לשכור צימר עם מרחב משותף יחד עם משפחות אחרות. לפעמים אנחנו רוצים את הפרטיות שלנו, המרחב הפרטי שלנו, רק אנחנו והמשפחה – הגרעינית או המורחבת. הדבר נכון שבעתיים כאשר מדובר במשפחות דתיות, חרדיות או שומרות מסורת, עם הצרכים הייחודיים שלהן.  

וילה גרנד פאלאס

וילה גרנד פאלאסצילום: פורטל הנופש הגדול בישראל ריזורט - Resort

וילה פרטית – חגיגה לעיניים

יש חתונה במשפחה? מזל טוב! קול חתן וקול כלה, קול ששון וקול שמחה. אבל רגע, מה עם אירוע השבת חתן? כבר חשבתם איך לארגן את האירוע? והכי חשוב – היכן לקיים אותו? היום כבר לא צריך  להתלבט: וילה פרטית לאירוע שלכם הוא הפתרון הטוב ביותר. אירוע שבת חתן בוילה מפנקת ורחבת ידיים, ייתן לאירוע שלכם נופך יוקרתי יותר, וחוויה מעשירה ומהנה הרבה יותר הן לחתן והן למשפחה המורחבת. 

תשכחו מכל מה שחשבתם עד עכשיו על מסיבות משפחתיות: כבר לא צריך "להקריב" את בית המגורים עבור אירוח של עשרות אנשים, כבר לא צריך להתפשר על חלל קטן ומצומצם, כבר לא צריך לשבור את הראש איך מכניסים את כל האורחים לבית הקטן, לא צריך לדאוג לסידורי ישיבה, ובטח שלא צריך לדאוג לניקיון הבית של לפני ואחרי האירוע. מעכשיו – חגיגות משפחתיות עושים בוילה פרטית ייעודית.

אירועים משפחתיים ברמה גבוהה

מלבד שבת חתן, ניתן לחגוג עוד הרבה אירועים, ציוני דרך, חגים ומועדים, ושמחות משפחתיות בוילה פרטית ייעודית. היתרונות של אירוע בוילה פרטית הם רבים ומגוונים. ראשית, מדובר בחסכון כספי משמעותי. לעומת שכירת אולם אירועים, למשל, במקרה של וילה פרטית, אתם חוסכים את עלויות ההפקה והתיווך, עלויות הניקיון, סידורי הפרחים, המלצרים, ועוד. מדובר בחסכון כספי שלא יסולא בפז. בנוסף, מדובר בפתרון מצוין לציבור הדתי והחרדי. בוילה פרטית, אתם יכולים להיות בטוחים שהאירוע יהיה כשר מהתחלה ועד הסוף. המרחב נמצא בשליטתכם המוחלטת, אתם אחראים על טיב האוכל ושעות הפעילות, וכך תוכלו להיות בטוחים שאתם חוגגים אירוע כשר למהדרין. זאת, בניגוד לאולם אירועים או גן אירועים למשל, שלא תמיד ניתן לדעת בוודאות את טיב הכשרות של המקום. 

וילה הבית הלבן

וילה הבית הלבןצילום: פורטל הנופש הגדול בישראל ריזורט - Resort

אז אילו עוד אירועים ניתן לחגוג בוילה פרטית? ניתן לקיים מסיבות אירוסין, חתונות צנועות וקטנות, ימי הולדת, בריתות, מסיבות בר מצווה, חגים ועוד אירועים משפחתיים רבים ומגוונים. ניתן לשכור וילה עם בריכה או בלי בריכה, וילה בקרבת מקום לבית כנסת, וילה עם עזרים טכנולוגיים, עם פינוקי ספא כמו ג'קוזי וסאונה, ועוד. היום, אירוע בוילה ניתן לעשות ברמה גבוהה שלא נופלת מזו של אירוע באולם אירועים. 

מתכננים יום הולדת? מזל טוב! תוכלו לשכור וילה עם בריכה, ואף לעשות תוכנית אמנותית מרגשת. לדוגמא: ניתן להקרין מצגות מרגשות של חתן או כלת השמחה, להציג את התחנות שעברו בחייהם עד ליום ההולדת הנוכחי. הדבר ניתן לביצוע בקלות בוילות אשר מצוידות במסך הקרנה ובמקרן. ניתן לעשות על האש בחוץ, על שפת הבריכה. ניתן לשכור את הוילה ללילה או ליותר, ניתן ליהנות ממתקני ספא מפנקים, ניתן להשמיע מוזיקה שמחה ומקפיצה באמצעות רמקולים איכותיים שנמצאים בוילה, ועוד. אם אתם חפצים באירוע שמשלב גם הרפתקת טיול רגלי בחיק הטבע, ניתן לשכור וילה אשר מצויה בקרבת מקום למסלולי טיולים משפחתיים במגוון של רמות קושי. וילות רבות מצויות באזורים פסטורליים מפעימים, אשר מאפשרים גישה לנוף עוצר נשימה.   

תנו לעצמכם ולמשפחה את הטוב ביותר

ארגון אירוע, גם אם מדובר באירוע משפחתי, הוא לא עניין של מה בכך. צריך לדאוג להרבה דברים מסביב. אחרי כל המאמץ, ההשקעה, הכסף והטרחה, אתם רוצים בסופו של דבר ליהנות מאירוע מרגש, מהנה, ברמה גבוהה וכזה שייזכר להרבה זמן בקרב בני המשפחה. אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר – וילה פרטית מפנקת, שתיתן לכם שקט נפשי, בטחון מלא בכשרות האירוע, שדרוג ויוקרה, ובעיקר תחסוך לכם הרבה מאמץ מיותר. אז קדימה, תדליקו את הנרות, תכינו את השמלות, תחלקו הזמנות, ותתכוננו לאירוע של פעם בחיים.