מבחן דרכים – מיצובישי 2020

כלמוביל, יבואנית מיצובישי פותחת את שנת 2020 ומציגה 3 דגמים המציעים שדרוג באבזור הבטיחות והנוחות

חדשות כיפה מוטי שטרן 12/02/20 11:11 יז בשבט התשפ

מבחן דרכים – מיצובישי 2020
צילום: יחצ

רכבי מיצובישי המשווקים בארץ משנת 1988, בתחילת שנות ה-90 היה הסלוגן של מיצובישי – "מיצובישי ויש בה הכל" והביאה את בשורת האבזור החשמלי (בעיקר חלונות חשמליים, נעילה מרכזית וכיוונון מראות חשמלי). הרבה מים זרמו מאז בירקון ומחברה שמוכרת בעיקר רכבים משפחתיים, מיניוואנים וטנדרים הפכה מיצובישי לחברה המציעה מגוון מרשים של רכבי פנאי: אאוטלנדר, אקליפס-קרוס ו- ASX.
בהשקת ה- ASX המחודש לקראת סוף 2019 הבטיחו אנשי כלמוביל שבשנת 2020 יושקו בארץ 6 דגמי מיצובישי. עתה, מציגה כלמוביל את טרייטון הטנדר החדש ואת האטראז' והספייס-סטאר המחודשות 3 דגמים מתוך ה-6 שהבטיחו, תוך שהם מעדכנים את מספר ההשקות ל- 2020 כאשר ברבעון האחרון של השנה האזרחית יושקו עוד 4 דגמים.
 

השקת 3 דגמים ראשונים ב- 2020

השקת 3 דגמים ראשונים ב- 2020צילום: מוטי שטרן

 

מיצובישי אטראז'

בתחילת דרכה בארץ הציעה מיצובישי מכוניות סדאן רבות: לנסר, גלאנט וסיגמה. האטראז' היא כיום מכונית הסדאן היחידה של מיצובישי.
האטראז' שירתה עד לאחרונה בצה"ל ושם צברה מוניטין אמינות מרשים בתנאים מאתגרים.
האטראז' המחודשת תוצע מעתה ברמת אבזור יחידה – Instyle (במקום 2 בעבר). היא תמשיך להציע תא מטען ענק בנפח 450 ליטר ומעתה היא כוללת גם אבזור בטיחות מקורי: בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב ושליטה אוטומטית באורות גבוהים (בנוסף לשש כריות אוויר).
אבזור הבטיחות נותר עשיר ואפילו חריג ביחס לקטגוריה והוא כולל: שמשות כהות מסוג Privacy Glass בדלתות האחוריות ובחלון האחורי, חיישן גשם להפעלה אוטומטית של המגבים, בקרת שיוט בשליטה מגלגל ההגה, הגה וידית הילוכים בציפוי עור, מערכת תאורת יום DRL, תאורה אחורית מסוג LED, חיישן תאורה אוטומטי, כניסה והתנעה ללא מפתח, חישוקי סגסוגת 15 אינץ', דיבורית Bluetooth ושליטה על מערכת המולטימדיה Connected Car אשר פותחה ע"י כלמוביל וכוללת אפליקציות מוזיקה, WAZE, פנגו ועוד מגלגל ההגה.
לאטראז' מנוע בנפח 1,200 סמ"ק עם הספק של 80 כ"ס ותיבת הילוכים רציפה עם צריכת דלק מוצהרת של 20 ק"מ לליטר.
האטראז' מאמץ את שפת העיצוב החדשה של מיצובישי עם גריל אנכי בולט ומסגרת כרום העוטפת גם את הפנסים.
מחיר האטראז' 100,900 ₪ וכלמוביל מציע עבורו גם מסלול ליסינג עם מקדמה של 7,500 ₪ + תשלום חודשי החל מ- 1,209 ₪ במשך 36 חודשים הכוללים טיפולים חינם למשך 3 שנים והרכב רשום על שם הרוכש (בעלות פרטית).
 

 אטראז

אטראז' המחודשת עם אבזור בטיחות מקורי, תא מטען ענק ואבזור עשירצילום: מוטי שטרן

 

מיצובישי ספייס-סטאר

עד 2013 לא היתה למיצובישי מכונית קטנה עירונית (הקולט, גרסת ה-3 דלתות של הלנסר לדורותיה היתה הרכב הקטן ביותר). גם הספייס-סטאר המחודשת מקבלת מערכות בטיחות מקוריות: בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב ושליטה אוטומטית באורות גבוהים (בנוסף לשש כריות אוויר) יחידת ההנעה שלה היא מנוע בנפח 1,200 סמ"ק עם הספק של 80 כ"ס ותיבת הילוכים רציפה עם צריכת דלק מוצהרת של 20 ק"מ לליטר.
הספייס-סטאר מאמצת את שפת העיצוב החדשה של מיצובישי עם גריל אנכי בולט ומסגרת כרום העוטפת גם את הפנסים.
הספייס-סטאר תשווק בשלוש רמות אבזור הכוללות אבזור עשיר חריג לטובה ביחס לקטגוריה:

  • Instyle – 77,900 ₪ אבזור גרסה זו כולל: שמשות כהות במיוחד מסוג Privacy Glass בדלתות האחוריות ובדלת תא המטען, ספוילר אחורי עם פנס בלימה, חיישן גשם, חיישן תאורה אוטומטי, בקרת שיוט בשליטה מגלגל ההגה, משענת יד, הגה וידית הילוכים בציפוי עור, מראות צד חשמליות, תאורה אחורית מסוג LED, בקרת אקלים דיגיטלית, דיבורית Bluetooth ושליטה על מערכת השמע והדיבורית מגלגל ההגה.

  • Supreme – 84,900 ₪ אבזור גרסה זו כולל בנוסף ל- Instyle גם חישוקי 15 אינץ' קלים ומערכת מולטימדיה Connected Car של כלמוביל.

  •  Premium 85,900 ₪ הכוללת בנוסף לאבזור ה- Supreme: מושבים דמוי עור בשילוב בד , תאורת חניה ותאורה יום מסוג LED מראות צד מחוממות, פנסי ערפל קדמיים ומערכת כניסה והתנעה ללא מפתח.

גם הספייס סטאר תוצע במסלול ליסינג עם מקדמה של 7,500 ₪ + תשלום חודשי החל מ- 899 ₪ במשך 36 חודשים הכוללים טיפולים חינם למשך 3 שנים והרכב רשום על שם הרוכש (בעלות פרטית).

 

ספייס סטאר המחודשת מאובזרת בטוחה והמרווחות בקבוצתה

ספייס סטאר המחודשת מאובזרת בטוחה והמרווחות בקבוצתהצילום: מוטי שטרן


מיצובישי טרייטון

מתחילת שנות ה-90 משווקת מיצובישי בהצלחה טנדרים. L200, מגנום, האנטר וטרייטון.
הטרייטון החדש מצוייד במנוע טורבו דיזל בנפח 2.2 ליטר והספק של 150 כ"ס ומומנט מרשים של 40.8 קג"מ ותיבת 6 הילוכים ידנית או אוטומטית.
הטרייטון, רכב המשמש לעבודה ולמשפחה מציע אבזור בטיחות ונוחות במגוון גרסאות בטווח מחירים של 198,900 ₪ עד 255,900 ₪.
 

טרייטון טנדר חזק במגוון גרסאות עשיר

טרייטון טנדר חזק במגוון גרסאות עשירצילום: מוטי שטרן

 

למבחני דרכים נוספים