קליניק משיקה ארבעה תכשירי טיפוח חדשים ממשפחת Pep-Start

אחרי השקה מוצלחת של קרם העיניים מסדרת Pep Start, מרחיבה עכשיו קליניק את המשפחה עם לא פחות מארבעה תכשירים חדשים ומבטיחים, הנחשבים לחדשניים ופורצי דרך

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/06/17 15:56 יב בסיון התשעז

קליניק משיקה ארבעה תכשירי טיפוח חדשים ממשפחת Pep-Start
קליניק, צילום: יח"צ

Pep-Start HydroRush SPF 20 Moisturizer

Pep-Start HydroRush SPF20 Moisturizer החדש, המכיל מרכיבים נוגדי חמצון, נוגדי גירוי וכאלה המחזקים את מחסום העור על מנת לספק הגנה מרובת פנים מפני נזקי הסביבה. זהו תכשיר לחות יומי המספק בקרת שמנוניות במקביל לגל מידי של לחות ובנוסף הגנה כוללנית מפני הסביבה כשהוא מותיר את העור מוכן ליום שלפניו.

הקרם מכיל גישה רב-חזיתית להגנה מנזקי הסביבה ומשלב מסנני קרינה רחבי טווח עם נוגדי חמצון וגירוי, תיקון מחסום העור והרגעת העור עם נוסחה המכילה תמהיל אפקטיבי של מרכיבים לתיקון מחסום העור, תמציות נוגדי הדלקת המסייעים בהרגעת העור ומרכיבי לחות, המסייעים בשמירת המוצקות והתפיחות של העור.

הוראות שימוש: למשוח מדי בוקר תוך הימנעות מאזור העיניים. ניתן לשימוש לבד או מתחת לאיפור.

מחיר מומלץ לצרכן 149 ש"ח

Pep-Start HydroRush

Pep-Start HydroRushצילום: יח"צ

Pep-Start HydroBlur™ Moisturizer

Pep-Start HydroBlur Moisturizer החדש של קליניק, תכשיר לחות קליל לכל שעות היום שמעורר את העור לקראת האיפור, מטשטש פגמים, מווסת שומניות ומחזיר אותך לפוקוס. הנוסחה החדשה והחדשנית מספקת לחות מאט עם העוצמה של טכנולוגיית HydroBlur™   החדשה. מראה הקווים הדקים, הקמטים והפגמים  מצטמצם והעור נותר רך כקטיפה. את יכולה להשתמש בו לבד למראה טבעי ללא דופי או כפריימר לפני איפור בכדי לסלול מצע חלק למייקאפ או לפודרה.

הוראות שימוש: למשוח על העור מדי בוקר תוך הימנעות מאזור העיניים. ניתן לשימוש לבד, מתחת לאיפור או במשך היום לפי הצורך.

מחיר מומלץ לצרכן 149 ש"ח

Pep-Start HydroBlur Moisturizer

Pep-Start HydroBlur Moisturizerצילום: יח"צ

Pep-Start 2-in-1 Exfoliating Cleanser

Pep-Start 2-in-1 Exfoliating Cleanser החדש של קליניק, תמהיל מהיר ויעיל של קרצוף וניקוי עדין בשפופרת אחת נוחה. מרקם הג'ל הממריץ ונטול השמנוניות מקציף לניקוי ורענון מידיים של העור, בעוד ששילוב הקרצוף הפיזי והכימי מותיר את העור רך וחלק כשהוא מוכן ומושלם לאיפור מהיר ללא דופי.

התכשיר מכיל שילוב של מרכיבי ניקוי וקרצוף, מסיר את תאי העור המתים וחושף עור נקי ורענן, מבלי לנטרל את שכבת ההגנה ומבלי לייבש.

הוראות שימוש: הרטיבי את הפנים והידיים. הוציאי כמות בגודל מטבע של Pep-Start 2-in-1 Exfoliating Cleanser  על כפות הידיים והקציפי ועסי על העור, תוך הימנעות מאזור העיניים. שטפי היטב מספר פעמים במים פושרים. ניתן להשתמש פעמיים ביום

מחיר מומלץ לצרכן 89 ש"ח

2-in-1 Exfoliating Cleanser

2-in-1 Exfoliating Cleanserצילום: יח"צ

Pep-Start Quick Cleansing Swipes

Pep-Start Quick Cleansing Swipes החדשים של קליניק הם מגבוני ניקוי מרעננים המסירים שומן, לכלוך תאי עור מתים ופסולת שהצטברו על עור הפנים ובמקביל מעניקים לעור מינון קליל של לחות. מתאימים לשימוש על עור הפנים אבל גם על החלק העליון של הזרועות, הצוואר, החזה והגב. בניגוב אחד קליל, מגבוני הניקוי המהירים האלה מרעננים את העור בכל שעה של היום. מגבוני Pep-Start Quick Cleansing Swipes  הם זריקת רעננות ארוזה בקופסה נוחה לשליפה.

הוראות שימוש: העבירי את המגבון על הפנים והימנעי מאזור העיניים. אין צורך לשטוף. ניתן לשימוש גם על הגוף. אין להשתמש באותו מגבון על הגוף ועל הפנים.

מחיר מומלץ לצרכן 79 ש"ח

Pep-Start Quick Cleansing Swipes

Pep-Start Quick Cleansing Swipesצילום: יח"צ

להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן ובחנות קליניק בקניון הזהב בראשל"צ.