מנוף - השכרה שעתית או יומית

חדשות כיפה תוכן שיווקי 01/04/20 13:30 ז בניסן התשפ

מנוף - השכרה שעתית או יומית
מנוף, צילום: pixabay

תומר מנופים היא חברה מובילה בתחומה אשר כבר למעלה מעשור מתמחה בתחום העבודות בגובה באמצעות מנופים. לחברה צי מנופים אשר משמשים לכל סוגי עבודות הגובה - ומופעלים על ידי מפעילי מנוף מוסמכים.

לאילו שימושים שוכרים מנופי סל?

השכרת המנופים הנה על בסיס שעתי או על בסיס יומי. אנשים פרטיים, חברות, עסקים ורשויות מוניציפליות משכירים מנופים לשלל עבודות, הבה נפרט את השימושים הנפוצים:

גיזום – עיריות רבות וגם עסקים בתחום הגינון עושים שימוש במנופי סל לצורך עבודות שוטפות של גיזום צמחייה גבוהה ועצים, במיוחד לקראת החורף.

תאורת רחוב – בנוסף לגיזום, עיריות עושות שימוש במנופים על מנת לתקן תאורת רחוב שהתקלקלה וכדי להציב מצלמות עירוניות בפארקים, צמתים וברחובות.

החלפת שלטי חוצות – שלטי חוצות הנם שלטים גבוהים ושטחים, על מנת לבצע על גביהם הדבקה והסרה של פרסומות, כמו גם עבודות חשמל, מומלץ לעשות שימוש בשירות של מנוף סל אשר שומר על בטיחות העובדים ומיעל את המשימה.

מעברי דירה – שירות השכרת מנופי סל בעת מעבר דירה מקצרים את זמן ההובלה והופכים את מלאכת הכנסת הריהוט והציוד לדירה לקלה ומהירה, כמו גם בטיחותית. יתרון נוסף הוא בכך שמצמצמים למינימום את ההפרעה לדיירים האחרים בבניין בכך שלא תופסים להם את המעלית ומרעישים בחדר המדרגות.

מעבר משרדים – העברת משרדים באמצעות מנוף מקלה את המעבר ומצמצמת את הזמן בו המשרד יהיה סגור.

ניקוי חלונות – עבודות גובה של ניקוי חלונות אשר מתבצעות באמצעות מנופי סל מסייעת בשמירה על בטיחות המנקים.

מה עושים לפני שמזמינים שירות מנוף להשכרה?

רגע לפני שמזמינים שירות של מנוף לכל עבודת גובה שהיא - מוודאים שיש גישה נוחה למנוף להגיע ליעדו. כך למשל, אם מדובר על העברת דירה או משרד יש לבחון האם החלונות מהם תבוצע העברת הציוד אכן נגישים ומותאמים לגובה המנופים שהזמנת.

חשוב להסביר לנציגים שלנו את הצורך המדויק במנוף, לציין בפירוט את כמות הציוד ואת תכולתו. כך ניתן יהיה להעריך היטב את היקף העבודה, להתאים את המנוף לכמות ומשקל הציוד - ולהתאים גם את מצבת כוח האדם.

כמו כן חשוב לדאוג לשמירת חניה ביום ההובלה על מנת למנוע עיכובים מיותרים שיעלו את התעריף.

יתרונות המנוף בעבודות בגובה

ישנם יתרונות רבים של עבודה עם מנוף בכל הנוגע לעבודות בגובה – אולם מעל כולם – היתרון העיקרי הוא הבטיחות. כאשר שומעים בחדשות כמעט על בסיס שבועי ואף לפעמים על בסיס יומי על פועלים אשר נופלים מגובה ונפצעים קשה או חלילה נהרגים, מבינים את חשיבות הבטיחות בתחום זה אף יותר.

העבודה עם מנופי סל הנה עבודה בטיחותית. המנוף נשאר יציב בזמן העבודה ומגיע בצורה מדויקת לנקודה הנדרשת בגובה. איש המקצוע שמפעיל את המנוף הנו מוסמך ובעל ניסיון אשר מבטיח את השימוש המבוקר בזמן העבודה.

שירות מקצועיות ובטיחות

תומר מנופים מתמחה בתחום ההובלות שנים רבות ולנו צוות עובדים מסור, מקצועי ומוסמך לעבודה בהפעלת מנופי סל. אנו שמים דגש בראש ובראשונה על בטיחות העובדים והמשתמשים במנוף, ההקפדה שלנו הנה הקפדה יתרה על מנת להבטיח שירות מקצועי.

אנו עובדים מול גופים פרטיים, עסקים, חברות, עיריות ואנשים פרטיים תוך מתן שירות מקיף והסבר שאינו משאיר מקום לשאלות. בין היתר, אנו משכירים מנופי סל לעבודות בגובה - למגוון רחב של משימות.

אם ברצונך לשכור שירות של מנוף עם מנופאי מקצועי צמוד – ביכולתך להשאיר פרטים כאן ואנו ניצור עמך קשר. נשמח לעמוד לרשותך!