מאוורר תקרה – איך לבחור מאורר וכיצד לבחור היכן לרכוש

חדשות כיפה תוכן שיווקי 30/03/20 19:50 ה בניסן התשפ

מאוורר תקרה – איך לבחור מאורר וכיצד לבחור היכן לרכוש
מאוורר תקרה, צילום: shutterstock

 

 

עוד מעט יתחיל הקיץ, ואנחנו נצטרך להתכונן מבעוד מועד על מנת שנוכל ליהנות מאוויר נעים ונקי, בין אם זה בבית שלנו ובין אם זה בעסק. לשם כך נידרש להתקין אמצעים שונים שיכולים לעזור לנו בכך.

אין ספק שאחד האמצעים המפותחים והפופולאריים ביותר ליצירת אוויר נקי ונעים כיום, לשימוש פרטי ועסקי, הם מאווררי תקרה. אלה יכולים להשתלב באופנים שונים בחלל של כל חדר בכל מבנה, ולאפשר לנו ליהנות מבריזה נעימה, בכל שעות היממה, מבלי שאנחנו נצטרך לבזבז זמן חשמל ועל כן, גם נוכל לחסוך גם בהוצאות הנלווית לשימוש במתקן.

מאוורר תקרה מותקן, בדרך כלל, במרכז החדר, הוא מאפשר לנו ליהנות מרוח נעימה וקרירה, בין אם זה באמצעות שימוש במערכת מיזוג אוויר במקביל ובין אם זה כשאנחנו פותחים חלון ונותנים לרוח להיכנס מבחוץ אל תוך חלל החדר. בשני המקרים, המאוורר מפזר את האוויר בעוצמות מהירות שונות, מה שמייצר בריזה נעימה בתוך המבנה, בצורה פשוטה וחסכונית, כאשר האוויר הוא נקי יותר.

כפי שאנחנו יכולים להניח, יש לא מעט חברות שמייצרות ומשווקות מאוורר תקרה לבית ולעסק, ואנחנו יכולים למצוא לא מעט דוגמאות של מתקנים מסוג זה, אשר יכולים לשמש אותנו במשך שנים רבות. חשוב להדגיש, ניתן למצוא מאווררים מסוגים שונים וכן עם מגוון של פיתוחים ושכלולים ייחודים, אשר יהפכו את השימוש בהם להרבה יותר פרקטי ונוח.

כיצד קונים מאוורר בצורה נכונה

השאלה הנשאלת היא, כיצד בוחרים את המקום ממנו נקנה את המאוורר וכיצד בוחרים את המאוורר עצמו, על מנת שיהיה ניתן להשתמש בו בצורה שמתאימה לצרכים שלנו וכן לתנאים של המקום.

לגבי המקום ממנו נרכוש את המאוורר, הרי שיש 3 כללים עיקריים:

הכלל הראשון הוא, לבחון את אמינות ומוניטין המקום, עד כמה הוא מקום ועד כמה הוא באמת מתמחה בכל מה שקשור למאווררי תקרה, בהיבטים שונים. החל ממכירה וכלה בשלבים מתקדמים יותר כמו התקנה ושירות לאחר מכן.

הכלל השני, יש לבחון את הקטלוג של המקום, האם יש לו מאווררים שמתאימים לנו, האם יש לו מאווררים שיכולים להתאים לצרכים שלנו באופן מלא.

הכלל השלישי, עלינו לבחון את תנאי הרכישה. בין אם זה עלויות, בין אם זו הובלה והתקנה, אחריות על המוצר וכן שירות תיקונים אחרי התקנה.

לגבי המאוורר עצמו, אזי באופן טבעי אנחנו נאפיין את הצרכים שלנו על פי פרמטרים מסוימים, למשל, גודל המקום, מספר האנשים שמתגוררים או עובדים בו, אופי השימוש שאנחנו מתכוונים לעשות בחלל החדר ובמבנה כולו, וכל פרט אחר שיכול לעזור לנו בסופו של דבר לאפיין את הצרכים שלנו, כך שנוכל לבחור מאוורר שאכן יתאים עבורנו.

מאחר ומדובר ברכישה לטווח ארוך, רצוי מאוד לעשות בדיקה מדוקדקת בטרם מקבלים החלטה סופית בעניין.