מיוחד לחנוכה: הגרלה על דירה בשווי מיליון דולר

בנר שמיני של חנוכה תתקיים ההגרלה ההיסטורית של קרן 'עם ישראל חי' שתישא עמה את נס חנוכה הפרטי של נפגעי פעולות הטרור החקלאי. ההרשמה להגרלה מסתיימת בעוד שלושה ימים, מהרו להירשם

חדשות כיפה תוכן שיווקי 22/12/19 14:17 כד בכסלו התשפ

מיוחד לחנוכה: הגרלה על דירה בשווי מיליון דולר
צילום: shutterstock

ההגרלה על דירה בשווי מיליון דולר בירושלים נכנסת לישורת האחרונה, נס החנוכה הפרטי של נפגעי פעולות הטרור החקלאי. עיניהם של החקלאים שנפגעו קשות נשואות להגרלה. הכספים ינותבו לרכישת עצי פרי חדשים ושיקום התשתיות.

קרן 'עם ישראל חי', הפועלת זה ח"י שנים כעמותה ללא מטרות רווח, שמה לנגד עיניה את תקומת העם היהודי בארץ ישראל והשבת מלחמה מול הגורמים המנסים לפגוע בצביון היהודי. פעילות הקרן ממוקדת בתרומה משמעותית למיזמים שונים שאינם מטופלים על ידי גופים אחרים, כאשר מיזם הדגל הוא השבת מלחמה לטרור החקלאי באמצעות מימון וחיזוק החקלאים שניזוקו כתוצאה מכך. 

הקרן, שהוקמה על ידי הפעיל החברתי שמואל סקט, עומדת מאחורי מיזמים חינוכיים וחברתיים רבים ומממנת פעילות ערכית בישראל. כך, הקרן עומדת מאחורי מרכז התפתחותי-טיפולי בעיר עמנואל ומאחורי בית ספר לאילוף כלבי הצלה ופרויקטים נוספים שלא מוקדשת להם תשומת הלב הראויה.

אחרי שנים רבות של סבל ואזלת יד שגילתה הממשלה כלפי הטרור החקלאי, החליטה הקרן להרים את הכפפה ולפעול במקום שאף אחד אחר לא פועל בו.
לשם כך היא יצאה בהגרלה היסטורית על דירה בשווי מיליון דולר, באמצעותה יתאפשר לשקם את החקלאות הפורייה ביישובים שנפגעו לאורך שנים מהטרור החקלאי. החקלאים שמתמודדים בשנים האחרונות עם טרור מסוג מורכב במיוחד, ספגו נזקים כלכליים ומוראליים קשים. כדי להחזיר את הצבע לחייהם ולאפשר להם להילחם, נדרשת הירתמות למיזם דרך רכישת כרטיסי הגרלה שיכולים לזכות את המשתתפים בדירה יוקרתית בירושלים.

 

הדירה המוגרלת הינה דירת יוקרה בשווי מיליון דולר הממוקמת בשכונת ארנונה בירושלים. מחלונות הדירה נשקף נופם הקסום של הר הבית והר הזיתים, כאשר הבניין עצמו מציע חוויית מגורי עלית עם חדר כושר פרטי ומפרט טכני ברמה הגבוהה ביותר. 

כעת, כשההגרלה נכנסת לישורת האחרונה לפני מעמד הזכייה, זאת ההזדמנות האחרונה לתת כתף לחקלאים ועל הדרך להשתתף בהגרלה שיכולה לזכות את רוכשי הכרטיסים בדירה יוקרתית בירושלים. את הכרטיסים להגרלה ניתן לרכוש במחיר של 600 שקלים בלבד, הניתנים לפריסה חודשית נוחה בתשלומים של חמישים שקלים לחודש למשך שנה. בנוסף על כל כרטיס הגרלה מקבלים כרטיס נוסף כבונוס. כספי התרומות יועברו לשיקום הנזקים ויבטיחו את המשך הפעילות החקלאית היהודית גם לנוכח האיומים מצד גורמי הטרור.

נכון שלא הייתם מתנגדים לקבל את הדירה היוקרתית במתנה? 

שלושה ימים אחרונים להגשמת החלום: הזדמנות אחרונה להשתתף בהגרלה של קרן 'עם ישראל חי' ולזכות בדירת היוקרה הצופה להר הבית.

עוזרים לחקלאים שנפגעו בטרור החקלאי!

כל הפרטים על ההגרלה כאן