כך נילחם בטרור: קרן עם ישראל חי מציגה את הדרך האלטרנטיבית למלחמה בטרור

השתתפות בהגרלה על דירת יוקרה בלב ירושלים היא הדרך החדשה להשפיע על הטרור שיוצא מרצועת עזה

חדשות כיפה תוכן שיווקי 17/12/19 15:01 יט בכסלו התשפ

כך נילחם בטרור: קרן עם ישראל חי מציגה את הדרך האלטרנטיבית למלחמה בטרור
חקלאים, צילום: shutterstock

האופק הפוליטי בישראל לא מגלה סימני התאוששות בזמן הקרוב. בעוד המדינה עסוקה במעבר מהיר בין ממשלות זמניות, יש מי שסובל מכך בצורה כואבת ומשלם מחירים כבדים. הפגיעה של הטרור המגיח מתוך רצועת עזה בדמות עפיפונים ובלונים נושאי חומר נפץ, פוגע פגיעה אנושה בחקלאים היהודים שהתוצרת שלהם מגיעה לכל בית בישראל.

פגיעה בתוצרת החקלאית, משמעותה השלכה ישירה על הכיס של כולנו ונזק תדמיתי בעיני האויב שרואה בכך חולשה. בנוסף, מפעל חייהם של חקלאים רבים נפגע משמעותית וגרם להפסדים כבדים בפרנסתם.

עם ההבנה שהשתיקה בצד הישראלי משרתת את הגרועים שבאויבי ישראל, יזמה קרן 'עם ישראל חי' את ההגרלה הגדולה על דירה יוקרתית בלב ירושלים כדי לאפשר שיקום משמעותי לתשתיות החקלאיות ולהחזיר מלחמה באמצעות חיזוק הפעילות ובנייה מחדש של ההרס.

קרן 'עם ישראל חי', שהוקמה לפני ח"י שנים על ידי הפעיל החברתי שמואל סקט במימונם של פילנתרופים מארצות הברית, מאמינה בפעילות שמסייעת במקומות שאף גורם אחר לא מסייע בהם. בהתאם לכך, היא פועלת במגוון תחומים חברתיים וחינוכיים שהמכנה המשותף ביניהם הוא התרומה לפרויקטים משמעותיים שהגורמים האחרים בחרו להתעלם מהם.

נכון להיום, פעילות הקרן שמתקיימת כעמותה ללא מטרות רווח, מסייעת במימון מיזמים שונים כמו: מרכז טיפולי-התפתחותי לילדים בעלי צרכים מיוחדים בעיר עמנואל, ארגונים להצלה ואיתור נעדרים, בית ספר ייחודי לאילוף ואימון כלבי חילוץ ועזרה למשפחות נזקקות ברחבי הארץ.

לצד הפעילות השוטפת למען חיזוק הזהות היהודית של ארץ ישראל, מיזם הדגל של קרן 'עם ישראל חי' הוא סיוע אקטיבי לנפגעי פעילויות הטרור החקלאי שהפך למטרד בלתי נסבל בייחוד לתושבי עוטף עזה. במשך שנים סובלים החקלאים מהצתות מכוונות של גורמי טרור מתוך הרצועה, אך פתרון גורף לפעילות טרם נמצא.

השתתפות בהגרלה באמצעות רכישת כרטיסים בעלות של 600 שקלים לכרטיס, הניתנים לתשלום בתשלומים חודשיים של 50 ₪ בלבד, תבטיח שהצבע יחזור לאדמות החרוכות שזרע הטרור ותקנה לכם את ההזדמנות הנדירה לזכות בדירה יוקרתית בירושלים בשווי של מיליון דולר.

הדירה עליה נערכת ההגרלה הינה בשווי של מיליון דולר, נופה פונה להרי ירושלים ובהם הר הבית והיא מציעה חוויית מגורים יוקרתית בסטנדרטים הגבוהים ביותר. הדירה ממוקמת בקומה גבוהה המעניקה מבט מלמעלה על הנוף הירושלמי המפעים, לובי הבניין מפואר ובתוכו אף ניתן יהיה ליהנות מחדר כושר ומפרט טכני עשיר.

אם חשוב לכם לנצח את הטרור ולהגדיל את סיכוייכם להגיע לדירת חלומות בליבה של הבירה, אתם מוזמנים לרכוש כרטיסים להגרלה ולהיות שותפים במיזם ההיסטורי.

 כל הפרטים על ההגרלה כאן