אבנר הייזלר: "העשייה בעמותת מזון לחיים משמעותית מאוד"

חדשות כיפה תוכן שיווקי 04/07/19 21:08 א בתמוז התשעט

עד שהגיע אבנר הייזלר להיות בעלי של חברה המתמחה בייצוג בתחום הביטוח הוא עבר דרך ארוכה, כזו שהכינה אותו לנקודה שבה הוא מצוי כיום ושממנה הוא זוכה לסייע למגוון אנשים שמבקשים צדק וסכומי כסף שמגיעים להם כחוק, ולו מתוקף פוליסות הביטוח.

תחילת הדרך

הדרך של הייזלר התחילה עוד בצבא, כאשר שירת בגבעתי במשך כשנתיים ולאחר מכן עבר לבית ספר לצניחה ביחידת סמנים. כבר בצבא הוא הבין מהי ערבות הדדית וכבר בצבא הוא רכש ערכים חשובים (קרי דיוק, הגנה, סיוע לחלש והענקת כתף לאלו שיותר מתקשים), ערכים שליוו אותו לאורך השנים והיוו עבורו מגדלור בכל פנייה שבה בחר. 

כאדם שאוהב מספרים ואנשים, בטבעיות הוא החל את דרכו ברכישת השכלה בתחום ראיית חשבון, תחום בו עבד בהצלחה יתרה לאורך שנים. היה זה המפגש הראשוני עבורו אשר שילב בין אנשים לקשיים כספיים והיה זה הטריגר הראשוני שהניע לחפש מעבר - כיצד ניתן לסייע לאנשים להשיג את שמגיע להם, גם כאשר הבירוקרטיה מעלה הילוך ומטילה צל מאיים. אותו חיפוש עצמי לגבי העשייה הבאה הובילה להבנה שהוא נשאר נאמן לעולם המספרים אך גם מחפש ערך מוסף, מחפש למצוא חיבור לאנשים - חיבור שמגיע מהמקום של עזרה ונתינה.

עמותת "מזון לחיים"

עם השנים ולאחר שכבר החזיק במשרד מצליח לראיית חשבון, אבנר הייזלר הרגיש שהגיע אל הנחלה, אך עדיין הציקה לו המחשבה שהוא יכול יותר, ועל כן כאיש שרכש קשרים והחזיק באמצעים, הוא החליט שהגיע זמנו לתרום, וכך הוא הקים את עמותת "מזון לחיים", עמותה שאותה הוא מפעיל באופן מעורר השראה עד היום.

"עמותת "מזון לחיים" מבקשת לסייע לקהילה, להעניק לאלו שידם אינה משגת" מספר לנו אבנר הייזלר ומוסיף: "העמותה מחלקת סלי מזון למשפחות נזקקות בכל הארץ, והעשייה שלנו מאוד חשובה ומשמעותית עבורנו". נוסף לזה, נספר כי העמותה מקיימת קייטנות לילדים חולים, מארגנת ארוחות חג, מסייעת לניצולי שואה, פותחת בתים חמים לילדים, מארגנת משלוחים לחיילים ומפעילה בתי תמחוי.

השלב לנוע הלאה

לאחר הקמת העמותה, הייזלר הרגיש שהוא עלה על המסלול הנכון, הרגיש שעתה כשהעמותה מתפקדת באופן שוטף, הוא פנוי לבחון האם המשך ניהול המשרד לראיית חשבון עדיין נכון עבורו, או שמא הגיע השלב לעבור לדבר הבא. " חשתי תחושת סיפוק מהעשייה בעמותה, ולכן הבנתי שגם העיסוק העיקרי שלי צריך להתמקד בסיוע לאנשים" הוא מספר לנו בחיוך ובצניעות, ועל כן החיבור בין עולם המספרים ובין סיוע לאנשים הוביל אותו באופן די טבעי לעבוד בתחום הביטוח, כאשר הוא בוחר להתמקד בייצוג לקוחות שמבקשים לתבוע את שמגיע להם מהחברות השונות, ולו כי מדובר בתביעה בגין אובדן כושר עבודה, תאונה אישית, ביטוח סיעודי ועוד.

מציאת המקום הנכון

כיום הוא אומר "בלב שלם, מצאתי את השילוב הנכון". ניסיונו המוצלח בתחום הוביל אותו להיות בעליה של חברה שמתמחה בסיוע ללקוחות מול חברות הביטוח, ואף הוא צבר מוניטין שמיצב אותו כיעד אידאלי כאשר מבקשים לקבל הכוונה בתחום - הוא ידוע כאחד שממליץ ועוזר לאנשים בתחום הביטוחים, אם במסגרת העבודה ואם מחוצה לה, "אני אוהב לסייע לאנשים, זה מעניק לי סיפוק גדול" הוא טוען. במקביל, הוא ממשיך לעמוד בראש העמותה "מזון לחיים" ובמישור האישי הוא גם אבא אוהב לשלושת ילדיו.

כתובת מבטיחה

אבנר הייזלר גאה שממש כפי שאנשים נזקקים מכל רחבי הארץ למדו שניתן להסתמך על הסיוע החודשי של העמותה, כך גם הלקוחות של חברות הביטוח יודעים שבין אם יש להם שאלה בתחום ובין אם הם מתקשים להשיג את הקצבה שמגיעה להם, ולו סכום חד פעמי משמעותי, הרי שהוא האיש שיעמוד לצדם - הוא האיש שלא יאפשר לניסוחים של עורכי דין לעוות מציאות ולמנוע תגמול שמגיע כחוק, ולא יאפשר לחברות הביטוח להערים קשיים בהעברת הכספים למבוטחים הזכאים.

"המציאות שתחום הביטוחים מציגה כיום עשויה להיות מאוד מורכבת בעיני רבים" הוא אומר ומרחיב, "כי תמיד ישנן אותיות קטנות, ולעיתים התהליך מול חברות הביטוח הופך למאתגר", ובכן, זה בהחלט נכון שבמקרים מסוימים הלקוח הפרטי יחוש קטן מול ניסוחים דרקוניים של עורכי דין. כמו כן, אי הבנה בתחום ואי ייצוג מתאים מציבים את הפרט בעמדת נחיתות, עמדה שלא פעם אינה משאירה מקום להשיב מלחמה. כאן נכנס לתמונה הייזלר ועמיתיו לחברה.

הידע והניסיון הרב שהוא צבר, לצד הרצון הבסיסי להושיט יד ולהתיישר בהתאם לערכי המוסר והצדק, הם אלו שמתווים עבורו את הדרך, שמניעים לאורך העשייה והם אלו שמשאירים לקוחות מרוגשים וחשוב מכל שבעי רצון.