חדש על המדף TENS - המכשיר הקטן הזה ישים סוף לכאבי השרירים שלכם

מותשים מכאבי ראש בגלל צוואר תפוס או עייפים בגלל ברכיים כואבות? הכירו את TENS: מכשיר טכנולוגי נייד ביתי חדשני להקלת כאבי שרירים

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/04/24 15:44 כב באדר ב'

TENS - המכשיר הקטן הזה ישים סוף לכאבי השרירים שלכם
חבק אלקטרודות לברך, צילום: יחצ חו"ל

חברת א.א אורטופדיה, הרשת הגדולה ביותר בישראל למדרסים בהתאמה אישית ועזרים אורתופדים, משווקת בבלעדיות בישראל את TENS של חברת HiDow, מכשיר עיסוי חשמלי קומפקטי ונייד הפועל על פולסים חשמליים בשתי טכנולוגיות מתקדמות של טנס ו-EMS לעיסוי שרירים, הקלה בכאבים, שיקום וחינוך השריר מחדש. היחיד שמאושר קלינית על ידי ה-FDA.

ה-TENS מהווה מכשיר אלקטרוני נייד המטפל ומספק הקלה דרך העור במצבים של כאבים, אי נוחות ומתח בשרירים, מפרקים ודלקות באמצעות גירוי חשמלי. המכשיר ניתן לתפעול עצמי פשוט ופועל ביעילות על ידי הנחה פשוטה של אלקטרודות על העור באזור הכואב שמצידן השני מחוברות למכשיר. פעולתו יעילה הודות לשילוב של שתי טכנולוגיות מתקדמות העובדות יחדיו בסינרגיה על מערכת השרירים והעצבים כאחד באזור המטופל. הראשונה היא טכנולוגיית ה-EMS, בה גירוי חשמלי נשלח אל השריר המטופל וגורם לכיווץ והרפיה באופן אוטומטי וללא מאמץ מצד המשתמש, גם במצבים בהם מתקשה לבצע את הפעולה לבדו, לצורך חינוך מחדש של השריר, חיזוקו ופיתוחו. הטכנולוגיה השנייה הנקראת TENS מתמקדת בהקלה מיידית על כאבים ללא טיפול פולשני או שימוש בתרופות, על ידי שליחת גירוי חשמלי אל מערכת עצבים באזור, אשר מחד חוסמת את שידור אות הכאב המועבר למוח ומנגד תורמת לשחרור של אנדרופינים.

מכשיר TENS להקלה על כאבים

מכשיר TENS להקלה על כאבים צילום: יחצ חו"ל

המכשיר משמש לטיפול במגוון רחב של בעיות וסוגי כאב שונים, החל מכאבי שרירים, גב, צוואר, כתפיים, זרועות, רגליים, אוזניים וראש ועד לטיפול בבעיות כמו מתח נפשי, מצבים של כאבים כרוניים, כאבי מחזור ואי נוחות בגוף.

גודלו קטן וקומפקטי הנכנס לכל כיס והוא כולל בתוכו מגוון רחב של תוכניות עיסוי הניתנות לבחירה בלחיצת כפתור פשוטה על גבי מסך מגע. בין התוכניות ניתן למצוא, רפלקסולוגיה, עיסוי לחיצות, עיסוי מרפקים, נקישות, כוסות רוח, עיסוי לישה, דיקור, עיסוי המיועד ספציפית לאזור תנוך האוזן ונוספות. הפולסים נשלחים בתבניות אקראיות על מנת למנוע ממוח המשתמש להסתגל אליהם וכך הופך הטיפול אפקטיבי לאורך זמן.

ה-TENS כולל באריזה סט אחד של רפידות אלקטרודות גדולות בצורה עגולה, סט אחד של רפידות אלקטרודות גדולות בצורה מלבנית וסט של אטבי אוזניים. כמו כן, ניתן לרכוש בנפרד עזרים נוספים לטיפול באזורים ייעודיים, כדוגמת חגורה או חבק אלקטרודות לברך, חבק ייעודי למרפק וחגורת מותן.

המכשיר אינו מתאים לנשים בהריון, לבעלי קוצבי לב, במצבים של אפילפסיה, פצעים פתוחים או בעיות עור. לרגל חודש ההשקה המכשירים מוצעים ב-40% הנחה. מחירים: TENS 12 תוכניות- 479 שקלים במקום 799 שקלים, TENS 18 תוכניות – 699 שקלים במקום 1,165 שקלים. אלקטרודות נוספות ועזרים- 25-249 שקלים. ההנחה תקפה לרכישה ברשת החנויות בפריסה ארצית בלבד.