3 מוצרים משני חיים שאפשר לקנות בעלי אקספרס בפחות מ-2 שקל

לעלי אקספרס יש מבצעים מטורפים למצטרפים חדשים ואנחנו לא מוכנים שתפספסו אותם. מצאנו בשבילכם 3 מוצרים שימושיים שאפשר לקנות באתר ב-1.85 שקלים בלבד

תהילה שינובר תהילה שינובר, חדשות כיפה 11/02/24 17:31 ב באדר א'

3 מוצרים משני חיים שאפשר לקנות בעלי אקספרס בפחות מ-2 שקל
עלי אקספרס, צילום: Sergei Elagin,Shutterstock

כולם מודעים למחירים הזולים שאפשר למצוא בעלי אקספרס, אבל לא כולם יודעים עד כמה. לצד שמלות ב-30 שקלים וכיסוי לספה ברבע מהמחיר בחנות בישראל, יש לא מעט פריטים מדהימים שעולים שקלים בודדים בלבד. אספנו עבורכם 3 פריטים שיעלו לכם פחות מ-2 שקלים - אם אתם מצטרפים חדשים לאתר - ויכולים לשנות לכם את החיים.

1. מי לא צריך מתלה?

מאז שעברתי לדירה לבד, אני נתקלת בלי סוף בצורך במתלה. מתלה למעילים, למחבתות, לכלי עבודה ולמגבות במקלחת. מה שמדהים במתלה הזה, מעבר למחיר המטורף, זה שהוא מגנטי. לא צריך להסתבך עם קידוח בקיר (ובמקרה שלי - להזעיק את אבא), אפשר פשוט להצמיד למגנט ולתלות כל דבר שרוצים. מדהים.

וו תלייה

וו תלייה צילום: צילום מסך עלי אקספרס

2. רק נראה כמו גרביון רגיל

זה נראה כמו גרביון רגיל, שחור חצי שקוף, אבל מסתיר מאחוריו סוד שישנה לך את החיים. מתחת לבד הדקיק מסתתרת פרווה בצבע עור, שתדמה את העור שלך, ותחמם אותך הרבה יותר מהגרביונים הרגילים. כל זה בפחות מ-2 שקלים, ואם את סובלת מקור זה מוצר פשוט הכרחי עבורך.

גרביון

גרביון צילום: צילום מסך עלי אקספרס

3. לא הכי אופנתי, אבל כולם יקנאו בכם

כנראה שיעברו כמה שנים, אם בכלל, עד שפריט הלבוש הזה יהפוך ללגיטימי בציבור ואושיות יחלקו קודי קופון לקנייתו. אבל לפני שהמחירים יעלו וההייפ יזנק אתם יכולים להתפנק בכיסוי פנים ב-1.85 שקלים בלבד, ולהתעלם מכל הקנאים שיצחקו עליכם כשהאוזניים שלהם יקפאו מקור ואתם תתפנקו בתוך הכיסוי. וברצינות - זה אולי פחות מתאים למקומות ציבוריים, אבל לישיבה עם החברים הקרובים זה אחלה פיתרון. מקסימום יצחקו עליכם בסטורי.

כיסוי פנים

כיסוי פנים צילום: צילום מסך עלי אקספרס