משלוחים מהירים יותר ומחירים זולים: ענקית הקניות באינטרנט נוחתת בישראל

עלי אקספרס ענקית הקניות באינטרנט שכרה לראשונה מחסנים בישראל ובקרוב יוכל הצרכן הישראלי ליהנות מזמני המתנה קצרים וממחירים זולים | היצע המוצרים מוגבל וצפוי להתרחב במקביל לסייל שיערך בסוף החודש

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/08/22 21:48 יד באב התשפב

משלוחים מהירים יותר ומחירים זולים: ענקית הקניות באינטרנט נוחתת בישראל
קונים בעלי אקספרס? אל תפספסו, צילום: shutterstock

בשורה לצרכנים: ענקית הקניות באינטרנט הסינית עלי אקספרס שכרה מחסני ענק במתחם האיירפורט סיטי שליד נמל התעופה בן גוריון, שטחי האחסון צפויים להתמלא בקרוב בשלל מוצרים פופולאריים במיוחד ומשמעות המהלך עבור הצרכן הישראלי היא שזמן ההמתנה למשלוח יתקצר משמעותית ומחירי המוצרים צפויים לרדת.

עלי אקספרס היא חלק מהתאגיד הסיני עלי באבא. אתר האינטרנט של החברה משרת קהל לקוחות של מילארדי משתמשים ברחבי העולם והוא אתר הקניות און-ליין הפופולארי ביותר במספר מדינות ביניהן סין ורוסיה. האתר מחזיק במחסנים במספר מדינות, כשעד כה מחסן השילוח הקרוב ביותר לישראל היה בקפריסין. לאור הפופולאריות של עלי אקספרס בישראל החליטו בחברה על שכירת מחסני הענק כאמור ובקרוב יוכלו המשתמשים הישראלים להזמין מוצרים שכבר נמצאים בישראל ובכך לחסוך את זמן ההמתנה הארוך למשלוח ולשלם הרבה פחות.

קניות באינטרנט. כדאי להכין את האשראי?

קניות באינטרנט. כדאי להכין את האשראי? צילום: shutterstock

כרגע מגוון המוצרים מצומצם אך צפוי לגדול בסוף החודש

עם זאת, יש לציין כי כרגע מדובר במגוון קטן מאוד של מוצרים שיוחזקו במחסנים בישראל. יניב פורת, מנהל פורום AliBUY פירט על זמינות המוצרים ואמר: "יש כרגע ברזים למטבח, תיקים, מוצרי תינוקות. זה מאד מצומצם. בסוף החודש יתקיים סייל גדול באתר ועלי אקספרס מתכננים לתזמן עמוד נחיתה עם מוצרים לישראל. המבחר של המוצרים שיוצעו ללקוח מהמחסנים בישראל צפוי לגדול בעקבות הסייל הזה באופן משמעותי".

פורת גם תייחס להוזלה הצפוייה במחירים ואמר: "במדינה שהושק בה מחסן לוגיסטי כמו רוסיה הייתה הצלחה מטורפת. זה מאד משתנה בין המדינות, אבל בסופו של דבר המחירים לצרכן אמורים לרדת וזמן ההמתנה משמעותית יקוצר".

עלי אקספרס רואה בישראל שוק חשוב ורווחי במיוחד

פורת הוסיף והתייחס למימדי השוק הישראלי ואמר: "יש לציין כי עלי אקספרס רואים בישראל את אחד השווקים הכי חשובים מבחינתם. כוח הקנייה שלנו לנפש הוא הכי חזק בעולם. אם מתייחסים להשוואה כללית, ללא ייחוס לקנייה פר נפש, בימי סיילים, ישראל דורגה במקום חמישי בעולם. עוקפות אותה מדינות כמו רוסיה, ברזיל וארה"ב שהן מדינות עם קהל הרבה יותר גדול".