על המחבת, בתנור או בגריל לא רק סלמון, ויקטורי משיקה: סדרת דגים טריים מפולטים

רשת ויקטורי ממשיכה להרחיב את סל המוצרים הטריים בסניפי הרשת ברחבי הארץ ומשיקה בימים אלו לא פחות מחמישה סוגי דגים מובחרים ומפולטים. לכם נשאר רק לבחור איך להכין אותם

חדשות כיפה תוכן שיווקי 22/11/21 21:38 יח בכסלו התשפב

לא רק סלמון, ויקטורי משיקה: סדרת דגים טריים מפולטים
צילום: ויקטורי

בימים אלו ממש, משיקה רשת הסופרים ויקטורי חמישה סוגי דגים מובחרים אשר יעניקו ללקוחות הרשת את היכולת לרכוש דגים טריים מפולטים. הדגים הטריים החדשים אותם מציעה הרשת הם: לברק, דניס, אמנון, מוסר ונסיכת הנילוס המצטרפים לפילה סלמון טרי הנמכר בימים אלו בסניפי הרשת.צילוםת ויקטורי

המהלך אליו נכנסה הרשת מגיע באופן מתוכנן, וכמהלך מקביל לטרנד הבישול הביתי הפשוט והמהיר. הטרנד כובש בחודשים האחרונים את המטבח הישראלי ומעניק פתרון הולם לניצול משאב הזמן לאכילה מאוזנת, טרייה ובריאה.

 

לצד הרחבת מגוון הדגים, הרשת מציעה מגוון רחב של מוצרים ומחלקות, ביניהם: ירקניה, מעדניה ומחלקת בשרים טריים שזכתה בחגים האחרונים בציונים גבוהים במבחני הבשר הטרי שהתקיימו בערוצי התקשורת השונים, מחלקה קולינרית טרייה של פיצוחים, תבלינים, פירות יבשים, דברי מתיקה ועוד.

צילום: ויקטורי

בין שלל המבצעים המתחלפים, ברשת ויקטורי מקיימים מדי יום שלישי את ה"שלישוק של ויקטורי", במסגרתו נמכרת תוצרת חקלאית ישראלית במחירי שוק וכן גם את "קרנבל הבשר והדגים" מדי שבוע בימים רביעי עד שישי ובו מוצעים מבצעי עומק במחלקות הבשר והדגים. כמו כן, מחזיקי כרטיס האשראי ויקטורי נהנים מהנחות בכל קנייה.

צילום: ויקטורי