רינאייר שוברת את השיא של עצמה, טיסות לאיטליה בפחות מ- 5 אירו לכיוון

ענקית הלואו קוסט לוקחת את מחירי כרטיסי הטיסה לקצה הנמוך ביותר, ומשווקת טיסות לאיטליה בפחות מ-20 שקלים. לטיסה תוכלו לעלות עם תיק קטן, ואם תרצו לעלות עם מזוודה ששוקלת מעל ל-10 ק"ג תצטרכו להוסיף תשלום| לכל הפרטים

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/11/21 17:47 כז בחשון התשפב

רינאייר שוברת את השיא של עצמה, טיסות לאיטליה בפחות מ- 5 אירו לכיוון
צילום: shutterstock

אחרי ששברה בחודש שעבר את שוק טיסות הלואו קוסט, חברת רינאייר האירית ממשיכה לשבור את מחירי שוק התעופה בישראל, ומורידה בכ-30% נוספים את מחירי הטיסות שעמדו גם ככה על מספר חד ספרתי של אירו, ומשווקת טיסות לאיטליה ולעוד יעדים באירופה בפחות מ-5 אירו.


לדוגמא טיסה לטורינו איטליה תעלה 4.99 אירו לכיוון וטיסה למלטה תעלה קצת פחות מ 6 אירו, עשינו עבורכם את החישוב טיסה לאיטליה תעלה לכם רק 18.14 שקלים לכיוון. 

צילום: צילום מסך

המבצע שיסתיים מחר, מתייחס לטיסות שיוזמנו בין התאריכים ה-1 בנובמבר ועד ל-15 בדצמבר, כך שאם איטליה קורצת לכם לאיזה סוף שבוע זה הזמן לקנות כרטיס ולשריין את החופשה, קבלת האזרחים הישראלים ביעדי הטיסה ללא כל צורך בבידוד, והמחיר הלוהט גרם להתנפלות על כרטיסי הטיסה כך שמי שיתמהמה יישאר בלי כרטיס.    

רבים שרכשו כרטיס בחברת רינאייר סיפרו על תוספות תשלום על מזוודות וכבודה, אז באנו לעשות לכם קצת סדר. בסרטון שפרסמה רינאייר באתר החברה, היא מסבירה לנוסעים על התעריפים השונים בכל הנוגע להוספת כבודה לטיסה, כך שאם אתם כבר ממלאים את פרטי האשראי באתר, צפו בסרטון על מנת להיות בטוחים שלא תשלמו על הטיסה יותר ממה שציפיתם לשלם. 

כזכור בחודש שעבר פורסם כי חברת הלואו קוסט שיווקה טיסות לפאפוס ב-5 אירו בלבד ושברה את מחירי הטיסות בישראל, אך בעוד שפאפוס הוא יעד במרחק טיסה קצרה מישראל, הרי שאיטליה היא אירופה הקלאסית יעד חובה לכל חובב אירופה באשר הוא.