ארנק, כיסוי לטלפון הנייד ואגרטל: פתרונות יצירתיים למסכות שנשארו

החובה לעטות מסיכה הוסרה אבל תקועים עם עשרות מסכות? אז במקום לזרוק לפח או להמשיך לאגור לקראת הנגיף הבא, ריכזנו עבורכם מספר רעיונות מקוריים שאפשר לעשות עם המסכות

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/04/22 12:27 יט בניסן התשפב

ארנק, כיסוי לטלפון הנייד ואגרטל: פתרונות יצירתיים למסכות שנשארו
מסכות או לא להיות, צילום: pexels (Polina Tankilevitch)

אחרי שראש הממשלה, נפתלי בנט, ושר הבריאות, ניצן הורוביץ, סיכמו כי חובת עטיית מסכות בחללים סגורים תבוטל, כשבכל בית בישראל יש עשרות מסכות חד פעמיות חדשות שנותרו ללא שימוש, ריכזנו עבורכם מספר פתרונות יצירתיים שאפשר לעשות עם המסכות. 

פרח

מיועד לרומנטיים ולאלה שאוהבים להוסיף טאצ'ים יפים לחלל הבית. למרות שהכנת פרח שאין לו ריח, זה די ציני, זה עדיין חמוד ביותר, ולדייט הקרוב שלתכו אליו זה גם יהיה מגניב וייתן לכם כמה נקודות זכות.  


עניבת פרפר

אם כבר הזכרנו דייטים, אז המסעדות ומקומות הבילוי נפתחו, וכך גם היציאה מההיכרויות הוירטואליות, מה שאומר שאתם ואתן צריכים להתחיל להשקיע במראה החיצוני. עניבת פרפר היא אמנם לא שגרתית, אבל לחלוטין בעלת סטייל ייחודי. איפשהו. 


כיסוי לטלפון הנייד, ארנק ועוד

כאן תוכלו למצוא רצף של יצירות יצירתיות בגווני כחול לבן (למרות שכל צבע בא בחשבון). מכיסוי חמוד לטלפון הנייד, ועד ארנק קטן למטבעות וחרוזים. חמוד לאללה. 


אגרטל

אחד התחביבים הכי נפוצים בתקופת הקורונה (חוץ מלאכול ג'אנק פוד), הוא לגדל צמחים בבית, במרפסת ובחצר. אז במקום להוציא מאות שקלים על אגרטלים מפלסטיק, עץ או מתכת, תעשו את זה תוך 3 דקות (או קצת יותר בגרסה הראשונה שמופיעה בסרטון), ותיהנו מעציצים נפלאים.


זר ליום הולדת

דיברנו קודם על עציצים ממסכות חד פעמיות, אז הנה הגרסה המתקדמת - זר פרחים ממסכות. הזר הזה מתאים לימי הולדת, מסיבות או אירועים אחרים שמפאת האווירה הקלילה לא נפרט כאן. מוזמנים להכין עם יותר מצבע אחד של מסכה ואז זה ממש משתדרג.


תיק מעוצב לעטים

קריאות הקלה נשמעו לאחרונה בכל בתי ישראל, כשמערכת החינוך חזרה לפעול באופן מלא - בלי קפסולות ובלי זום. גם באוניברסיטאות והמכללות חזרו לקמפוסים ונראה שעוד זמן לא רב נתחיל לשמוע על הגעגוע לחופש. בכל אופן, הנה הסבר קצר וקולע להכנת תיק מעוצב לעטים שלכם.