בולדוג – חנות חיות בירושלים

חדשות כיפה תוכן שיווקי 02/06/20 19:47 י בסיון התשפ

בולדוג – חנות חיות בירושלים
חנות החיות, צילום: יחצ

בולדוג -הקניון לחיות מחמד. שוכנת בירושלים במרכז המסחרי בתלפיות  בירושלים. בולדוג מקיימת את הבטחתה עם מחויבות רבה לשם ולמוניטין כמו ללקוחות הנאמנים ואלה שיצטרפו בעתיד.

המותג בולדוג  הוקם בשנת  2006 על ידי שותפים אוהבי חיות מחמד בעלי ניסיון רב במכירת מזון וציוד לחיות מחמד ובעיקר בעלי אהבה רבה לבעלי חיים.

כאן נספר לכם את סיפורה של בולדוג חנות חיות בירושלים – הקניון לחיות מחמד.

המותג בולדוג נוסד בשנת 2006 במטרה לספק אוכל לכלבים וכן מזון חתולים. בולדוג פעלה ממחסנים שמוקמו בירושלים, במבשרת ציון ובמושבים אורה ועמינדב שבהרי ירושלים. הרעיון היה פשוט, חלוצי ופרקטי – אספקת אוכל לכלבים וחתולים עד פתח הבית בדגש על שירות מהיר ומחירים נוחים ואטרקטיביים. הקונספט היה מהפכני לתקופה, אז, רוב חנויות החיות בירושלים לא עסקו במשלוחים חינם. ככל שהתפשט הקונספט של משלוח חינם עד פתח הבית, במחירים אטרקטיביים יותר לקוחות ביקשו להצטרף וליהנות משירותי המותג בולדוג.

  כך פעלה בולדוג במשך כארבע שנים עד אשר הגיעו יזמי החברה להבנה כי מזון לכלבים וחתולים הוא מצרך בסיסי חשוב ביותר ועם זאת  יש צורך גם בציוד היקפי  נוסף. אביזרים לבעלי חיים  חשובים לא פחות הרי כלב צריך מיטה, חטיפי אילוף, צעצועים ועוד. חתול זקוק לחול,  מתקני גירוד מעדנים ושלל מוצרים ייעודיים נוספים. בחנות תמצאו מאות מוצרים – פירמות ידועות ומוכרות של מזון, צעצועים, מוצרי לינה ומנוחה, חומרי היגיינה, חטיפים, צ'ופרים ועוד. למעשה בחנות בולדוג תמצאו כל מה שחיית המחמד שלכם צריכה.

במטרה להרחיב את מגוון המוצרים, להקל את תהליך הרכישה ולהנגיש אותה, הקימה חברת בולדוג אתר אינטרנט buldog.co.il

יוזמה זו של הקמת אתר אינטרנטי לחנות למוצרים לגידול חיות היה רעיון חלוצי. החנות האינטרנטית של בולדוג הייתה מהראשונות שפעלו בארץ. בנוסף לחנות האינטרנטית, הקימה חברת בולדוג סניף מקומי חנות חיות בתלפיות באזור מסחר מרכזי והומה אדם בעיר ירושלים. המיקום הנבחר היה בית היצרנים- אחד הבניינים המרכזיים והוותיקים בירושלים, בדיוק במיקום בו פעלה קודם לכן חנות החיות ג’ונגל (עולם של חיות).

בחודשים האחרונים ביצעה בולדוג מהלך התרחבות מרשים. מעבר לחנות גדולה יותר אשר תוכל לשרת את הלקוחות הרבים. כיום ממוקמת החנות ברחוב יד חרוצים 16 בסמוך לקניון אחים ישראל בשכנות טובה לחנויות גדולות ומוכרות: ענק המזרנים, זיק אור מוצרי חשמל, בית הצעצוע,  פדלים ועוד...

בולדוג לא עצרה בהרחבת את שטח החנות, צוות העובדים הוכפל ע"מ לספק שירות וחווית קניה נהדרת.

 צוות העובדים בחנות הוא מהמקצועיים בתחום גידול חיות בית. המבקרים בחנות זוכים לייעוץ מקצועי ואדיב בבחירת המוצרים הנחוצים לחיות המחמד. מערך המשלוחים הורחב בתקופת הקורונה ע"מ לתת שירות מהיר ללקוחות בכל רחבי הארץ ולטובת חיות המחמד שלכם.

הנכם מוזמנים לחנות להתרשם מהמבחר או בקרו באתר בולדוג – תהליך הזמנה באתר קל ומהיר מיד עם קבלת ההזמנה צוות המשלוחים אורז את ההזמנה ובתיאום עם הלקוח המשלוח מגיע עד לפתח הבית.