תחשבו מהר: הזדמנות אחרונה להשקיע במגדל המשרדים הבא של פתח תקווה

עשרות משקיעים כבר תפסו את מקומם במגדל הבוטיק המוקם ע"י קבוצת 'סופרין – וייס', הזדמנות להשקעה מניבת תשואה גבוהה במחיר חסר תקדים

חדשות כיפה תוכן שיווקי 14/07/19 11:29 יא בתמוז התשעט

תחשבו מהר: הזדמנות אחרונה להשקיע במגדל המשרדים הבא של פתח תקווה
מיקום המגדל, צילום: יח"צ

כשחושבים עסקים, חושבים גבוה: משקיעים חכמים יודעים לזהות הזדמנויות, והן לא מגיעות לעיתים קרובות. אבל כעת, נותר עדיין חלון זמן קצר להשקעה חסרת תקדים מניבת תשואה גבוהה שתרים אתכם גבוה.

בימים אלו, עדיין ניתן להצטרף להצלחה האדירה ולעשרות המשקיעים שכבר הבטיחו את מקומם במגדל הבוטיק 'בזל פארק', כאשר בתוך תקופה קצרה מתחילת תקופת המכירות, נמכרו עד כה רוב קומות המשרדים מה שיגרום להקדמת מימוש היעד ותחילת הבניה מוקדם מהצפוי.

קבוצת סופרין וייס נדל"ן, שרכשה לאחרונה את האופציה להקמת המגדל הייחודי מציבה אתגר נדל"ני חדש כאשר היא מציעה מחיר חסר תקדים למטר רבוע במגדל משרדים ייחודי ויחיד מסוגו. את המגדל מקימה החברה כהמשך להצלחה האדירה שנחל פרויקט מגדל 'הכשרת היישוב' במתחם ה-BBC וכקודמו גם הוא משווק ע"י קבוצת 'סן חן'.

המגדל מיועד למשרדים בלבד זאת נוכח הערכת שוק לפיה ההשקעה הנדל"נית המשתלמת ביותר כיום היא במשרדים ולא בדיור, בגלל המיסוי הנמוך, שכר הדירה הגבוה יותר ותנאי המימון הטובים שמעניקים הבנקים למשרדים לעומת דיור. המגדל מוקם במתווה של משרדי בוטיק יוקרתיים, בן 27 קומות בלבד וישתרע על שטח של 40 אלף מ"ר בלבד.

כמו כן, המגדל צופה לנוף המרהיב של הפארק האקולוגי החדש ושכונת לב המושבות החדשה, מה שישמור על איכות החיים והייחודיות של העסקים. מיקום המגדל נקבע גם הוא בהתאם להערכות מומחים שקבעו כי מדובר באזור החם ביותר והעתיד העסקי נמצא דווקא שם. כיום, נחשב האזור לזירת העסקים הבאה של גוש דן.

יצוין כי המחירים המוצעים כיום לרכישת משרד לשימוש פרטי או להשקעה, נחשבים עדיין זולים יחסית למגדלי המשרדים הרבים המוקמים באזור. עם זאת, חברת סופרין וייס נדל"ן בע"מ מציעה גם היום מחיר כדאי ביותר והוא מתחיל מ-6,800 שקלים בלבד למ"ר.

צחי סופרין מנכ"ל קבוצת הנדל"ן סופרין וייס אומר כי "אנו עומדים במיקום הטוב ביותר בגוש דן על כל צירי התנועה המרכזיים, קווי האוטובוסים ותחנות הרכבת. מניסיוני בתחום אני יכול לומר בוודאות שמדובר בהזדמנות שלא תחזור כל כך מהר ושווה למהר ולתפוס אותה לפני שתסתיים".

יעקב ערבליך מנהל קבוצת סן חן הוסיף כי "התשואה הגבוהה ביחס למחיר היא בין הטובות הקיימות כיום בשוק, גם למשקיע הפרטי וגם לחברות. אני מציע לכל אחד להצטרף אלינו להצלחה הגדולה".

רוצים לדעת עוד? השאירו פרטים ונחזור אליכם