פרי נדל״ן מקדימה בחודשיים את מימוש האופציה לרכישת קרקע בפרויקט פרי בסט

חדשות כיפה מערכת כיפה בשיתוף פרי נדל"ן 02/07/18 12:15 יט בתמוז התשעח

פרי נדל״ן מקדימה בחודשיים את מימוש האופציה לרכישת קרקע בפרויקט פרי בסט
הדמיה, צילום: יח"צ

חברת אלדד פרי נדל״ן הקדימה את מימוש האופציה לרכישת הקרקע לבניית פרויקט ״פרי בסט״ בלוד בתקופה של חודשיים, בהיקף עסקה כולל של 184 מיליון שקל. עסקת החתימה למימוש הקרקע נחתמה בסוף השבוע מול קבוצת נתנאל, הנסחרת בבורסה בתל אביב.

מדובר במהלך נדיר יחסית בענף להקדמת מימוש עסקה, וזאת לאור ההצלחה בשיווק הדירות בפרויקט בשלב הראשון. בחברת אלדד פרי נדל״ן מציינים כי לרגל מימוש העסקה החברה תמשיך לשבועיים הקרובים את מחירי הפריסייל של הדירות בפרויקט – החל מ-1.19 מיליון שקל לדירת 4 חדרים והחל מ-1.05 מיליון שקל לדירת 3 חדרים.

אלדד פרי נדל״ן נמצאת כרגע בשלב השני של שיווק הפרויקט, כאשר השיווק נעשה כרגע במסגרת התב״ע הקיימת, והחברה נמצאת בתהליך קידום התכנית החדשה להרחבת הפרויקט ל-5 בניינים סה״כ, בגובה של 22 קומות (סה״כ 450 יח״ד), בתמיכת העירייה.

לדברי ליאור ברדוגו, מנכ״ל אלדד פרי נדל״ן, ״לא כל יום אנחנו רואים חברת נדל״ן שמקדימה את מימוש האופציה לרכישת קרקע. מדובר בהצלחה חסרת תקדים בשיווק הפרויקט, במידה שהפתיעה גם אותנו, ואני שמח על ההיענות של הציבור וההבנה כי מדובר בהזדמנות נדירה בענף הנדל״ן הישראלי. הביקושים לפרויקט מראים כי החינוך הוא בראש מעייניהם של המבקשים להתגורר בעיר. לוד היא העיר בה אני ומשפחתי בחרנו להתגורר, ולגדל את ילדינו, בזכות החינוך. החזון שלנו הוא להפוך את לוד לעיר מובילה בכל קנה מידה. זו האידאולוגיה שלי כמנכ״ל חברה הבונה בלוד, ומביאה את הערך המוסף לפרויקטים שלנו, וגם כתושב העיר. הילדים שלנו הם העתיד של המדינה שלנו, וההשקעה בחינוך – היא השקעה בעתיד ילדנו״.

סביבה לימודית תומכת

מדובר בפרויקט מגורים יחודי בישראל המנצל את היתרונות של האזור במוסדות החינוך האיכותיים הרבים שהוא מציע לילדי האזור. כבר בעיצוב הדירות בפרויקט תילקח בחשבון הסביבה הלימודית התומכת לילדים, כאשר בכל בניין תיבנה כיתת לימוד עבור ילדי התושבים, לצורך הכנת שיעורי בית, שיעורים פרטיים של מדריכים חיצוניים.

חללי הלימודים בפרויקט יהיו שיתופיים, במתכונת הדומה לחללי העבודה המשותפים (WeWork), ויאפשרו את התמיכה והסיוע הקהילתי בלימודי התלמידים בשכונה, קיום שיעורים פרטיים ועוד.

המיקום של הפרויקט הוא באזור הכי מרכזי בלוד, ובסמוך לשכונת רמת אלישב, אחת השכונות המבוקשות והאיכותיות בעיר שבה כבר אין פרויקטי בניה. בסמוך למתחם יש מספר גדול של בתי ספר תיכון מובילים וגני ילדים. בין היתר נמצא הפרויקט ליד בית הספר למדעים בעיר, אחד מבתי הספר המובילים בתחום המדעים בישראל, שבו התלמידים לומדים מקצועות המדע והמתמטיקה ב-5 יחידות.