להשקיע בגובה הנכון

ראיון מרתק עם צחי סופרין מנכ״ל קבוצת ׳סופרין וייס׳

חדשות כיפה תוכן שיווקי 13/12/18 12:46 ה בטבת התשעט

להשקיע בגובה הנכון
מגדל באזל, צילום: יחצ

מהי קבוצת 'סופרין ויס'?

את הכל התחיל אבא שלי שיחי' קלמן סופרין. הוא היזם הראשון בישראל החתום למעשה על המצאת קבוצות הרכישה. הוא יזם נדל"ן בכל אירופה וברחבי ארה"ב ואפילו ניהל מיזמי נדל"ן בטהרן כשעוד היה אפשרי לסחור עם איראן.  

הוא גם האיש שיסד את קבוצת 'ב.ס.ר.' עם שני שותפים נוספים. האות ס', באמצע השם שהפך במהירות למותג, נגזרה משם משפחתו של סופרין. חברת ב.ס.ר. החלה לעסוק בתכנון קונסטרוקציות ואח"כ בניהול פרויקטים ומשם הכל כמו שאומרים היסטוריה.

ולאן זה ממשיך?

רתמנו כוחות צעירים ועדכניים לידע והניסיון העצום של אבי וכך צברנו ב"ה רזומה רחב מאוד של מגדלי עסקים ופרויקטים בכל רחבי הארץ, בדגש על אזורי העסקים המבוקשים. ה'אני מאמין' שלנו הוא שההשקעה הטובה ביותר כיום היא השקעה בנדל"ן במגדלי משרדים וכך אנו מגיעים להצלחה.

צחי סופרין

צחי סופרין צילום: אסף פינצ׳וק

בין שלל הפרויקטים, במה אתם מתמקדים עכשיו?

אחרי ההצלחה האדירה שנחל פרויקט מגדל 'הכשרת היישוב' במתחם ה-BBC חברו שוב שתי קבוצות נדל"ן ענקיות; סופרין וייס וסן חן אשר יחד מקימות את מגדל 'בזל פארק' בפתח תקוה והוא מציב אתגר נדל"ני חדש עם מחיר חסר תקדים למטר רבוע במגדל משרדים ייחודי ויחיד מסוגו.

מה הבשורה של הפרויקט?

אנו מציעים כבר היום מחיר כדאי ביותר והוא מתחיל מ-6800 שקלים בלבד למ"ר, מה שהופך את מגדל 'בזל פארק' להשקעה מהמשלתמות ביותר הקיימות כיום באזור גוש דן.

המגדל יוקם במתווה של משרדי בוטיק יוקרתיים, הוא יהיה בן 27 קומות וישתרע על שטח של 40 אלף מ"ר בלבד. המגדל צופה לנוף המרהיב של הפארק האקולוגי החדש ושכונת לב המושבות החדשה, מה שישמור על איכות החיים והייחודיות של העסקים.

המשרדים ישווקו לחברות גדולות וגם למשקיעים פרטיים בתמהיל מבוקר ונכון כדי להעניק פתרונות מושלמים לכל לקוח. בנינו את חבילות ההשקעה המושלמות בהתאמה ובמגוון גדול מאוד של אופציות רכישה.

מדוע החלטתם ללכת דוקא על הפרוייקט הזה?

קודם כל בגלל המיקום, בלב אזור העסקים, מול בתי המשפט, על ציר הרכבת הקלה ובמרחק אפסי מכל צירי התנועה המרכזיים. האזור נחשב פרקטי מאוד לגישה ולתנועה, האזור משופע באופציות חניה רבות גם ללקוחות המגיעים מבחוץ ולא רק לעובדים הקבועים במשרדים. כמו כן אופציות ההגעה בתחבורה הציבורית הן רבות מאוד הן באוטובוסים והן ברכבת הקלה הנבנית, מה שמהווה נתוני פתיחה מעולים למשרד מכל סוג שהוא.

האזור נחשב כיום לזירת העסקים הבאה של גוש דן. חברות וארגונים גדולים מעדיפים לצאת כיום מלב תל אביב בשל העלות הגבוהה ובעיית הנגישות. המגדלים המתחילים לצמוח כבר היום יהפכו בשל כך את האזור כולו לליבת העסקים האזורית. בשל כך, המחירים המוצעים כיום לרכישת משרד לשימוש פרטי או להשקעה, נחשב עדיין זול יחסית לצפי, משום שתוך זמן קצר צפויים המחירים לעלות משמעותית עם העליה בביקושים. זאת לא יומרה מצדנו לומר כי אנחנו מציעים הזדמנות נדל"נית משתלמת שלא תחזור כל כך מהר".