סנדלים שטוחים, תסרוקת צמות: כל הטרנדים הנכונים לחתונה שלך

אספנו עבורכן את כל הטיפים הכי מעודכנים לחתונה קיצית - מעיצוב האולם ועד לפודרה על קצה האף.  אפילו את הזר לא שכחנו

חדשות כיפה נעמי גוטקינד-גולן 07/06/17 14:53 יג בסיון התשעז

סנדלים שטוחים, תסרוקת צמות: כל הטרנדים הנכונים לחתונה שלך
הבאר של סבא, צילום: עידן חסון

לא משנה כמה מדברים, קוראים, שומעים על זה שצריך הצנע לכת בחתונות, ולא להשתולל בהוצאות, ולא חייבים צ'קים אפשר גם מתנות: כשמגיעים לרגע האמת, כמעט כולם רוצים שהשמחה שלהם תהיה מקורית, גרנדיוזית, אחרת, ועם הפתעות. זה מה ששמענו משלי כהן, נאורה דרוטמן ולירון לוי, הצוות שמפיק את אירועי החתונה באתר הפתח-תקוואי "הבאר של סבא", וגם מבעלת המקום שלומית קאופמן.

הבאר של סבא

הבאר של סבאצילום: איה ואבי

ב"באר של סבא" עושים זאת כך: החופה עשויה ממקרמה וקרושה. לא סתם שמים אגרטל ופרחים במרכז כל שולחן, אלא תולים מעליו באמצעות קונסטרוציות ובתוך כלי חרס, קקטוסים וכל מיני צמחים ופרחים. משקאות הקוקטייל הם בכל צבעי הקשת. אפשר להזמין קייטרינג של מאכלי רחוב מקסיקנים כמו אמפנדס, נאצ'וס תירס והמבוגר עם תבשיל צ'ילי קון קרנה, כי הרבע עוף כבר מזמן פאסה. סביב האולם יש עמדות של כל מיני חטיפים ומתוקים ומלוחים כולל עמדת פרעצלס, פופקורן בסוכר וקרטיבים טבעיים. וזוהי רק ההתחלה. כי כל האורחים יכולים להצטלם בהדמיית תלת ממד של רכב או מוקפים צמחייה תלויה, בשביל המגנטים. ומי שרוצה לצאת גבר, יכול להזמין את אורחיו לתספורת (במקרה שהם לא הספיקו להתארגן לאירוע...) וגם בירות מהפאב הכשר המפורסם של פתח תקווה "ג'ימס".

זו רק אופציה אחת מרבות. כי אפשר להזמין סוגים שונים של תפאורות וקונספטים ולפי הנושא הכולל (לטיני, אוריינטלי, צפון אפריקני, אשכנזי מזרח אירופאי וכו'), מעצבים את ההזמנות, כרטיסי ההושבה, עמדות המתוקים, אפילו לבוש המלצרים.

כוכבת האירוע, עם כל הכבוד לאולם ולקייטרינג, היא בכל זאת הכלה. ובשנה- שנתיים האחרונות, תסרוקת הכלות המבוקשת ביותר היא צמות, והרבה. למסתפקות במועט, רק שתי צמות מכיוון הרקות מחוברות מעל העורף, כאשר השיער מחולק בשביל באמצע מלפנים, ויורד מאחור בחופשיות, חלק או מתולתל. דוגמה לכך הוצגה על ידי קווין היוג', המנהל האומנותי של חברת מורוקונאויל. תסרוקת אופנתית נוספת היא קוקו רפוי קשור בסרט קטיפה, ומלפנים, על המצח ולצידי הלחיים, קווצות שיער דקות מסתלסלות.

תסרוקת צמות

תסרוקת צמותצילום: מורוקונאויל יח"צ

גם איפור כלות הוא תחום מיוחד בתעשיית הקוסמטיקה. עליו להיות עמיד, עדין, מוסיף יופי אבל לא מעלים את מראה הנעורים הטבעי של הכלה (במיוחד כשמדובר בכלה צעירה). מאפר הבית של חברת   IL MAKIAGE ערן פאל מסביר איך עושים זאת: מייקאפ בגימור משי בשכבה דקה. קונסילר, אם צריך, מתחת לעיניים. ג'ל גבות חום בהיר. צללית עיניים בהירה מאוד, כמעט בצבע העור כשבמרכז העפעף מורחים צבע שנהב מבריק. רק קו ריסים תחתון – בעיפרון עמיד בהיר. ומסקרה לריסים העליונים והתחתונים להשגת מראה עיניים פתוח. במרכז על הלחיים אבקת שימר מנצנצת, ועל השפתיים שפתון ורוד בהיר.

איל מקיאג

איל מקיאג'צילום: יוליה גורבצ'נקו

ואיך נראות שמלות הכלה הטרנדיות נכון להיום? לפי מה שראינו ביריד "מקודשת" שנערך לפני כמה שבועות בגבעת שמואל, בהיצע של המותגים עדילי, סטודיו נריה ושדה בר, הנטייה היא לסגנון "כפרי" מבדים דקיקים, שרוולים קצרים ופשוטים, שילובי תחרה וקרושה, וחצאית "נוזלת" כלפי הרצפה. יש היום אפילו שמלות כלה קצרות, באפור בהיר מאוד ורך. כך זה לפחות במגזר הדתי.

שדה בר

שדה ברצילום: אלה אוזן

נושא הנעליים הוא לא פשוט. מצד אחד עקבים מוסיפים גובה והדר, מצד שני קשה לרקוד כך או לעמוד שעה ארוכה ולכן כלות רבות מגיעות לערב הגדול עם שני זוגות: אחד לחופה ולצילומים, ואחד שטוח לריקודים. אבל ברשת צ'רלס אנד קיית' ראיתי דגמים שטוחים יפיפיים שיכולים ליתר את הסרבול של הנעלה כפולה. ברשת הזו מציעים לכלות "לשבור" את המראה הלבן גם עם נעליים בצבעי כסף או זהב.

צ

צ'רלס אנד קית'צילום: יח"צ

שכחנו משהו? אה, הזר. ברשת ZER4U מסבירים שהאופנה היום נוטה לעיצובים כפריים, מינימליסטיים, עם ורדים לבנים, שושן צחור, סחלבים וליזיאנטוס. ויחד עם זאת, אומרת שרון לוי מנהלת השיווק של הרשת, כדאי שהכלה תתאים את הזר לאופי השמלה שלה, כי יש זר רומנטי, זר מודרני, זר וינטג' ועוד. כדאי להתייעץ בנושא בחנויות הפרחים. מגוון לא פחות הוא טווח מחירי הזרים שנע בין 10 ל-313 שקלים

זר פור יו

זר פור יוצילום: קית גלסמן