לא רק הבית שלך - כוהנת הסדר היפנית מודה: "הבית שלי מבולגן"

מארי קונדו התפרסמה בזכות שיטות הסדר הייחודיות שלה והסדרה עליה בנטפליקס, שמלמדת אנשים איך להפוך למסודרים. בראיון שנערך ל"וושינגטון פוסט" היא חשפה, "די ויתרתי על זה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/01/23 11:48 ח בשבט התשפג

לא רק הבית שלך - כוהנת הסדר היפנית מודה: "הבית שלי מבולגן"
מארי קונדו, צילום: shutterstock

אם שמעתם בעבר את השם מארי קונדו, הוא מתקשר לכם רק לדבר אחד: סדר. כוהנת הסדר היפנית התפרסמה בזכות יכולות הסידור המיוחדות שלה, כשפרסמה את סוד הקסם היפני ב-2016, שיטה שמציעה להיפטר מכל הדברים המיותרים. שיטת קון-מארי המתוארת בספר שהוציאה קונדו היא לא אוסף כללים שמלמדים איך לסדר, לארגן ולהשליך חפצים, אלא מדריך לאימוץ הלך הרוח הנכון שיאפשר להשליט סדר ולהפוך לאנשים מסודרים. 

חנויות יד שנייה נעשו המומות ממספר התרומות שהגיעו

ב-2019 קונדו לקחה את זה צעד קדימה, כשסדרה בכיכובה "לסדר עם מארי קונדו", עלתה לנטפליקס. הקרנת הסדרה העניקה השראה לגל של ארגון ופינוי ביתי כה עז, עד שחנויות יד שנייה נעשו המומות ממספר התרומות שהגיעו אליהן. מאז עברו ארבע שנים וקורונה אחת שהשתלטה על העולם, ואפשר לומר שחייה של קונדו השתנו. בשנת 2021 היא ילדה את בנה השלישי והחלה לבחון מחדש את סדר העדיפויות שלה.

"מה שחשוב לי הוא ליהנות מהבילוי עם הילדים שלי"

בראיון ל"וושינגטון פוסט" קונדו שיתפה, "עד עכשיו הייתי מסודרת מקצועית, אז עשיתי כמיטב יכולתי לשמור על הבית שלי מסודר כל הזמן". קונדו, שהקדישה שעות אינסופיות כדי להבטיח שהבית שלה מורכב בצורה מושלמת, הכריזה כעת, "די ויתרתי על זה", והודתה, "הבית שלי מבולגן". כוהנת הסדר פירטה והסבירה כי לאחר שילדה את בנה השלישי היא הבינה שמה שחשוב לה הוא ליהנות מהבילוי עם הילדים שלה בבית. "אני מבינה שככל שילדיי יגדלו, אורח החיים שלי ישתנה שוב", סיכמה קונדו, והשאירה אותנו עם תקווה גדולה לעתיד.