נופש משפחתי חווייתי וכשר בדיוק בשבילך

רוצים לצאת הקיץ לנופש? "רימון-אופקים מסורת טיולי איכות" יארגנו לך נופש כשר במבחר יעדים, ויש גם טיולי משפחות

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/06/17 16:01 יח בסיון התשעז

נופש משפחתי חווייתי וכשר בדיוק בשבילך
רימון אופקים, צילום: shutterstock

הקיץ בפתח ועמו הלבטים וההתחבטויות, לאיזה יעד לצאת? האם הטיול יענה על הציפיות? ומה עם הילדים, האם גם הם ייהנו מהחוויה המיוחדת?
חברת התיירות "רימון-אופקים מסורת טיולי איכות", עמלה ושוקדת בכל עת, כדי לענות על השאלות ולתת מענה ופתרונות אטרקטיביים. "המחלקה שלנו עומדת בקשר עם מסעדות כשרות ברחבי העולם ועושה מאמצים להנגיש את האווירה היהודית בכל אתר ואתר ברחבי הגלובוס" אומר גבי מור יוסף, מנהל חברת מחלקת טיולי מסורת של רימון-אופקים.
בחברה ניתנת הקפדה רבה על כשרות האוכל ואורח חיים הדתי וזה מתבטא בכך, שבשבתות המלונות יהיו סמוכים לבית כנסת ולקהילה היהודית, ובארוחות הבנויות על טהרת הכשרות: ארוחות הבוקר במזנון נפרד לקבוצה כאשר התפריט מתוגבר עם מוצרים מהארץ, גבינות, טונה, ממרחים ובטיולי המשפחות האוכל מותאם גם לילדים. בנוסף, לנוסעים בכל הטיולים ניתנת האופציה להכין כריכים לצהריים. ברוב ארוחות הערב השאיפה תמיד לאכול במסעדות כשרות, תוך הקפדה על כל כללי הכשרות וההשגחה. הכשרות ברוב היעדים היא "חלק" ו"מהדרין" וכך הטיול הופך למושלם, אין צורך להביא מהבית.

כל צוות המדריכים בעלי השכלה אקדמית, שומרי מצוות, בקיאים ומנוסים מאוד באתרים בהם הם מדריכים. היעדים הפופולריים ביותר הם: לפלנד, ארה"ב וקנדה, תאילנד, סין, מרוקו, מוסקבה וסנט פטרבורג, איטליה היפה, קרואטיה וסלובניה, רומניה. וכמובן 7 טיולי המשפחות המיוחדים: אירופה, צפון איטליה, יער שחור, רומניה, סלובניה ועוד...

בנוסף, יש מתן דגש על ההיסטוריה היהודית ועל סגנונות האמנות של התקופות השונות בהיסטוריה היהודית. הטיולים פוקדים באופן קבוע מקומות בעלי זיקה יהודית היכן שניתן ואפשרי ולא פעם המטיילים חוזרים נפעמים וגדושי חוויות, עם טעם של עוד. יחד עם זאת, בטיולי המשפחות, נהנים המטיילים מביקורים בפארקים, כמו היורו-דיסני בפריס, פארק אפטלינג, גרדלנד, פארק אירופה, עולם הקולנוע ועוד. ב"רימון-אופקים - מסורת טיולי איכות" המוטו הוא: "מטיילנו הם השגרירים הטובים ביותר שלנו, אנו נמשיך לעשות את המיטב והמירב לטובת הנוסעים המעוניינים לטייל ולשמור על הצביון היהודי הכל כך יקר לבנו... כל נוסע/מטייל הוא עולם ומלואו ואנו עושים את המירב שיחזור מרוצה מאד מהטיולים".