נוסעים לסקי בחנוכה? אל תשכחו לקחת הוטמט

חנוכה בפתח ועימו החופשות החורפיות. יותר ויותר משפחות שומרות מסורת יוצאות לחופשות הן בטיולים מאורגנים והן באופן עצמאי. נסיעות אלה הכוללות במקרים רבים לינה בשבת בבתי מלון, צימרים ווילות מעלות את השאלה הקבועה- כיצד לחמם אוכל בשבת?!

חדשות כיפה תוכן שיווקי 28/11/18 14:25 כ בכסלו התשעט

נוסעים לסקי בחנוכה? אל תשכחו לקחת הוטמט
הפלטה החדשה, צילום: יחצ

בדיוק לשם כך פותחו מוצרי ההוטמט, פלטות שבת קומקפטיות ומתקפלות שנכנסות בקלות לכל תיק ומזוודה, וניתנות לשימוש בשבת בחו"ל.

הוטמט יצאה לראשונה עם הדגם הקלאסי המתקפל לארבע לפני כשלוש שנים. היא עוצבה ותוכננה על ידי מעצב המוצר הירושלמי רפי גבאי שראה בפלטת השבת הגדולה והמגושמת הזדמנות להציע פיתרון מחוץ לקופסה, לכל אותם אנשים הזקוקים לשטחי אחסון או לאלו המתניידים הרבה.

עוד בעודו עובד כמנהל מוצר בחברת מוראל, חברה ישראלית לייצור רמקולים, חקר ועבד על פיתוח ההוטמט בזמנו הפנוי. לאחר שהתייעץ מהנדסים בתחום הנדסת חומרים ובתחום הולכת חום, בחר לבסוף את הסיליקון כבסיס לפלטת הפלא. הסיליקון הינו חומר עם עמידות חום גבוהה מחד, וגמישות המאפשרת קיפול מאידך. 

רפי גבאי

רפי גבאיצילום: רפי גבאי

עם סיום תהליך הפיתוח הממושך, המוצר הראשון שיצא הוא ההוטמט  4DISH CLASSIC פלטה מעוצבת לארבע סירים המתקפלת ונכנסת בקלות לכבודת יד ושוקלת 2.5 ק"ג בלבד אשר זכתה להצלחה מסחרית הן בארץ והן בחו"ל. דגם זה נמצא כרגע בתהליך עדכון ויצא בגרסה מחודשת לקראת פסח.

רוצים הוטמט לעצכם? הזמינו עכשיו

השנה נוסף אח צעיר וקטן מימדים בהשוואה לדגם הקלאסי. המוצר החדש מתאים לשני סירים בדגש על ורסטיליות והתאמה לצרכי המשתמש וכך נולד ההוטמט 2DISH CONNECT. מעבר לצורה המלבנית המאפשרת יותר שטח חימום, להוטמט קונקט גם יכולת שרשור ייחודית המאפשרת חיבור של עד כחמישה מוצרים לנקודת חשמל אחת וכוללת בורר לשני מצבי חימום.

צילום: רפי גבאי

יכולות אלו מעניקות מגוון פתרונות למשתמשים השונים. למשל בערב שבת כשסבא וסבתא בלי הנכדים מספיק הוטמט קונקט אחד לזוג סירים. אבל כשכל המשפחה מגיעה- אפשר לשלוף יחידות נוספות ולשרשר ע"פ הצורך. כמו כן עם שני מצבי חימום ניתן לכוון רמות חום שונות למוצרים המשורשרים.

כמו הדגם הקאלסי גם דגם הCONNET  השוקל 1.8 ק"ג בלבד מהווה פיתרון אידיאלי לנסיעות. במיוחד לאור העובדה שבנסיעות, בדר"כ הארוחות מצומצמות יותר ומקום ל2 כלים גדולים יאפשר די והותר מקום. כמובן שבמידת הצורך אפשר לשרשר זוג נוסף על אותה נקודת חשמל עם פונקיית הCONNECT היחודית.

למותר לציין כי למוצרי הוטמט אישורים ממכון צומת המתירים שימוש בשבת וניתנים להורדה הן באתר הוטמט והן באתר מכון צומת. לא פחות חשוב מכך, מוצרי הוטמט נבחנו ואושרו לשימוש ע"י מעבדות הבטיחות המובילות בעולם ומיובאות לארץ באישור מכון התקנים.

רוצים הוטמט לעצכם? הזמינו עכשיו