מכורים לסטוק? רשת חדשה תציע מוצרים ב-10 שקלים בלבד!

ענקית הקמעונאות היפנית DAISO JAPAN, המפעילה 5000 חנויות ב-30 שווקים ברחבי העולם, הודיעה כי בחודש יולי הקרוב תפתח 3 חנויות ראשונות בישראל, בערים: אשדוד, רעננה וראשון לציון. כאשר כל המוצרים בהן יוצעו במחיר קבוע של 10 ש"ח בלבד!

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/06/18 10:49 יא בתמוז התשעח

מכורים לסטוק? רשת חדשה תציע מוצרים ב-10 שקלים בלבד!
מוצרי הרשת, צילום: יח"צ דייסו

ב-1972 הקים הירוטאקה יאנו, נשיא החברה את "יאנו שוטאן" – דוכן רחוב קטן המוכר פריטים במחירים מוזלים, ב-1977 נוסדה DAISO INDUSTRIES – רשת דוכני רחוב שהציעו מגוון מוצרים במחיר אטרקטיבי קבוע. ב-1991 נפתחת חנות הרחוב הראשונה של DAISO וב-1996 הופכת DAISO JAPAN לרשת חנויות מובילה ביפן עם קצב גדילה מואץ. ב-2001 משיקה הרשת את החנות הראשונה מעבר לים בטאיוואן. מאז, נמצאת הרשת בצמיחה מתמדת וכיום מפעילה כ-5000 חנויות ב-30 שווקים ברחבי העולם, בהם ארה"ב, קנדה, אוסטרליה וניו זילנד, ובחודש יולי הקרוב היא גם מגיעה לישראל.

צילום: יח"צ דייסו

צילום: יח"צ דייסו

בחנויות הרשת בישראל, כמו בשאר החנויות בעולם, יוצע מנעד רחב של מוצרים, מ-22 קטגוריות שונות החל ממוצרי עיצוב ואקססוריז לחללים השונים בבית: מטבח, סלון, חדר שינה, חדרי ילדים ואמבטיה דרך אקססוריז אופנתיים, צעצועים, אביזרי עיצוב לימי הולדת, כלי עבודה, כלי כתיבה, מוצרי "עשה זאת בעצמך", כלי גינון, מוצרי אלקטרוניקה, מוצרים לרכב, כלי תפירה, אביזרים לבע"ח ועוד.

צילום: יח"צ דייסו

צילום: יחצ דייסו