מוצרים שיעשו לכם חורף נעים יותר

אספנו עבורכם מספר המלצות שיעשו לכם ולילדכם חורף נעים וטוב, כולל אמצעי לחיזוק המערכת החיסונית. אז מי אמר שחורף זה לא כיף?

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/01/18 09:46 ה בשבט התשעח

מוצרים שיעשו לכם חורף נעים יותר
פריטים לחורף, צילום: שאטרסטוק

נעלי בית

נעלי ביתצילום: סלקט

עונת החורף תמיד מלווה ברוחות וגשמים שלפעמים קצת מציקים, אבל אין כמו אקססוריז נעימים ומפנקים כדי להכניס קצת חום וסטייל לחיים ואם אפשר שיהיו כמובן טרנדים ומעוצבים. בקולקציית החורף החדשה של הרשת ניתן למצוא מגוון רחב של פריטים שיעזרו לצלוח את החורף בשלום ובכיף, כדוגמת מטריות איכותיות, מחממי אוזניים מדליקים, גרביים מפנקות, כובעי גרב, נעלי בית שעושות חשק לא לצאת החוצה ושלל פריטים מעוצבים נוספים במחירים נוחים. טווח המחירים: 9.90-39.90 ₪.

 

צעיף

צעיףצילום: רן יחזקאל

 

צמד המעצבים ASAF & TOMER המתמחה בתכשיטים ואקססוריז לנשים ולגברים מקבל את ט"ו בשבט עם מגוון רחב של צעיפים נעימים ומחממים בעלי דוגמאות פרחוניות צבעוניות שישדרגו ברגע כל הופעה! הפריט הכי פרקטי של החורף הוא כמובן הצעיף, אשר לא רק מהווה תוספת אלגנטית לכל הופעה, אלא גם מחמם ושומר בפני הקור העז.

בין שלל הדגמים וההדפסים המופיעים בקולקציית הצעיפים החדשה של המעצבים לחורף 2018, ניתן למצוא מגוון רחב של דוגמאות פרחוניות, החל מכאלו קלאסיות ושמרניות שיתאימו לאירוע או יציאה לילית, דרך דוגמאות פרועות יותר וצבעוניות המתאימות להוסיף צבע וקישוט למראה היומיומי. המחירים אחידים לכל הדגמים: צעיף אחד ב- 50 ₪, שניים ב-90 ₪ או שלושה ב- 120 ₪.

 

 

אומני 360

אומני 360צילום: ארגובייבי

 

 

מה יותר כיף מלהחזיק את התינוק שלך הכי הכי קרוב כאשר סביב הרוחות שורקות. מותג המנשאים העולמי "ארגובייבי" משיק מנשא חדש - 360 OMN המאפשר להורים נשיאה בארבע תנוחות ועכשיו מתאים גם מגיל לידה ללא צורך במתאם!
גם המנשא החדש, כמו כל המנשאים של ארגובייבי, נושא את התינוק בתנוחה ארגונומית ותומך בתהליך ההתפתחות הטבעית של התינוק, עמוד השדרה ומפרק הירך שלו, וגם מאפשר נוחות מקסימלית להורים עם חגורת מותן תומכת שניתן למקם בהתאם את הגובה ולכן הוא טוב ויעיל גם לנשים לאחר ניתוח קיסרי ורצועת כתף מרופדת המאפשרות חלוקה שווה של משקל התינוק.

 

 

פרוביוטיקה לילדים

פרוביוטיקה לילדיםצילום: אלטמן

 

אלטמן מרחיבה את סדרת מוצרי "יומי" לילדים ומשיקה טבליות "יומי" ללעיסה בטעם בננה. כל כמוסה מכילה מיליארד חיידקים פרוביוטיים לטובת הגנה וחיזוק מערכות בגוף. מצויין עבור הורים לילדים קטנים נמצאים בדילמה כיצד לשמור על הילדים ולהפחית תחלואה בחורף.

ארוז באריזת בליסטר להגנה על החיידקים הפרוביוטים ולנוחות השימוש. השימוש מומלץ מגיל 5

מכיל:  40 טבליות, מחיר: 69.80 שקלים.