ליהנות כמו שאתם רוצים

מרוץ החיים מחייב אותנו לקחת רגע לעצמנו, לנשמה, למשפחה. דווקא עכשיו - כשהזמן קצר והמלאכה מרובה, כשיש אלף ואחד דברים לעשות, כשמטלות החיים לא לוקחות רגע מנוחה, וכשמרגישים שאין כבר אוויר – כדאי לעצור את הרכבת לכמה ימים, ולצאת לנופש עם המשפחה.

חדשות כיפה תוכן שיווקי 10/06/18 11:18 כז בסיון התשעח

ליהנות כמו שאתם רוצים
וילה בין זריחה לשקיעה, צילום: וילה גולד

אחרי הכול, בשביל מי אנחנו רצים, עובדים, מתאמצים ומתרוצצים, אם לא בשביל רווחת המשפחה שלנו? אנחנו עושים את כל הדברים הללו, על מנת לשבת בסופו של יום במרפסת, ולבלות זמן איכות משפחתי עם אלו האהובים עלינו, היקרים לנו מכל. היום, בעידן בו הכול מותאם אישית, החל מהטלפון ועד האבזור למכונית, אין סיבה שלא תתאימו את הנופש שלכם באופן אישי לצרכים הספציפיים שלכם.

מחפשים את הוילה המושלמת? וילות לדתיים באתר וילה גולד – מבטיחים לכם שתמצאו וילות בלעדיות שאין בשום מקום אחר!

למה להתפשר על פחות מהטוב ביותר?   

אז סוף סוף קיבצתם את המשפחה, הגעתם להחלטה משותפת וקבעתם תאריך לנופש שמקובל על כל בני המשפחה. נהדר! עכשיו הגיע הזמן להחליט לאן יוצאים והיכן נופשים. לקח לכם הרבה זמן להגיע להחלטה ולקבוע תאריך משותף. אתם הולכים לשלם במיטב כספכם על הנופש הזה, אז למה להתפשר על פחות מהטוב ביותר? 

ומה זה הטוב ביותר? נופש שמותאם באופן מושלם לצרכים שלכם ושל בני משפחתכם, על כל המשתמע מכך. אומרים שסוף מעשה במחשבה תחילה, לכן, אם אתם משפחה דתית, חרדית או שומרת מסורת, כדאי לכם קודם כל לברר אופציות לנופש המותאמות לכם אישית. כיום ישנה מודעות הולכת וגוברת לצרכים של משפחות דתיות בנופש ובחופשות, וניתן לשכור וילות לדתיים אשר מותאמות במיוחד לציבור הזה.

וילה קסקדה

וילה קסקדהצילום: וילה גולד

החופשה שתמיד חלמתם עליה

הגיע הזמן לצאת עם המשפחה לנופש שתמיד חלמתם עליו. עבורכם, הציבור שומר המסורת, נופש כהלכתו הוא פרמטר לא פחות חשוב מאשר איכות האוכל, גודל הבריכה או גודל הג'קוזי. היום, רבים מספקי התיירות והנופש כבר הבינו את החשיבות של נופש מותאם לציבור הדתי, ומעניקים שלל אופציות לחופשות נהדרות ומהנות, מבלי להתפשר על המסורת, ההלכה והפרקטיקה הדתית היומיומית, שאינה נזנחת רק בגלל שיצאתם לחופשה. 

דבר ידוע הוא, שרוב הנופשים יוצאים לנופש בסוף השבוע, מכיוון שזה הזמן המתאים ביותר מבחינת זמני עבודה ולימודים. במיוחד ככל שזה נוגע לנופש משפחתי עם הילדים. עבור הציבור הדתי, לנתון הזה יש השלכות. סוף השבוע הוא לא רק זמן מנוחה. סוף השבוע הוא גם שבת קודש, אשר יש לשמור אותה כהלכתה. וילת נופש המותאמת לציבור הדתי, שמה דגש מיוחד על האספקט הזה. סגנון נופש שכזה, יאפשר לכם לשמור שבת כהלכתה, מבלי לוותר על הנוחות וההנאה המרבית שלכם מהנופש. בערב שבת תוכלו לעשות קידוש, לקרוא בסידור, להניח תפילין, לברך על הנרות, וליהנות מפלטת שבת שתאפשר לכם לאכול אוכל חם וטעים במהלך סוף השבוע. 

ליהנות מחופש כהלכתו

שמירת שבת היא דבר אקוטי וחשוב עבור המשפחה הדתית הנופשת, אבל חופשה המותאמת למגזר הדתי אינה מתחילה ונגמרת רק בשבת. כשאתם נמצאים בוילת נופש פרטית, המותאמת למגזר הדתי, יש לכם אפשרות ליהנות גם מהקפדה יתרה על שמירת כשרות כמובן. מדובר בפתרון אופטימאלי עבור המשפחה הדתית הנופשת, אשר רוצה, ובצדק, ליהנות מראש שקט בכל הנוגע לשמירת הכשרות באתר הנופש, ולאוכל שהיא אוכלת. וילות נופש איכותיות המותאמות למגזר שומר המסורת, המגזר הדתי והמגזר החרדי, מאפשרות לכם ולמשפחתכם להקפיד הקפדה מלאה על כשרות מהדרין, הפרדה נאותה בין בשרי לחלבי, כיורים מופרדים במטבח, וכדומה. 

כולם יודעים שבלי ים או בריכה, זה לא באמת נופש. קיץ הוא הזמן הפופולארי ביותר לצאת לחופשה, ורבים מהנופשים אוהבים להשתכשך במים המרעננים והצוננים של הבריכה או הים. מה יותר טוב מלקחת כדור מתנפח, או מזרן ים, ופשוט ליהנות מהשמש, הגלים, החול והאווירה הקסומה? לשחק עם הילדים בארמונות בחול, לצלול למעמקי הים ולחפש דגים וסרטנים, לנוח על מזרן הים וליהנות מהגלים הרכים והמלטפים? כמשפחה דתית או חרדית, אין שום סיבה שתוותרו על זה. במקום לדאוג האם הבריכה הציבורית במלון מקפידה על הפרדה מגדרית, תוכלו ליהנות מבריכה פרטית בוילת הנופש שלכם, עם מקסימום נוחות וללא עוגמת נפש. 

וילה איל

וילה אילצילום: וילה גולד

נופש בוילה – הנופש המושלם

אם אתם משפחה דתית, חרדית או שומרת מסורת, כדאי שתשקלו את האופציה של וילת נופש המותאמת למגזר הדתי. וילת נופש לדתיים, מכילה בתוכה את כל היתרונות של חופשה מהנה, יחד עם כל היתרונות שבשמירה על ההלכה גם במהלך הנופש. למה להתפשר אם אפשר לקבל הכול? 

וילת נופש מאפשרת לכם פרטיות מקסימאלית: זה רק אתם והמשפחה. וילה המצוידת בבריכה, תאפשר לכם ליהנות בראש שקט ומבלי לדאוג לשירותי הפרדה מגדרית, שאינם קיימים תמיד בבריכות ציבוריות. וילה המותאמת לציבור הדתי, מצוידת במטבח כשר, עם שני כיורים, להקפדה מלאה של בשרי וחלבי. בוילת הנופש, אתם עושים בדיוק את מה שאתם רוצים לעשות, רואים רק את מה שאתם רוצים לראות, ומתנהלים בקצב ובסגנון האישי שלכם ושל המשפחה שלכם. זה מה שנקרא – נופש מושלם.