מהם חמשת המוצרים הבסיסיים ליצירת מראה מאופר וטבעי?

רוצה להראות יפה ומטופח אבל לא להרגיש כאילו כל בקבוק המייקאפ על פנייך? להיות מאופרת אבל במינימום זמן והשקעה? המאפרת חלי ברוור בטור מיוחד על מוצרי הבסיס שיעשו לך את כל העבודה

חדשות כיפה חלי ברוור 13/01/20 10:04 טז בטבת התשפ

מהם חמשת המוצרים הבסיסיים ליצירת מראה מאופר וטבעי?
צילום: shutterstock

לפעמים הסנדלר הולך יחף. כן כן, הגעתן למדור האיפור שלי. אם אתן שואלות את עצמכן איך הפתגם הבא קשור אז אסביר לכן.. מי שמכירה אותי יודעת שאני לא נוהגת להתאפר ביום יום. מוזר, נכון? מאפרת שלא מתאפרת. האמת שגם לי באיזשהו שלב זה היה מוזר להגיע ללקוחות ללא איפור כלל, אז סיגלתי לעצמי התארגנות מהירה במינימום מאמץ כך שאראה מאופרת אך עדיין אשאר עצמי. 
לחלק מכן בטח זה נשמע ממש מסובך. לחלק מכן יש את התדמית על המאופרות שהן נראות כאילו העמיסו עליהן את כל בקבוק המייקאפ וכבר לא ניתן לזהות את צורת השפתיים האמיתית שלהן ועוד תיאורים שאחסוך מכן..

אז מהם חמשת המוצרים שבהם אבחר להשתמש?
הראשון הוא קרם פנים עם מקדם הגנה אותו אשים בכל בוקר גם אם אני לא מתאפרת.
במידה ואת שמה אותו כבסיס לפני האיפור הקפידי לשים גם מתחת לעיניים, זה ימנע מהמייקאפ/קונסילר להיכנס לקמטוטים באיזור ולהדגיש אותם.
 

צילום: shutterstock


השני הוא הקונסילר, חברי הטוב אשר דואג להסתיר את הכהויות מתחת לעיניים ומאיר לי את הפנים.
את הקונסילר אני מניחה מתחת לעיניים כמשולש שיושב מעל עצם הלחי, על העפעף (שכבה מאוד דקה) על הסנטר ובכל המקומות בפנים בהם אני מרגישה שהוא יעזור לטשטש פגמים.
 

צילום: ללא


המוצר השלישי הוא כמובן המסקרה שבלעדיה האיפור לא באמת שלם. אם אתן רוצות לבחור מוצר אחד זו בוודאות צריכה להיות המסקרה. היא פותחת לנו את העין ונותנת לנו מראה בריא ועירני.
 

צילום: ללא


הבחירה שלי למוצר הרביעי היא הסומק. הסומק יחזיר לנו את הצבע לפנים ויחמם אותן.
לבנות בעלות עור עם תת גוון ורדרד הייתי ממליצה להחליף את הסומק במוצרי הצללות (מעין סומק אך בגוון חום קר או ניטרלי) אותם מניחים מתחת לעצם הלחי בכדי להדגיש את עצמות הלחיים.
 

צילום: ללא


אחרון חביב הוא הספריי לשיער. רבות מאיתנו יחשבו שהמוצר הזה שייך רק למעצבות השיער אך אני ממליצה לכל הנשים בעלות כיסוי הראש להשתמש בו על חלקי השיער הקדמיים ובכך ליצור סדר ומראה שיער בריא.
אופן השימוש: התיזי ממרחק של כ20 ס"מ מהשיער והעבירי את המסרק לכיוון הרצוי לקיבוע והטמעת החומר. 

צילום: ללא

באיפור לשבת או לאירוע אני משתמשת באותו הבסיס של המוצרים כאשר אני מוסיפה צלליות ושאר מוצרים לפי החשק שלי.


 

לטורים קודמים

חלי ברוור, מאפרת ומעצבת שיער מקצועית. מוזמנות לעקוב אחרי ולשאול שאלות: פייסבוק- חלי ברוור איפור ועיצוב שיער מקצועי אינסטרגם- cheli_makeup_and_hair

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן